Géén boekingskosten

Bed & Breakfast La Fougeraie

FrankrijkAuvergneLa Chaise-Dieu

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Fougeraie voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 56 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 56 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

56 Reviews over La Fougeraie

• 8Yvonne08-08-2018

Oase van rust, ruimte en gastvrijheid

Wat een oase van rust, ruimte, ‘n geweldig mooi natuurlandschap en idem locatie. Op doorreis vanuit Spanje naar Nederland met z’n 6-en een nachtje gelogeerd op de familie etage bij La Fougeraie. Gastvrij ontvangen door Rob en Corine. Vervolgens genoten van een heerlijk diner samengesteld en bereid door Rob. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon met oog voor detail. Volledig uitgerust en met een goed en uitgebreid verzorgd ontbijt als basis de dag erna onze reis naar huis voortgezet. Kortom, een adres om te onthouden!

• 9Henkjan van Vliet03-08-2017

Een plek om naar terug te keren.

Tijdloze rust en ruimte, super verzorging. De kamers zijn eenvoudig, maar heel sfeervol. Het eten is weelderig en zeer verzorgd. (En met de mogelijkheid om de Tour de France 'op de Belg' te volgen!)

• 10Jean Linssen23-07-2017

Een super Bed & Breakfast met hoog serviceniveau!

Gastvrouw Corine en gastheer Rob weten hoe ze gasten moeten verwennen. Iedere avond een geweldig driegangenmenu waar je gebruik van kon maken tegen een zachte prijs. Er is ook speciale aandacht voor veganisten. Een rustgevende tuin met fijn meubilair en veel ligbedden. Midden tussen de bomen genieten van een relaxte omgeving. Een geweldige locatie!

• 10Arnold van der Borden25-06-2017

Gastvrij, schoon, rustig en heerlijk eten.

Een masterclass fotografie gedaan met een groepje mensen. In de gite geslapen. Heerlijk rustig, schoon, mooie omgeving, maar bovenal de gastvrijheid, spontaniteit en het heerlijke eten van Rob en Corine. We hebben als groep genoten van ons verblijf hier deze week. Voor herhaling vatbaar !

• 10Roland & Monica17-09-2016

heerlijk verblijf in alle opzichten

Afgelopen week waren wij voor een workshop met 10 personen in La Fougeraie. Alleen maar pluspunten: de persoonlijke aandacht, het heerlijke eten, de flexibiliteit en de verzorgde inrichting, maken het verblijf tot een zeer aangename (vakantie)bestemming. Echt super genoten door de inzet van Rob & Corine.

• 10Fam. van Luyken27-08-2016

Absolute aanrader

Genoten van gastvrijheid, prachtige omgeving, heerlijke table d'hotes met ongeëvenaarde pruimentaart :-) De gastheer en -vrouw en de andere aanwezige gasten hebben voor een ontzettend gezellige tussenstop gezorgd. Leuke extra: de brocanterie.

• 10Mulder22-08-2016

Fantastisch!

Wat een geweldige plek is dit! Een oude boerderij is omgebouwd tot een heerlijke locatie om tot rust te komen. Wij hadden de gehele benedenverdieping tot onze beschikking (twee slaapkamers, een apart toilet, badkamer en 'huiskamertje'). Leuk ingerichte kamers met veel sfeer. Het ontbijt en avondeten zijn erg lekker en uitgebreid. In de tuin is het heerlijk zitten met een glaasje wijn en een boek. De eigenaren zijn zeer gastvrij en adviseren je graag over de mogelijke uitstapjes in de buurt. Als je wilt, maken zij ook de reserveringen voor je. Helemaal top!

• 9Annelieke11-07-2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Op onze reis naar t zuiden zijn we 5 dagen bijgekomen bij Rob&Corine. Wat een rust en stilte! Wat een mooie plek! Onze dochter van 2,5 jaar heeft zich ook goed vermaakt. De gite was zeer goed verzorgd en erg comfortabel. En Rob heeft ons een aantal avonden verrast en verwend met zijn kookkunsten.

• 9Henk en Marcel27-06-2016

Geweldig en nog echte gastvrijheid

• gastvrijheid
    • eten
    • de omgeving
    • activiteiten in de omgeving
    • Weer
    • fantastische gite met zorg ingericht en verzorgd
  • 9H30-05-2016

Heerlijke lokatie

La fougeraie is een prachtige B&B met een zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. De gite waarin wij logeerden was mooi ingericht met een complete keuken en een houtkachel. Alles is mooi afgewerkt. Het eten is heerlijk. Het ligt midden in een prachtige natuur. Er is een grote tuin waarin je ook heerlijk kunt ontspannen. Het kan ook goed dienen als uitvalsbasis voor diverse mooie stadjes in de omgeving waar je diverse markten kunt bezoeken of mooie kathedralen en kerken. Ook is er een meer in de buurt waar je kunt zwemmen.

Bed & Breakfast La Fougeraie info

Soort hotel