Hotel Les Fleurs

8.6Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, La Bourboule (Puy de Dome)

Op vakantie geweest naar Les Fleurs?

8.6Fantastisch

7 reviews over Hotel Les Fleurs

• 9ellen03-02-2010

Bijzonder gezellig hotel!

Hotel Les Fleurs is een goede uitvalsbasis voor het skien in Le Mont Dore! We hebben genoten!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Alexia Amres28-12-2009

Gezellig familiehotel!

Hotel Les Fleurs is een sfeervol en knus hotel. De service was heel goed en vriendelijk en de kamers waren zeer goed voor de prijs. Persoonlijk vonden mijn man en ik het hotel helemaal niet kind onvriendelijk! Wij hebben er zelf gelogeerd met onze dochter van 6 maanden en onze twee zoons van 4 en 6 jaar oud. Voor de baby waren er genoeg faciliteiten als je er om vraagt en de jongens hadden het er prima naar hun zin. Ze konden gezelschapsspelletjes doen in de huiskamer en dvd's kijken, als ze dat wilden en waren de andere gasten niet tot last. Wij hadden zelf onze laptops bij zich, waarop we konden internetten en de kinderen hadden hun eigen Nintendo DS. Want de pc die er stond, was ook voor de andere gasten bedoeld. Dan ga je die natuurlijk niet de hele tijd bezet houden. Er is draadloze verbinding (WiFi) beschikbaar in Hotel Les Fleurs, een klassiek ingericht hotel dat zeker met de tijd mee gaat! Ook het eten was gewoon goed, niks over te klagen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Joost van der Lienden21-12-2009

Zeer mooi en gezellig hotel

Zeer mooi en gezellig hotel waar men op zijn rust voor de andere gasten is gesteld. Wij kunnen ons voorstellen dat het moeilijk is voor families met kinderen welke vooral niet in staat zijn hun kroost voor de rest van de gasten onder controle te houden. Dan grijpt men in, en terecht! Voor wie van rust, natuur en fantastisch eten houdt, een aanrader!

Gereisd met partner in december 2009

• 7Fam. hut14-12-2008

Niet (meer?) aan te raden!

Ons verblijf in Hotel Les Fleurs was niet positief: matig eten (de kok was er niet: te rauw of te ver doorgebakken, geen franse gerechten en zelfs stamppot gegeten!), verouderd hotel en kamers met oude bedden en lekkende kraan, niet kindvriendelijk (met name het eten was hier totaal niet op afgestemd, waarschuwingen over nieuw meubilair), niet kloppende en te hoge rekening voor drankjes en diner, totaal niet flexibele, stugge en soms zelfs denigrerende houding.

Tip: als er iets is wat je niet bevalt: direct melden en oplossen, want achteraf is er niets meer mogelijk, ook al heb je gelijk!

Omgeving is zeker wel de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7Fam. Hut14-12-2008

Niet - meer - aan te raden!

Ons verblijf in Hotel Les Fleurs was niet positief: matig eten (de kok was er niet: te rauw of te ver doorgebakken, geen franse gerechten en zelfs stamppot gegeten!), niet kindvriendelijk (met name het eten was hier totaal niet op afgestemd, waarschuwingen over nieuw meubilair), niet kloppende en te hoge rekening voor drankjes en diner, totaal niet flexibele, stugge en soms zelfs denigrerende houding. Het lijkt wel of je bij je oma van 80 logeert!

Omgeving is zeker wel de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 10Gui Bouvy21-10-2007

Ben met vrienden in dit heerlijke sfeervolle hotel geweest van de nieuwe eigenaar. Gastvrijheid van Olga en de keukenprins Gerard snakt naar heimwee.

Jop, Celine, Gui en Mil

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 10Jan en Annie Pronk05-07-2007

Fantastische tijd hebben wij bij jullie gehad! Wij hadden een wandel vakantie bij jullie geboekt en onze hele vakantie overtrof al onze verwachtingen! Fantastisch eten en drinken, gezellige atmosfeer en een unieke omgeving, natuur waarvan wij dachten dat die niet in Europa kon zijn! Tot volgend jaar (waarschijnlijk skieen)! Annie & Jan

Gereisd in juli 2007

Hotel Les Fleurs info