Appartement Gite Maison Neuve

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

hele mooie omgeving

s.roothans
27-3-2016

Super ontvangst! Erg vriendelijke mensen. Mooie gites met heel veel ruimte en keurig netjes. Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gite Maison Neuve in Grandval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gite Maison Neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gite Maison Neuve scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.