Reviews over Grandval

Super verblijf op een mooie locatie

Hedwig & Erik,
    25-9-2018

Rustige ligging

Compleet uitgerust en goed onderhouden appartement

Zeer vriendelijke en sympatieke nederlandstalige eigenaars

Veel waar voor je geld

Het bemeubeld en overdekt eigen terras (zie foto) vonden we tof

De inrichting met dubbele slaapkamer en dubbele badkamer zijn een leuk bedacht concept

Mooi zwembad, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt

Auto kan op het terrein zelf geparkeerd worden.

Mooie groene omgeving, ideaal voor wandelaars en ook voor motorrijders

Een bezoek aan Thiers is zeker de moeite waard. De mooie stadswandeling en een interessant bezoek aan de messenmakerij gaan we niet snel vergeten.

Meer zuidelijk hebben we een wandeling gecombineerd met een bezoek aan een ambachtelijke papiermakerij. Verrassend hoe die vellen geproduceerd werden, vroeger en ook nu.

Mooie plek om tot rust te komen...

Iris Gordts,
    6-8-2018

Gastvrije accomodatie...ideaal voor extreme wandelaars en de moeilijkere fietsparcours of mountainbikeparcours....

Heerlijk rustig

Yolande Mollen,
    25-4-2016

Mooie, rustige locatie. Prachtige wandelgebieden dichtbij. Hans en Bea geven je het gevoel echt welkom te zijn. De kamers zijn schoon en de bedden slapen heerlijk. Op aanvraag ook 's avonds lekker mee-eten tegen een zeer redelijke prijs.

hele mooie omgeving

s.roothans,
    27-3-2016

Super ontvangst! Erg vriendelijke mensen. Mooie gites met heel veel ruimte en keurig netjes. Wij gaan zeker terug!

Hele fijne locatie

inge Marchal,
    6-5-2015

Bed & Breakfast en als je dat van tevoren laat weten ook avondeten. Dat is handig, want het ligt prachtig maar ook een eindje van het dorpje. Vriendelijk echtpaar dat op deze lokatie zowel bed & breakfast als 2 gites biedt. Zelf voorzienend dus en volledig uitgerust. Mooi eigen terras bij de gite.

Grandval scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews