Bed and Breakfast La Fougeraie

Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

5 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Een plek om naar terug te keren.

Henkjan van Vliet,
3-8-2017

Tijdloze rust en ruimte, super verzorging. De kamers zijn eenvoudig, maar heel sfeervol. Het eten is weelderig en zeer verzorgd.

(En met de mogelijkheid om de Tour de France 'op de Belg' te volgen!)

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Echt even uit de drukte

Caroline Lettinga
22-6-2014

Chambres et Table d'Hôte La Fougeraie is prachtig gelegen, weg van de weg,door bos omringd op een grote open plek. Het aangrenzende kasteeltje Folgoux geeft het geheel een bijzondere sfeer.

De ontvangst door gastheer- en vrouw is enorm hartelijk en gedurende het hele verblijf reageren beiden zeer attent op alle wensen, ook als deze nog niet eens zijn uitgesproken.

Overal een 10 voor scoren lijkt wat overdreven, maar ik kan echt niets bedenken dat voor verbetering vatbaar is...

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Een parel in de Auvergne

José van Rozendaal
18-5-2014

Ik mocht voor de 2e keer, en nu zelfs 14 dagen wederom genieten van deze fantastische plek. Met een heerlijke kamer, en een super ontbijt, lunch en diner. De gastvrijheid van Rob en Corine is hartverwarmend. La Fougeraie is een oase van rust. Je kunt hier alleen maar genieten van de omgeving, de mooie wandelingen die zijn uitgezet, de tuin met lekkere ligstoelen, het aangename gezelschap van Rob en Corine. Kortom iedereen moet dit komen ervaren.

Gereisd alleenreizend in mei 2014

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Goede sfeer en uitstekend eten!

Dominic de Kerg
14-8-2012

Mijn zeven nachten in La Fougeraie waren erg aangenaam. De omgeving leent zich voor rust en wandelen, er zijn genoeg toeristische bezienswaardigheden in een straal van een uur maar het beste is dat je heel gemakkelijk contact maakt met je medebezoekers en dat is een groot goed als je altijd alleen reist. Het is een uitstekende plaats om even lekker te ontspannen van de dagelijkse sleur en ten zeerste aan te raden aan iedereen die wel een weekje zonder TV kan ;-)

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Prima locatie om uit te rusten en te wandelen

Loes en Boomer
20-6-2011

Rob en Corine doen alles om het de gast naar de zin te maken, je voelt je zeer welkom. Gezellige inrichting en lekker eten. Als je van wandelen, natuur en rust houdt is dit een prima plek.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.