Bed and Breakfast Le Vertige

Weer vandaag13°-1°
Bed and Breakfast Le Vertige
8,7

18 reviews over Bed and Breakfast Le Vertige in het Nederlands

Superplek en zalig verblijf!

Harold,
28-12-2018

Prachtige rustgevende omgeving, zalig gegeten (super gekookt door de gastheer en gastvrouw Gerda en Cees), geweldig gewandeld in bossen en in de campagne. Enorm leuke en gezellige kamers. Wat een lekkere plekken in en rondom het huis! Kortom, in één woord geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Oase van rust en gezelligheid!

Annemiek,
8-12-2017

In een rustig gehuchtje ligt het sfeervolle Le Vertige, waar Gerda en Cees met hun warme persoonlijkheid je een onvergetelijk verblijf garanderen. De kamers zijn gezellig ingericht met heerlijke bedden. De maaltijden altijd heerlijk en gezond. En de omliggende natuur prachtig!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ontspannen onderbreking reis naar het zuiden.

Fam Stout
5-8-2016

Prima adres, schoon en netjes. Goede maaltijd en ontspannen sfeer.

Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch!

Liesbeth R.
24-8-2015

Sfeervol ingericht. Lekkere bedden en alles heerlijk schoon! Ook de table de hotes was heerlijk! Alle dagen lekker gegeten in gezelschap van mooie mensen!

En als verrassing ook nog eens een zwembadje, hier hadden we niet op gerekend. Daarom toch een big smile! Je krijgt meer dan je had gedacht.

Gereisd met partner in juli 2015

Super! Hele vriendelijke mensen!

kapperijunique
27-7-2015

Bij B&B Le Vertige hebben we een super verblijf gehad. En dat komt zeker door vriendelijke mensen en het heerlijke eten!! Onze hond vond het er ook heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plaats!

Pieter Teirlinck
13-7-2015

Bed-and breakfast 'Le Vertige' is een heerlijke plaats om volledig tot rust te komen. Voor ons was het de kers op de taart van onze vakantie in Frankrijk. Een zeer rustig gelegen gerenoveerde boerderij midden in de prachtige natuur. Het is Kees en Gerda werkelijk geen moeite teveel om hun gasten een ontspannende en inspirerende tijd te bezorgen. Heerlijke maaltijden, aangename gesprekken en gezellig ingericht interieur. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

In een woord Geweldig!!

Maria van der Kooij
1-7-2015

Prima kamers, een geweldige gastheer/vrouw,en heerlijk en niet alledaags eten.Goed betaalbaar.

Gereisd anders in juni 2015

Stt ... niet aan iedereen doorvertellen

willkee de wit
17-6-2015

net terug van een aantal dagen bij Gerda en Cees in Echandelys..

3 lentes terug kwamen we hier voor het eerst aan het begin van onze vakantie... we zijn toen zó onder de indruk geraakt van de prachtige omgeving, het uitzicht in de verte op les Monts Dore, het heerlijke eten, de rust én de gezelligheid, dat we twee weken zijn blijven hangen...

omdat we erg van rondtrekken door Frankrijk houden en eenmaal op Le Vertige niet meer wegkomen, plannen we nu deze camping aan het einde van onze trip een aantal dagen in..

volgend jaar zéker weer!

campinggasten zijn welkom mee te eten (ook voor vegetariërs een feest, zooooo lekker!!), er is een vrieskast met ijsjes, er is wijn te koop, de glazen krijg je mee naar de tent, er zijn wandelroutes, de plaatsen zijn Enorm, de nachten stil, de sterrenhemel overweldigend..

Gereisd met partner in juni 2015

fijne plek,onthaasten

Jorien
14-6-2015

heerlijke tijd gehad ,heerlijk gegeten, fijne kamers ,

lekker onthaasten , snel weer terug

Gereisd alleenreizend in april 2015

Meemaken en doorvertellen!

eva van wijngaarden
14-6-2015

Deze B&B is origineel, authentiek en uniek. Heerlijk eten, verzorgd door hartelijke mensen waar automatisch ook een fijn publiek op af komt. 's avonds lekker plaatjes draaien en genieten van de omgeving, het gezelschap en alles is goed!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Vertige in Issoire (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Vertige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.