Bed and Breakfast La Fougeraie

Bed and Breakfast La Fougeraie
9,4

6 tips over Bed and Breakfast La Fougeraie

H, 31-5-2016
La chaise Dieu, Allegre en Le puy en Velay zijn leuke autentieke stadjes met prachtiche kerken, of Kathedralen. Als je het fort van Polignac bezoekt heb je ook toegang tot de kapel Saint Michel d'Aghuile deze laatste ligt zo'n 85 meter hoog op een oude vulkaan schoorsteen. Er zijn ook diverse brocante markten. Er worden ook diverse worshops gehouden.
H, 30-5-2016
La Puy en Velay met prachtige kathedraal en een kapel gebouwd op een oude vulkaan, Het dorpje Allegre, Hier vind je een mooie oude ruine, Een 50 kilometer verderop vind je een prachtige waterval.
Bart G., 17-9-2014
Paddestoelen zoeken met Rob, markt in Ambert, zwemmen in het meertje, genieten van de heerlijke tuin, de jeu de boules en de rust

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Bart Groeliken, 14-8-2013
Ideaal voor kinderen: vanwege het nabij gelegen meertje waar je kunt zwemmen en van de zon kunt genieten op het strandje. In de tuin veel plezier gehad met de tuindouche, hangmat, jeu de boules baan en alle aanwezige spelletjes. Bovenste verdieping was ideaal voor te gezin.
Dominic de Kerg, 14-8-2012
Eet mee aan tafel, het eten is geweldig, beter dan in veel restaurants
Alexandra Severijn, 13-8-2012
De dierenpark in de buurt is absoluut geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet: