Isserpent

Reviews over Isserpent

Werkelijk groots

Karel Smit,
    15-10-2014

Bij Laurant zit je goed. In 2013 sliepen wij 5 nachten in het hotel, wat ons zeer goed is bevallen. Laurant staat dag en nacht voor je klaar.

Het hotel wordt in het dorp het kasteel genoemd. Omdat mijn zoon even verderop zijn huis aan het verbouwen was, konden we daar niet slapen.Dat was geen probleem, want we gingen bij Laurant slapen. Omdat het erg heet was die periode was het heerlijk om in het zwembad te liggen. Laurant wist dat mijn zoon met 2 jongens en mijn dochter met haar dochter ook in Isserpent waren, bood hij aan dat ook zij in het zwembad mochten zwemmen, Waar vind je dat nog.

Hiermee wil ik zeggen dat het een plezier is om bij Laurant te logeren.

Gereisd met partner in januari 2014

Laurent is een topper!

Tom,
    10-1-2010

We zijn hier twee nachten geweest en het is echt een super plaats om tot rust te komen, of te overnachten als je op door reis bent. Laurent kookt heerlijk en hij is een echte gastheer. De omgeving is erg mooi en de vin gris overheerlijk!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Geweldig

T. Kramer,
    4-2-2009

In een woord geweldig. En Laurent is een schatje. Niets is hem teveel. Het zwembad en de tennisbaan zijn ook geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
Isserpent scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews