Bed and Breakfast La Fougeraie

Kleine hotelsWeer vandaag17°3°
Bed and Breakfast La Fougeraie
9,4

56 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie in het Nederlands

Oase van rust, ruimte en gastvrijheid

Yvonne
8-8-2018

Wat een oase van rust, ruimte, ‘n geweldig mooi natuurlandschap en idem locatie. Op doorreis vanuit Spanje naar Nederland met z’n 6-en een nachtje gelogeerd op de familie etage bij La Fougeraie. Gastvrij ontvangen door Rob en Corine. Vervolgens genoten van een heerlijk diner samengesteld en bereid door Rob. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon met oog voor detail. Volledig uitgerust en met een goed en uitgebreid verzorgd ontbijt als basis de dag erna onze reis naar huis voortgezet. Kortom, een adres om te onthouden!

Een plek om naar terug te keren.

Henkjan van Vliet
3-8-2017

Tijdloze rust en ruimte, super verzorging. De kamers zijn eenvoudig, maar heel sfeervol. Het eten is weelderig en zeer verzorgd.

(En met de mogelijkheid om de Tour de France 'op de Belg' te volgen!)

Een super Bed & Breakfast met hoog serviceniveau!

Jean Linssen
23-7-2017

Gastvrouw Corine en gastheer Rob weten hoe ze gasten moeten verwennen. Iedere avond een geweldig driegangenmenu waar je gebruik van kon maken tegen een zachte prijs. Er is ook speciale aandacht voor veganisten.

Een rustgevende tuin met fijn meubilair en veel ligbedden. Midden tussen de bomen genieten van een relaxte omgeving. Een geweldige locatie!

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Gastvrij, schoon, rustig en heerlijk eten.

Arnold van der Borden
25-6-2017

Een masterclass fotografie gedaan met een groepje mensen.

In de gite geslapen. Heerlijk rustig, schoon, mooie omgeving, maar bovenal de gastvrijheid, spontaniteit en het heerlijke eten van Rob en Corine. We hebben als groep genoten van ons verblijf hier deze week. Voor herhaling vatbaar !

heerlijk verblijf in alle opzichten

Roland & Monica
17-9-2016

Afgelopen week waren wij voor een workshop met 10 personen in La Fougeraie.

Alleen maar pluspunten: de persoonlijke aandacht, het heerlijke eten, de flexibiliteit en de verzorgde inrichting, maken het verblijf tot een zeer aangename (vakantie)bestemming.

Echt super genoten door de inzet van Rob & Corine.

Absolute aanrader

Fam. van Luyken
27-8-2016

Genoten van gastvrijheid, prachtige omgeving, heerlijke table d'hotes met ongeëvenaarde pruimentaart :-) De gastheer en -vrouw en de andere aanwezige gasten hebben voor een ontzettend gezellige tussenstop gezorgd.

Leuke extra: de brocanterie.

Fantastisch!

Mulder
22-8-2016

Wat een geweldige plek is dit! Een oude boerderij is omgebouwd tot een heerlijke locatie om tot rust te komen. Wij hadden de gehele benedenverdieping tot onze beschikking (twee slaapkamers, een apart toilet, badkamer en 'huiskamertje'). Leuk ingerichte kamers met veel sfeer. Het ontbijt en avondeten zijn erg lekker en uitgebreid. In de tuin is het heerlijk zitten met een glaasje wijn en een boek. De eigenaren zijn zeer gastvrij en adviseren je graag over de mogelijke uitstapjes in de buurt. Als je wilt, maken zij ook de reserveringen voor je. Helemaal top!

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Annelieke
11-7-2016

Op onze reis naar t zuiden zijn we 5 dagen bijgekomen bij Rob&Corine. Wat een rust en stilte! Wat een mooie plek! Onze dochter van 2,5 jaar heeft zich ook goed vermaakt. De gite was zeer goed verzorgd en erg comfortabel. En Rob heeft ons een aantal avonden verrast en verwend met zijn kookkunsten.

Geweldig en nog echte gastvrijheid

Henk en Marcel
27-6-2016

- gastvrijheid

- eten

- de omgeving

- activiteiten in de omgeving

- Weer

- fantastische gite met zorg ingericht en verzorgd

Heerlijke lokatie

H
30-5-2016

La fougeraie is een prachtige B&B met een zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. De gite waarin wij logeerden was mooi ingericht met een complete keuken en een houtkachel. Alles is mooi afgewerkt. Het eten is heerlijk. Het ligt midden in een prachtige natuur. Er is een grote tuin waarin je ook heerlijk kunt ontspannen. Het kan ook goed dienen als uitvalsbasis voor diverse mooie stadjes in de omgeving waar je diverse markten kunt bezoeken of mooie kathedralen en kerken. Ook is er een meer in de buurt waar je kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Fougeraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fougeraie in La Chaise-Dieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.