Hotel Le Pariou

7 reviews over Hotel Le Pariou in het Nederlands

Foutieve rekening / wrong invoice

Fam. Sta
3-8-2017

Factuur van overnachting + eten en uiteindelijk afgeschreven bedrag kloppen niet. Wij hebben uiteindelijk € 68,70 via de creditkaart teveel betaald. Hier kwamen wij thuis pas achter. Foutje kan gebeuren, melden dit gewoon bij het hotel. Echter hotel doet geen enkele moeite om tot een oplossing te komen. terwijl we zwart op wit aan tonen wat er fout is gegaan. Beetje jammer dit. Veel plezier met de "gestolen" € 68,70 maar ons zie je niet meer terug. Voor de rest aardig hotel, maar let op wat je uiteindelijk afkerend.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Ideaal etapehotel

Walter
22-10-2016

Voor wie onderweg is naar Spanje, is dit hotel een perfecte stop. Uitstekend gelegen langs de autoroute even voorbij Clermond Fd richting Millau maar tegelijk rustig. Ruime, gratis parking. Eigen restaurant met correct menu voor een naar Franse normen redelijke prijs. Prima ontbijt. Vriendelijk onthaal. Kan ook voor 2 of 3 dagen voor wie omgeving (Puy de Dôme) wil verkennen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk hotel

Roeland
5-9-2016

Vanuit Spanje hier gestopt. Echt leuk hotel, hele grote moderne kamer. Leuk zwembad met tuin. Ontbijt eenvoudig maar Ok. Dorpje op loopafstand, MC Donalds in de buurt.

Mooie omgeving om nog wat te bekijken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

prima overnachtingshotel

markhvh
19-8-2015

heerlijk hotel om op doorreis te hebben. Prima zwembadje om even een duik in te nemen. Handdoeken verkrijgbaar bij receptie (borg 25 euro) kamer prima in orde met minibar en gratis wifi. Ligt in dorpje dus op loopafstand restaurants, vrij parkeren en vlakbij snelweg. Als we weer naar Spanje gaan grote kans dat we dit hotel nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor onderweg

PieterJan Hilbers
30-7-2013

Goede kamers. Ook vier persoons. Restaurant heeft fijne kaart. Ontbijt goed. Vriendelijk personeel. Zwembad even lekker na reisdag. Ligt ook mooi vlak bij de snelweg.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een voltreffer

etienne
26-5-2011

Weinig belovende gevel aan een drukke weg, maar ruime, zeer goed uitgeruste kamers aan de tuinkant. Voortreffelijk eten.

Ideale uitvalsbasis voor verkenning van de streek.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Neem geen familiekamer

sofie
21-9-2009

Wij hadden dit hotel geboekt voor een overnachting op weg naar ons vakantieadres. De familiekamer bleek een normale 2 pers. kamer waar ze nog twee losse bedden in gepropt hadden. Voor twee volwassenen en twee tieners was het erg krap en bedompt! Bij het schamele ontbijt bleken wij niet de enige te zijn met een 2-pers familiekamer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pariou voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pariou in Issoire (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pariou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.