Issoire (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Issoire (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Issoire (Puy de Dome)

Goed gelegen t.o.v. bezienswaardigheden

rainbow,
    7-10-2014

Van de vier mooiste dorpen van Frankrijk die het departement Puy-de-Dôme telt zijn er maar liefst drie in de omgeving van Issoire gelegen; Montpeyroux, Usson, en Saint-Floret. Wij bezochten ze alledrie! Als je van Usson naar Saint-Floret rijdt, moet je dus sowieso door de stad.

Aangename stad met veel winkelvoorzieningen, goed gelegen t.o.v. veel bezienswaardigheden in de streek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Echt iets voor de wandelaar

hannekeopvakantie,
    24-8-2013

Er zijn diverse wandelgidsjes uitgegeven met korte en langere wandelingen.

Het natuurpark van De Livradois-Forez is prachtig en nog niet ontdekt door de grote massa. Verstilde gehuchtjes, kabbelende beekjes, uitgestrekte bossen, grazende koeien, vergezichten, een streek waar de tijd lijkt stil te staan!

Gereisd met partner in augustus 2013
Issoire (Puy de Dome) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews