Bed and Breakfast La Fougeraie

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Evelien

Fijne locatie om tot rust te komen

Evelien,
9-8-2015

Met 8 meiden tot rust komen dat was de insteek. Dat lukt meer dan goed in deze mooie rustgevende locatie. Ontzettend mooi, origineel gebouw. De kamers zijn sfeervol ingericht, echt pitoresk frans maar wel met een gezellig tintje wat gemaakt wordt door kleine dingen zoals fijne badhandoeken, hangertjes aan de deurknoppen, schone fijne douche, assecoires, altijd koffie/ thee en chocolaatjes zijn kleine dingen die het net iets gezelliger en aangenamer maken. Rob en Corinne als gastheer en gastvrouw zijn geweldig. Lief, zorgzaam, staan altijd voor je klaar. Hebben een passie voor koken en dat smaakt terug in ontbijt, lunch als avondeten. Gastvrijheid ten top! Wanneer je op zoek bent naar liefdevolle, gastvrije mensen op een locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen en wilt genieten van overheerlijk eten dan is dit een perfecte locatie om naartoe te gaan!

Gereisd met vrienden in juni 2015