Bed and Breakfast La Fougeraie

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

56 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie

• 9Evelien09-08-2015

Fijne locatie om tot rust te komen

Met 8 meiden tot rust komen dat was de insteek. Dat lukt meer dan goed in deze mooie rustgevende locatie. Ontzettend mooi, origineel gebouw. De kamers zijn sfeervol ingericht, echt pitoresk frans maar wel met een gezellig tintje wat gemaakt wordt door kleine dingen zoals fijne badhandoeken, hangertjes aan de deurknoppen, schone fijne douche, assecoires, altijd koffie/ thee en chocolaatjes zijn kleine dingen die het net iets gezelliger en aangenamer maken. Rob en Corinne als gastheer en gastvrouw zijn geweldig. Lief, zorgzaam, staan altijd voor je klaar. Hebben een passie voor koken en dat smaakt terug in ontbijt, lunch als avondeten. Gastvrijheid ten top! Wanneer je op zoek bent naar liefdevolle, gastvrije mensen op een locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen en wilt genieten van overheerlijk eten dan is dit een perfecte locatie om naartoe te gaan!

• 9henkjan van vliet15-07-2015

Absolute Top!

Ik was er een week, voor een workshop. De ligging is heerlijk rustig. Ondanks de 30+ graden was het door de dikke muren (50 cm!) nog steeds koel in de kamers. En dan heb ik het nog niet gehad over de verzorging en maaltijden: absolute top! Corine en Rob verdienen alle lof voor wat ze daar neer hebben gezet!!

• 10Jaap A. van Vliet10-07-2015

Een plek om naar terug te gaan!

Heerlijke plek in een prachtige omgeving. Mooie kamers, prima persoonlijke service en heerlijk gegeten.

• 10Bart G.17-09-2014

Mijn thuis in Frankrijk

Dit jaar voor de 2e keer bij La Fougeraie. In 1 woord heerlijk, ook de kinderen vermaakten zich weer opperbest. Dit jaar bij het meertje leuke activiteiten zoals de kabelbaan en peddelen op een surfboard. En iedere avond heerlijk gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9John Wils27-07-2014

een zeer mooie, rustieke plek !

bed en breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu (Frankrijk) is een prachtige accomodatie met in de buurt prachtige wandelgelegenheden. De kamers zijn ruim en netjes schoon gehouden. Ook met mijn dieetwensen is er ruimschoots rekening gehouden: en ik kan u zeggen: dit is niet voor de hand liggend met alle intoleranties waar ik rekening mee hou. het eten, de wijze waarop het geserveerd wordt, de smooties, alles doet denken aan 'haute Cuisine'. En als je daar nog de warme en betrokken houding van Rob en Corine mee optelt is dat het spreekwoordelijke toefje van het dessert... een aanrader dus! John Wils

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Nicole Verbeek01-07-2014

Als god in Frankrijk.

Hier is het woord gastvrijheid uitgevonden, alles wordt gedaan voor de gasten. Als je een wens hebt wordt het voor je geregeld. Hier een mindfulness week doorgebracht. Prachtige locatie, heerlijk eten en Corine en Rob maken dat je je gelijk thuis voelt.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Frans de Jager29-06-2014

Geweldige plek voor trainingen en cursussen.

Afgelopen week een training mindfulness gevolgd. Mooie plek, historisch gebouw. Kamers zijn schoon en verzorgd. De maaltijden zijn werkelijk heerlijk en prima verzorgd. Prijs en kwaliteit zijn werkelijk prima in orde.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Caroline Lettinga22-06-2014

Echt even uit de drukte

Chambres et Table d'Hôte La Fougeraie is prachtig gelegen, weg van de weg,door bos omringd op een grote open plek. Het aangrenzende kasteeltje Folgoux geeft het geheel een bijzondere sfeer. De ontvangst door gastheer- en vrouw is enorm hartelijk en gedurende het hele verblijf reageren beiden zeer attent op alle wensen, ook als deze nog niet eens zijn uitgesproken. Overal een 10 voor scoren lijkt wat overdreven, maar ik kan echt niets bedenken dat voor verbetering vatbaar is...

Alleen gereisd in juni 2014

• 10José van Rozendaal18-05-2014

Een parel in de Auvergne

Ik mocht voor de 2e keer, en nu zelfs 14 dagen wederom genieten van deze fantastische plek. Met een heerlijke kamer, en een super ontbijt, lunch en diner. De gastvrijheid van Rob en Corine is hartverwarmend. La Fougeraie is een oase van rust. Je kunt hier alleen maar genieten van de omgeving, de mooie wandelingen die zijn uitgezet, de tuin met lekkere ligstoelen, het aangename gezelschap van Rob en Corine. Kortom iedereen moet dit komen ervaren.

Alleen gereisd in mei 2014

• 9Jane Buras10-10-2013

Een warm onderkomen...

Op doorreis naar zuid-frankrijk, 2 nachten bij Rob en Corine mogen logeren en wij kunnen niet anders zeggen dan TOP!! Wat een sfeervol paleisje. Wij, 2 volw en 2 kids (7 en 10) hadden de familie-etage, die zo ruim is dat we zelfs een kamer over hadden. Omdat het verschillende kamers zijn, heb je niet steeds dat je als ouders stil moet doen omdat anders de kinderen wakker worden. Het is dan ook een ideaal onderkomen voor een aantal dagen. Het ontbijt maar ook het eten 's avonds wordt met veel zorg klaar gemaakt. Echt verwennerij. Ook houden Rob en Corine rekening met kinderen, als daar behoefte aan is. Alles wordt met plezier en vooral zorg gedaan. En zoals de site al zegt; hier houdt letterlijk de snelweg op en heb je een weelde aan rust! Een mooie omgeving waar genoeg te doen is. Le Fougeraie is zeer aan te bevelen en zeker voor een aantal dagen. Onze kinderen hebben het alleen maar over "dat leuke hotel onderweg" en niet meer over de vakantie aan het strand. Dat zegt toch wat...

Rob en Corine, Eigenaar, 11-10-2013

Beste Jane, hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn er heel blij mee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Bed and Breakfast La Fougeraie info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• BuitensportenHiken