Bed and Breakfast La Fougeraie

Review geschreven door Mulder

Fantastisch!

Mulder,
22-8-2016

Wat een geweldige plek is dit! Een oude boerderij is omgebouwd tot een heerlijke locatie om tot rust te komen. Wij hadden de gehele benedenverdieping tot onze beschikking (twee slaapkamers, een apart toilet, badkamer en 'huiskamertje'). Leuk ingerichte kamers met veel sfeer. Het ontbijt en avondeten zijn erg lekker en uitgebreid. In de tuin is het heerlijk zitten met een glaasje wijn en een boek. De eigenaren zijn zeer gastvrij en adviseren je graag over de mogelijke uitstapjes in de buurt. Als je wilt, maken zij ook de reserveringen voor je. Helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016