Bed and Breakfast Maison Neuve

2 reviews over Bed and Breakfast Maison Neuve in het Nederlands

Heerlijk rustig

Yolande Mollen
25-4-2016

Mooie, rustige locatie. Prachtige wandelgebieden dichtbij. Hans en Bea geven je het gevoel echt welkom te zijn. De kamers zijn schoon en de bedden slapen heerlijk. Op aanvraag ook 's avonds lekker mee-eten tegen een zeer redelijke prijs.

Hele fijne locatie

inge Marchal
6-5-2015

Bed & Breakfast en als je dat van tevoren laat weten ook avondeten. Dat is handig, want het ligt prachtig maar ook een eindje van het dorpje. Vriendelijk echtpaar dat op deze lokatie zowel bed & breakfast als 2 gites biedt. Zelf voorzienend dus en volledig uitgerust. Mooi eigen terras bij de gite.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Neuve in Grandval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.