Bed and Breakfast La Fougeraie

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag10°-2°
Bed and Breakfast La Fougeraie
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Kenmerken

2 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Als god in frankrijk

Rene Van Merwijk
28-7-2013

Gewoon super .het eten verdiend een michelin ster .je wordt op handen gedragen door rob en corrine .dit moet je zelf ervaaren om het Te voelen zo speciaal

Gereisd familie in juli 2013

In één woord GEWELDIG

Miriam van Merwijk-Foolen
26-7-2013

We hebben er een heerlijke tijd gehad, een super gastvrij ontvangst maakte meteen al duidelijk dat Rob en Corinne met zoveel liefde hun werk doen. Dat hebben we dan ook de andere dagen mogen ervaren. Super gezellige, hartelijke mensen. Sfeervol ingerichte kamers, met elk een eigen thema. Elke ochtend een gezellig ontbijt, met huisgemaakte jammetjes, iedere avond een heerlijk 3 gangen menu, en met alles wordt rekening gehouden. In de ongeving is genoeg te doen en te zien. Kortom wij hebben het er fantastisch gehad.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.