Bed and Breakfast La Fougeraie

10 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Absolute aanrader

Fam. van Luyken
27-8-2016

Genoten van gastvrijheid, prachtige omgeving, heerlijke table d'hotes met ongeëvenaarde pruimentaart :-) De gastheer en -vrouw en de andere aanwezige gasten hebben voor een ontzettend gezellige tussenstop gezorgd.

Leuke extra: de brocanterie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Annelieke
11-7-2016

Op onze reis naar t zuiden zijn we 5 dagen bijgekomen bij Rob&Corine. Wat een rust en stilte! Wat een mooie plek! Onze dochter van 2,5 jaar heeft zich ook goed vermaakt. De gite was zeer goed verzorgd en erg comfortabel. En Rob heeft ons een aantal avonden verrast en verwend met zijn kookkunsten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mijn thuis in Frankrijk

Bart G.
17-9-2014

Dit jaar voor de 2e keer bij La Fougeraie. In 1 woord heerlijk, ook de kinderen vermaakten zich weer opperbest. Dit jaar bij het meertje leuke activiteiten zoals de kabelbaan en peddelen op een surfboard. En iedere avond heerlijk gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een warm onderkomen...

Jane Buras
10-10-2013

Op doorreis naar zuid-frankrijk, 2 nachten bij Rob en Corine mogen logeren en wij kunnen niet anders zeggen dan TOP!!

Wat een sfeervol paleisje. Wij, 2 volw en 2 kids (7 en 10) hadden de familie-etage, die zo ruim is dat we zelfs een kamer over hadden. Omdat het verschillende kamers zijn, heb je niet steeds dat je als ouders stil moet doen omdat anders de kinderen wakker worden. Het is dan ook een ideaal onderkomen voor een aantal dagen. Het ontbijt maar ook het eten 's avonds wordt met veel zorg klaar gemaakt. Echt verwennerij. Ook houden Rob en Corine rekening met kinderen, als daar behoefte aan is. Alles wordt met plezier en vooral zorg gedaan. En zoals de site al zegt; hier houdt letterlijk de snelweg op en heb je een weelde aan rust! Een mooie omgeving waar genoeg te doen is. Le Fougeraie is zeer aan te bevelen en zeker voor een aantal dagen. Onze kinderen hebben het alleen maar over "dat leuke hotel onderweg" en niet meer over de vakantie aan het strand. Dat zegt toch wat...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Rob en Corine, Eigenaar, 11-10-2013

Beste Jane, hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn er heel blij mee.

Een week vol verwennerij!

Bart Groeliken
14-8-2013

Een heerlijke week met onze kids van 8 en 4 jaar. Iedere ochtend lekker ontbeten en genoten van ons Franse ritme: stadje bezoeken, duik in het vlakbij gelegen meertje en 's avonds om 8 uur eten met Rob & Corinne. Geen verzoek was hen te veel. Service in de kleine dingen waar we zelf niet aan dachten. Een prachtige omgeving en een unieke gemeenschappelijke ruimte en fijne tuin. Kortom: we hebben genoten, ook de kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Bijzonder aangenaam!

Samantha
22-8-2012

Een fantastische afsluiting van onze vakantie, twee overnachtingen in deze zeer aangename chambre d'hotes - table d'hotes "La Fougeraie".

Mooie kamers, een prachtige ruimte voor een ontbijt en diner en een grote tuin waar je kunt genieten van de rust en waar je in de avond de (vallende) sterren kunt bewonderen! We hebben genoten van ons verblijf, het eten en de mooie omgeving. Le Puy is een bezoek waard, zo ook de autorit ernaartoe, dankzij het mooie landschap met vergezichten. Corine en Rob zijn bijzonder gastvrij en heel fijn tafelgezelschap!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldige gastvrijheid, een echte aanrader!!

Alexandra Severijn
13-8-2012

Geweldig mooie locatie om te verblijven. Midden in de natuur worden niet alleen je ogen geprikkeld, maar Rob en Corine zorgen ook nog eens voor zalig eten en heerlijke wijntjes. Het is gastvrijheid ten top!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Geweldige plek!!!

Bas Karin Sam Bo en Mees
5-10-2011

Wij zijn met ons gezin, 2 volw.en 3 kinderen (8,6 en 2) hier 2 nachten geweest in juli als doorreisplek richting het zuiden maar het was echt een minivakantie, beter konden we onze vakantie niet beginnen! De plek en omgeving is supermooi en rob en corine doen er alles aan om het naar je zin te maken. Rob kan geweldig koken en zelfs de kinderen vonden het heerlijk, (terwijl die niet altijd even makkelijk zijn met eten)ze hebben het er nu nog wel eens over, ze mochten sávonds mee om de paarden en de ezel brood te geven. Lekker spelletjes doen in de gezamenlijke ruimte. We voelden ons erg welkom, de kamers waren ook supermooi! We gaan zeker nog een keer terug, de kinderen wilden er wel de hele zomervakantie naar toe dat zegt toch genoeg! Thuis wordt ik telkens nog aan la fougeraie herrinnerd door mijn leuke brocante aankopen van corine!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super, een echte aanrader!

aaussems
2-6-2011

Een echte verrassing om hier terecht te komen, Alles is mooi! Zeer sfeervol ingerichte kamers, mooie grote ruimte buiten, lekker eten en het meest prettige zeer lieve, hartelijke mensen. Met veel moeite gingen wij weer naar huis maar komen zeer zeker weer terug en dan voor langer. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Zo mooi

Fam van Diepen
16-5-2011

La Fougeraie is een heerlijke plek waar je helemaal tot rust komt. Alleen maar lof voor de eigenaren Rob en Corine, ze doen er alles aan om je verblijf zo perfect mogelijk te laten verlopen. Super grote tuin waar je kunt relaxen en prachtige kamers met een heerlijk ontbijt en diner. Ook voor onze kinderen een unieke stek. Jammer dat ons verblijf maar zo kort was, we komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.