Appartement Gite Maison Neuve

Weer vandaag6°-2°
Appartement Gite Maison Neuve
9,1

3 reviews over Appartement Gite Maison Neuve in het Nederlands

Super verblijf op een mooie locatie

Hedwig & Erik
25-9-2018

Rustige ligging

Compleet uitgerust en goed onderhouden appartement

Zeer vriendelijke en sympatieke nederlandstalige eigenaars

Veel waar voor je geld

Het bemeubeld en overdekt eigen terras (zie foto) vonden we tof

De inrichting met dubbele slaapkamer en dubbele badkamer zijn een leuk bedacht concept

Mooi zwembad, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt

Auto kan op het terrein zelf geparkeerd worden.

Mooie groene omgeving, ideaal voor wandelaars en ook voor motorrijders

Een bezoek aan Thiers is zeker de moeite waard. De mooie stadswandeling en een interessant bezoek aan de messenmakerij gaan we niet snel vergeten.

Meer zuidelijk hebben we een wandeling gecombineerd met een bezoek aan een ambachtelijke papiermakerij. Verrassend hoe die vellen geproduceerd werden, vroeger en ook nu.

Mooie plek om tot rust te komen...

Iris Gordts
6-8-2018

Gastvrije accomodatie...ideaal voor extreme wandelaars en de moeilijkere fietsparcours of mountainbikeparcours....

hele mooie omgeving

s.roothans
27-3-2016

Super ontvangst! Erg vriendelijke mensen. Mooie gites met heel veel ruimte en keurig netjes. Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gite Maison Neuve in Grandval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gite Maison Neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.