Bed and Breakfast La Fougeraie

Kleine hotelsWeer vandaag13°-3°
Bed and Breakfast La Fougeraie
9,1

10 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Gastvrij, schoon, rustig en heerlijk eten.

Arnold van der Borden,
25-6-2017

Een masterclass fotografie gedaan met een groepje mensen.

In de gite geslapen. Heerlijk rustig, schoon, mooie omgeving, maar bovenal de gastvrijheid, spontaniteit en het heerlijke eten van Rob en Corine. We hebben als groep genoten van ons verblijf hier deze week. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in juni 2017

heerlijk verblijf in alle opzichten

Roland & Monica
17-9-2016

Afgelopen week waren wij voor een workshop met 10 personen in La Fougeraie.

Alleen maar pluspunten: de persoonlijke aandacht, het heerlijke eten, de flexibiliteit en de verzorgde inrichting, maken het verblijf tot een zeer aangename (vakantie)bestemming.

Echt super genoten door de inzet van Rob & Corine.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fijne locatie om tot rust te komen

Evelien
9-8-2015

Met 8 meiden tot rust komen dat was de insteek. Dat lukt meer dan goed in deze mooie rustgevende locatie. Ontzettend mooi, origineel gebouw. De kamers zijn sfeervol ingericht, echt pitoresk frans maar wel met een gezellig tintje wat gemaakt wordt door kleine dingen zoals fijne badhandoeken, hangertjes aan de deurknoppen, schone fijne douche, assecoires, altijd koffie/ thee en chocolaatjes zijn kleine dingen die het net iets gezelliger en aangenamer maken.

Rob en Corinne als gastheer en gastvrouw zijn geweldig. Lief, zorgzaam, staan altijd voor je klaar. Hebben een passie voor koken en dat smaakt terug in ontbijt, lunch als avondeten. Gastvrijheid ten top!

Wanneer je op zoek bent naar liefdevolle, gastvrije mensen op een locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen en wilt genieten van overheerlijk eten dan is dit een perfecte locatie om naartoe te gaan!

Absolute Top!

henkjan van vliet
15-7-2015

Ik was er een week, voor een workshop. De ligging is heerlijk rustig. Ondanks de 30+ graden was het door de dikke muren (50 cm!) nog steeds koel in de kamers. En dan heb ik het nog niet gehad over de verzorging en maaltijden: absolute top! Corine en Rob verdienen alle lof voor wat ze daar neer hebben gezet!!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Een plek om naar terug te gaan!

Jaap A. van Vliet
10-7-2015

Heerlijke plek in een prachtige omgeving. Mooie kamers, prima persoonlijke service en heerlijk gegeten.

Gereisd met vrienden in juni 2015

een zeer mooie, rustieke plek !

John Wils
27-7-2014

bed en breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu (Frankrijk) is een prachtige accomodatie met in de buurt prachtige wandelgelegenheden. De kamers zijn ruim en netjes schoon gehouden.

Ook met mijn dieetwensen is er ruimschoots rekening gehouden: en ik kan u zeggen: dit is niet voor de hand liggend met alle intoleranties waar ik rekening mee hou. het eten, de wijze waarop het geserveerd wordt, de smooties, alles doet denken aan 'haute Cuisine'. En als je daar nog de warme en betrokken houding van Rob en Corine mee optelt is dat het spreekwoordelijke toefje van het dessert...

een aanrader dus!

John Wils

Gereisd met vrienden in januari 2014

Als god in Frankrijk.

Nicole Verbeek
1-7-2014

Hier is het woord gastvrijheid uitgevonden, alles wordt gedaan voor de gasten.

Als je een wens hebt wordt het voor je geregeld.

Hier een mindfulness week doorgebracht. Prachtige locatie, heerlijk eten en Corine en Rob maken dat je je gelijk thuis voelt.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Een fantastische vakantie van 2 vriendinnen

Wally en Erika
9-8-2013

Deze accommodatie was precies zoals we van tevoren op de site hadden gezien. Alles is geheel in een stijl die ons enorm aansprak. Bovendien was alles erg schoon.. De ligging is prachtig en er zijn volop wandelingen te maken maar wij hadden vooral als doel dorpjes en stadjes te bezoeken en op zoek te gaan naar brocante. Met behulp van onze gastvrouw Corine hebben we mooie stadjes, dorpen, leuke markten en winkels bezocht..En we hebben nog lang niet alles gezien. Daarnaast werden wij door Corine en Rob(gastheer) enorm goed verzorgd. Zij verstaan de kunst om het anderen naar de zin te maken. Het ontbijt en het diner waren heerlijk en daarnaast was het heel gezellig om geheel vrijblijvend de avonden in het gezelschap van Rob en Corine en de andere gasten. door te brengen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

5 Heerlijke dagen!

Masha van Meeteren
12-5-2013

5 Nachten verbleven op deze fantastische, authentieke locatie in een schitterende omgeving. Het maakt onderdeel uit van een landgoed met kasteeltje. De kamers zijn allen uniek (o.a. lavendel, groen, terra) en heel sfeervol ingericht. Het eet/zitgedeelte is prachtig ruim en erg gezellig. Ontzettend gastvrij echtpaar dat voor een heerlijk, uitgebreid ontbijt zorgde en ons elke avond weer een geweldig 3-gangendiner voorschotelde. Uitstapjes naar leuke stadjes in de omgeving zijn uitstekend af te wisselen met relaxen in de prachtige, ruime tuin van het complex. Kortom een echte aanrader voor zowel een meerdaagse vakantie als doorreis adres!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

dit mag je niet missen

Elsa
8-9-2011

Half juli 2011 bracht ik, in een illuster gezelschap van schrijvers/cabaretiers en levensgenieters een week door in la Fougeraie. Niets is Rob en Corine te gek om het hun gasten naar de zin te maken. Hun kasteelboerderij is betoverend gezellig, er is veel mogelijk door de grote gemeenschappelijke ruimtes, er is wifi, er is heel veel ruimte buiten inclusief lekkere ligstoelen en een hangmat. We hebben er bijvoorbeeld een cabaretvoorstelling mogen meemaken, waarbij ook de bosrand bij de boerderij gebruikt is. Het is prachtig gelegen, nodigt uit tot relaxen, dichtbij is het heerlijk zwemmen in een meertje. Maar wat vooral onvergetelijk is, is het eten van Rob. Elke dag opnieuw weer verlangend op de menukaart kijken, en alles, echt alles was lekker, terwijl ik niet eens een makkelijke eter ben. We hebben veel spelletjes gespeeld, waaronder weerwolven, en wees gewaarschuwd! Rob wil graag winnen. Hier komen we zeker nog eens terug! De brocante van Corine is ook zeker een bezoekje waard.

Gereisd met vrienden in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.