Camping Minicamping La Chaize

Met jonge kinderen

Geweldig

Jan Wessels
6-9-2018

Leuke minicamping met ruime plekken en schoon sanitair. Sanitaire voorzieningen zijn net nieuw en zeer netjes. Mooie omgeving en lekker rustig.

Mooie ruime plekken

Angela
13-8-2018

Camping bestaat uit groot veld waar je zelf plekje kan kiezen. Doordat er maar een beperkt aantal kampeerders wordt toegelaten heb je erg veel ruimte en daarmee ook privacy. Mooi uitzicht op de heuvels. Fijne tv ruimte en gloednieuw sanitair. Veel speelgoed voor kinderen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Fijn zou zijn als er meer schaduw komt en een koelkast voor de kampeerders zonder stroom.

Gerwin en Natascha
10-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op La Chaize.

De eigenaren Frank en Miranda en de kinderen, doen er alles aan om het hun gasten naar het zin te maken, alles is piekfijn voor elkaar en zeer schoon.

Wij hebben het reuze naar ons zin gehad en onze hond ook!

Een prachtige omgeving waar genoeg te doen is, en wij zeker nog eens terug komen.

Rust en ruimte!

Hanneke
9-8-2018

La Chaize is een fijne rustige camping. De eigenaren Frank en Miranda (en hun kinderen) zijn gastvrij en behulpzaam. Het sanitair is erg comfortabel en schoon.

Het zwembad wordt goed onderhouden en biedt een heerlijke verkoeling op warme dagen. Wij hebben eind juli op deze camping gestaan. Er stonden toen nog 6 andere gezinnen/stellen.

Op 10 (auto) min. liggen div. winkeltjes, waaronder een bakker, een slager etc. Op 20 (auto) min. ligt een grote supermarkt.

Een minpuntje voor ons was het terrein dat niet vlak is.

De bezienswaardigheden liggen wat verder weg, maar een geweldige camping voor mensen die van rust houden!

Fijne, Gezellige en Schone camping!

Carla & Jos
8-8-2018

Een heerlijke kleine camping voor jong én oud. De hartelijkheid en gastvrijheid van Mranda en Frank en het gevoel dat niets hoeft en alles kan, maken het een fijne plek om te vertoeven. Ligging met mooi uitzicht over de heuvelen. En heerlijk rustig. Nieuw sanitair is superschoon en fris.

Een aandachtspunt is wel de helling waarop de camping ligt: Niet álle plekken zijn egaal genoeg voor de tent. Advies: overleg vooraf even met Frank of Miranda.Een

Geweldig

Jelleke
17-7-2018

Een geweldige camping gerund door een enthousiast stel. De kinderen genieten met volle teugen van de leuke speelmogelijkheden. Wij genieten van de rust. Het is hier gezellig en gemoedelijk. Het sanitair is brandschoon. Dit jaar vernieuwd.

Wij verblijven in een gehuurde bungalowtent. De tent is prachtig ingericht en voelt aan als een huisje. Camping la Chaize is een pareltje in de Auvergne. Wij komen nog eens terug. Echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

La Chaize in enkele woorden; schitterende locatie!

Henk Jansen
29-10-2017

Deze mini Camping gerund door Frank en Miranda is echt gaaf! De rust en locatie maken vertegenwoordigen sterk hierin! Met enorm veel enthousiasme en klantvriendelijkheid wordt er hier voor gezorgd dat je onvergetelijke dagen hebt! De mogelijkheden om uitstapjes te maken bleek in overvloed aanwezig. Alles fijn in het NL.

In oktober een kleine week op deze prachtige en gemoedelijke minicamping verbleven. De omgeving is geweldig! Mooie uitstapjes gemaakt, oa. naar Puy de Sancy. Een atb-route loopt langs de camping. Heerlijk tot rust gekomen!

De eigenaren, Frank en Miranda, zijn heel gastvrij. Ze zijn bezig de camping nog mooier te maken. Ook komen er volgend jaar safari tenten om te huren.

Het sanitair is super schoon en de douches prima!

Heerlijk relaxt!

Jikke jimmink
13-8-2017

Leuke, kindvriendelijke camping, mooie omgeving waar genoeg te doen/ zien is! Frank en Miranda doen er alles aan om het je naar je wens te maken! Super schoon sanitair! Veel speelplezier voor de kinderen! Wij gaan zeker hier terug komen!

Geweldige kleine camping

siem jimmink
9-8-2017

Geweldige kleine camping in een ontzettend mooi stukje Frankrijk! De ideale plek voor rust maar ondertussen ontzettend veel en fijn vermaak voor de kids!

De camping wordt gerund door een geweldig gezin waarvan iedereen zijn steentje bijdraagt om het de gasten naar hun zin te maken!! Er hangt een ontspannen sfeer waar niks moet en alles mogelijk is of mogelijk wordt gemaakt.

Wij verbleven in een ingerichte tent wat zeker de moeite waard is! Ontzettend veel luxe en gemak!!

Sanitair ziet er goed uit en wordt, net als de rest van de camping, goed bijgehouden!!

Hier gaan we zeker terugkomen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Chaize in Gouttieres (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Chaize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.