Bed and Breakfast La Fougeraie

Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

22 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Een super Bed & Breakfast met hoog serviceniveau!

Jean Linssen,
23-7-2017

Gastvrouw Corine en gastheer Rob weten hoe ze gasten moeten verwennen. Iedere avond een geweldig driegangenmenu waar je gebruik van kon maken tegen een zachte prijs. Er is ook speciale aandacht voor veganisten.

Een rustgevende tuin met fijn meubilair en veel ligbedden. Midden tussen de bomen genieten van een relaxte omgeving. Een geweldige locatie!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig en nog echte gastvrijheid

Henk en Marcel
27-6-2016

- gastvrijheid

- eten

- de omgeving

- activiteiten in de omgeving

- Weer

- fantastische gite met zorg ingericht en verzorgd

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke lokatie

H
30-5-2016

La fougeraie is een prachtige B&B met een zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. De gite waarin wij logeerden was mooi ingericht met een complete keuken en een houtkachel. Alles is mooi afgewerkt. Het eten is heerlijk. Het ligt midden in een prachtige natuur. Er is een grote tuin waarin je ook heerlijk kunt ontspannen. Het kan ook goed dienen als uitvalsbasis voor diverse mooie stadjes in de omgeving waar je diverse markten kunt bezoeken of mooie kathedralen en kerken. Ook is er een meer in de buurt waar je kunt zwemmen.

Gereisd met partner in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Geweldige plek voor trainingen en cursussen.

Frans de Jager
29-6-2014

Afgelopen week een training mindfulness gevolgd. Mooie plek, historisch gebouw. Kamers zijn schoon en verzorgd. De maaltijden zijn werkelijk heerlijk en prima verzorgd. Prijs en kwaliteit zijn werkelijk prima in orde.

Gereisd met partner in juni 2014

Zeker heengaan!

Jan-Willem van Dongen
4-9-2013

Een erg sfeervol, knus huis op een erg mooie locatie. Rob een Corine zijn erg vriendelijk en weten je een erg lekkere ontbijt en diner voor te zetten. Bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2013

Wat een heerlijk adres!!

Bart & Irene
22-8-2013

Bij Rob & Corine overnacht op doorreis naar Spanje.

En wat een super-adres is dit. We hebben er 2 nachten geslapen, dus we hebben gelukkig ook nog wat van de schitterende omgeving kunnen zien.

De Auvergne is echt fantastisch mooi. En La Fougeraie is een fantastisch mooi adres om te blijven slapen.

Het eten is heerlijk, zowel ontbijt als diner, de kamers zijn top; schoon, heerlijke bedden en een super uitzicht op het chateau.

En Rob & Corine zijn hele lieve mensen, die je het op alle mogelijke manieren naar de zin willen maken.

En daarin slagen ze voor 200%.

Top adres! Dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2013

Prima accommodatie met een perfecte gastvrijheid.

josevanrozendaal
12-8-2013

Rob en Corine runnen hun Chambres d'hotes met passie en zijn alleen bezig het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. En dat lukt super. Heerlijke keuken met een prima ontbijt iedere dag. Elke dag een ander menu en ze zorgen er voor dat gasten die vorig jaar zijn geweest niet hetzelfde eten als toen. Prima locatie,met sfeervolle kamers en geweldige douches.

Gereisd met partner in juli 2013

Geweldig! Echt een aanrader!

Gertjan en Kimberly
7-8-2013

Voor het tweede jaar hebben wij overnacht in deze geweldige bed & breakfast. De echte Franse sfeer, de hartelijkheid, gastvrijheid, heerlijke diner en ontbijt, de mooie omgeving, geweldig! Rob en Corine zijn zeer gastvrij en vriendelijk en ook onze hond Maylin was meer dan welkom, zij heeft zich prima vermaakt en heeft lekker de ruimte om te ravotten in de bossen grenzend aan het B&B. Wij komen zeker weer een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijke plek om te relaxen en te genieten

Sander van der Voorn
26-7-2013

Prima concept gastvrij en een lekker even niets gevoel. Iedere morgen en avond uitstekend gegeten en gedronken. Gezellig met z'n allen aan een lange tafel eten. Super geslapen. Leuken plaatsen in de omgeving. We hadden achteraf prima de hond mee kunnen nemen. We troffen het met een voor ons onbekend gezelschap Lenie en Gerard. Ongedwongen gezellig gehad. Corrie & Rob wij hopen graag nog eens jullie gasten te mogen zijn. Gr. Sander & Michelle

Gereisd met partner in juni 2013

Henk van galen
15-6-2013

Wij zijn pas terug van weekje genieten op deze plek .

Een fijne accomodatie waar goed voor je word gezorgd.Goede adviezen mbt omgeving en bezienswaardigheden.

Alles is tot in de puntjes verzorgd door een voortreffelijk duo ,Rob en Corine.

We hebben fijne vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug naar deze streek prachtig om te wandelen en uit te rusten en te genieten van de natuur.

Gereisd met partner in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.