Reviews over Jaulhac

Mooie rustige en ruime camping

Jan,
    19-8-2013

Mooie rustige en ruime camping met grote plaatsen die licht glooiend zijn, bovenop een heuvel. Uitstekend sanitair, modern, compleet en erg schoon. Ook een mooi ruim zwembad ontbreekt niet. Heb hier twee jaar geleden een week gestaan, nu opnieuw enkele dagen. Je kunt er de eigen producten eten, of gezellig in Cahors iets zoeken

Verrassend

Feiko Jilderda,
    1-8-2008

Ons voornemen hier 1 of 2 nachten te blijven veranderde snel. We hebben hier met veel plezier ruim een week gestaan. De vriendelijke beheerder heeft veel contact met de kampeerders en bewaakt de rust en hygiëne. Prima sanitair. De douches zijn de beste die wij de laatste jaren hebben meegemaakt in Frankrijk. Warm water is altijd volop aanwezig. De plaatsen zijn ruim, met zowel zon als schaduw, op een goede grasmat. De privacy verschilt van plaats tot plaats. De camping ligt hoog op een heuvel (bij heet weer een lekker briesje en leuke uitzichten). Wel kun je het verkeer op de D-weg horen. Dit was voor ons niet storend. Het zwembad is prima voor deze kleine camping. Omdat sommige mensen deze camping als trekkerscamping gebruiken, heb je vaak niet veel contact met je mede-kampeerders. Er zijn vanaf de camping een aantal wandelroutes uitgezet.

heel toevallig terecht gekomen,waren op terugreis naar wel

Fam. Albrecht,
    22-3-2006

heel toevallig terecht gekomen,waren op terugreis naar belgië wel het heeft me aangenaam verrast een erg rustige camping prachtig uitzicht op een vallei waar een enorme weide aanverbonden waar ook de mogelijkheid is om je hond uit te laten. Verder vriendelijk onthaal door de moeder en zoon, in verhouding tot een klein zwembad maar het doet deugt na een dagje rijden met de wagen verder mooie staanplaatsen en sanitaire is erg proper. Ze zien ons zeker van het jaar terug.