Bed and Breakfast La Fougeraie

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

56 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie

• 10hans de maertelaere11-09-2013

La Fougeraie is een een "place to be"

Als tussenstop verbleven we van 31/7/13 tot 3/8/13 in "La Fougeraie".Met z'n zessen (kinderen van 7 jaar tot 2 twintigers +2 volwassenen ) en een hondje logeerden we op de prachtige authentieke familie-etage.Zowel het ontbijt als het diner waren zeer verzorgd en Robs fijne kookkunsten werden zeer gewaardeerd.Vanuit de sfeervolle B&B kon je gemakkelijk de prachtige ,rustige streek in alle windrichtingen verkennen.'s Avonds was het telkens wat thuiskomen in de B&B waar een vriendelijk, enthousiast gastkoppel ons opwachtten.Een adresje om zekers nog eens langs te komen

• 10Jan-Willem van Dongen04-09-2013

Zeker heengaan!

Een erg sfeervol, knus huis op een erg mooie locatie. Rob een Corine zijn erg vriendelijk en weten je een erg lekkere ontbijt en diner voor te zetten. Bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Bart & Irene22-08-2013

Wat een heerlijk adres!!

Bij Rob & Corine overnacht op doorreis naar Spanje. En wat een super-adres is dit. We hebben er 2 nachten geslapen, dus we hebben gelukkig ook nog wat van de schitterende omgeving kunnen zien. De Auvergne is echt fantastisch mooi. En La Fougeraie is een fantastisch mooi adres om te blijven slapen. Het eten is heerlijk, zowel ontbijt als diner, de kamers zijn top; schoon, heerlijke bedden en een super uitzicht op het chateau. En Rob & Corine zijn hele lieve mensen, die je het op alle mogelijke manieren naar de zin willen maken. En daarin slagen ze voor 200%.

Top adres! Dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Bart Groeliken14-08-2013

Een week vol verwennerij!

Een heerlijke week met onze kids van 8 en 4 jaar. Iedere ochtend lekker ontbeten en genoten van ons Franse ritme: stadje bezoeken, duik in het vlakbij gelegen meertje en 's avonds om 8 uur eten met Rob & Corinne. Geen verzoek was hen te veel. Service in de kleine dingen waar we zelf niet aan dachten. Een prachtige omgeving en een unieke gemeenschappelijke ruimte en fijne tuin. Kortom: we hebben genoten, ook de kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10josevanrozendaal12-08-2013

Prima accommodatie met een perfecte gastvrijheid.

Rob en Corine runnen hun Chambres d'hotes met passie en zijn alleen bezig het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. En dat lukt super. Heerlijke keuken met een prima ontbijt iedere dag. Elke dag een ander menu en ze zorgen er voor dat gasten die vorig jaar zijn geweest niet hetzelfde eten als toen. Prima locatie,met sfeervolle kamers en geweldige douches.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Wally en Erika09-08-2013

Een fantastische vakantie van 2 vriendinnen

Deze accommodatie was precies zoals we van tevoren op de site hadden gezien. Alles is geheel in een stijl die ons enorm aansprak. Bovendien was alles erg schoon.. De ligging is prachtig en er zijn volop wandelingen te maken maar wij hadden vooral als doel dorpjes en stadjes te bezoeken en op zoek te gaan naar brocante. Met behulp van onze gastvrouw Corine hebben we mooie stadjes, dorpen, leuke markten en winkels bezocht..En we hebben nog lang niet alles gezien. Daarnaast werden wij door Corine en Rob(gastheer) enorm goed verzorgd. Zij verstaan de kunst om het anderen naar de zin te maken. Het ontbijt en het diner waren heerlijk en daarnaast was het heel gezellig om geheel vrijblijvend de avonden in het gezelschap van Rob en Corine en de andere gasten. door te brengen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10Gertjan en Kimberly07-08-2013

Geweldig! Echt een aanrader!

Voor het tweede jaar hebben wij overnacht in deze geweldige bed & breakfast. De echte Franse sfeer, de hartelijkheid, gastvrijheid, heerlijke diner en ontbijt, de mooie omgeving, geweldig! Rob en Corine zijn zeer gastvrij en vriendelijk en ook onze hond Maylin was meer dan welkom, zij heeft zich prima vermaakt en heeft lekker de ruimte om te ravotten in de bossen grenzend aan het B&B. Wij komen zeker weer een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Rene Van Merwijk28-07-2013

Als god in frankrijk

Gewoon super .het eten verdiend een michelin ster .je wordt op handen gedragen door rob en corrine .dit moet je zelf ervaaren om het Te voelen zo speciaal

• 10Sander van der Voorn26-07-2013

Heerlijke plek om te relaxen en te genieten

Prima concept gastvrij en een lekker even niets gevoel. Iedere morgen en avond uitstekend gegeten en gedronken. Gezellig met z'n allen aan een lange tafel eten. Super geslapen. Leuken plaatsen in de omgeving. We hadden achteraf prima de hond mee kunnen nemen. We troffen het met een voor ons onbekend gezelschap Lenie en Gerard. Ongedwongen gezellig gehad. Corrie & Rob wij hopen graag nog eens jullie gasten te mogen zijn. Gr. Sander & Michelle

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Miriam van Merwijk-Foolen26-07-2013

In één woord GEWELDIG

We hebben er een heerlijke tijd gehad, een super gastvrij ontvangst maakte meteen al duidelijk dat Rob en Corinne met zoveel liefde hun werk doen. Dat hebben we dan ook de andere dagen mogen ervaren. Super gezellige, hartelijke mensen. Sfeervol ingerichte kamers, met elk een eigen thema. Elke ochtend een gezellig ontbijt, met huisgemaakte jammetjes, iedere avond een heerlijk 3 gangen menu, en met alles wordt rekening gehouden. In de ongeving is genoeg te doen en te zien. Kortom wij hebben het er fantastisch gehad.

Bed and Breakfast La Fougeraie info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• BuitensportenHiken