Bed and Breakfast La Fougeraie

Kleine hotelsWeer vandaag17°-2°
Bed and Breakfast La Fougeraie
9,1

7 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Oase van rust, ruimte en gastvrijheid

Yvonne,
8-8-2018

Wat een oase van rust, ruimte, ‘n geweldig mooi natuurlandschap en idem locatie. Op doorreis vanuit Spanje naar Nederland met z’n 6-en een nachtje gelogeerd op de familie etage bij La Fougeraie. Gastvrij ontvangen door Rob en Corine. Vervolgens genoten van een heerlijk diner samengesteld en bereid door Rob. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon met oog voor detail. Volledig uitgerust en met een goed en uitgebreid verzorgd ontbijt als basis de dag erna onze reis naar huis voortgezet. Kortom, een adres om te onthouden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Mulder
22-8-2016

Wat een geweldige plek is dit! Een oude boerderij is omgebouwd tot een heerlijke locatie om tot rust te komen. Wij hadden de gehele benedenverdieping tot onze beschikking (twee slaapkamers, een apart toilet, badkamer en 'huiskamertje'). Leuk ingerichte kamers met veel sfeer. Het ontbijt en avondeten zijn erg lekker en uitgebreid. In de tuin is het heerlijk zitten met een glaasje wijn en een boek. De eigenaren zijn zeer gastvrij en adviseren je graag over de mogelijke uitstapjes in de buurt. Als je wilt, maken zij ook de reserveringen voor je. Helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

La Fougeraie is een een "place to be"

hans de maertelaere
11-9-2013

Als tussenstop verbleven we van 31/7/13 tot 3/8/13 in "La Fougeraie".Met z'n zessen (kinderen van 7 jaar tot 2 twintigers +2 volwassenen ) en een hondje logeerden we op de prachtige authentieke familie-etage.Zowel het ontbijt als het diner waren zeer verzorgd en Robs fijne kookkunsten werden zeer gewaardeerd.Vanuit de sfeervolle B&B kon je gemakkelijk de prachtige ,rustige streek in alle windrichtingen verkennen.'s Avonds was het telkens wat thuiskomen in de B&B waar een vriendelijk, enthousiast gastkoppel ons opwachtten.Een adresje om zekers nog eens langs te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Gewoon geweldig

Randy
26-7-2013

Het is hier gewoon geweldig. Het eten is super ,de kamers,de omgeving. Alles is goed. De eigenaren zijn heel leuk. Het is een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een echte aanrader!

Ineke en Shanna
14-10-2012

Al 2 keer hebben we La Fougeraie bezocht. Rob en Corine zijn erg gastvrij en zorgen dat je je er direct thuis voelt. Het ligt op een fantastische plek te midden van de bossen. Op nog geen vijf minuten afstand(met de auto) ligt een meer waar je zeker even langs moet gaan. In de omgeving zijn verschillende leuke dorpjes die ook een bezoekje waard zijn. Ook voor de hond was het een paradijs. Al met al een bestemming waar je zeker een paar kilometer voor om kunt rijden. We zullen zeker nog een keer teruggaan!

Een 'fantastisch' vakantieadres

Henriette Vooijs
7-10-2012

Al bij aankomst word je geraakt door de rust en de uitstraling van het pand met de prachtige tuin met uitzicht op de bosrand. Door de warme ontvangst voel je je direct welkom en thuis. De kamers zijn sober, maar knus ingericht en voorzien van heerlijke bedden met dekbedden erop. De gastheer is een fantastische kok en zijn vrouw een dito gastvrouw. Het is er schoon, erg netjes en toch huiselijk. Er is prima informatie over de omgeving aanwezig, je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Kortom, een geweldige plek om vakantie te vieren, ook met kinderen!

Fantastische plek!

Tigchelhoff
31-7-2012

Wij verbleven twee nachten bij Rob en Corine. Ze bieden een rustige, gezellige plek die prachtig is ingericht. De kinderen en de hond vonden het er ook erg fijn. We komen zeker nog eens.

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.