9,4

16 reviews over Camping Domaine des Rêves (+ Roulottes + vakantiehuis) in het Nederlands

heel bijzondere plek

Gerard Keuper,
2-10-2018

En prachtig huisje voorzien van alle comfort in een heel mooie omgeving.

Wat een geweldige rust en schoonheid rondom het huis

Gereisd met partner in september 2018

Maison QQ is een absolute aanrader!

Jet en Kees,
30-9-2018

Maison QQ is fantastisch. Klein en gezellig, prima keuken en badkamer. Het slaapgedeelte is een belevenis op zichzelf. Mooie omgeving, winkels in de buurt, geschikt voor auto-, wandel- en fietstochten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten van de roulotte en de omgeving

Wilrik,
25-9-2018

We hebben een week gelogeerd in een van de roulottes. Een heerlijke week waarin we hebben genoten van de roulotte, het weer en de fantastische omgeving. Het keukentje is zeer volledig en het toiletgebouwtje is netjes. De ontvangst was zeer hartelijk. Het verblijf in een roulotte is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor ons niet meer , oorzaak trap en slaapgedeelte

Nico Postma,
25-9-2018

Mooi huisje, genoeg ruimte er om heen, keuken en douche perfect, woonruimte oke.

Slaapgedeelte voor ons te klein en irritant om snachts over elkaar heen te kruipen voor toilet, en een minpunt is de trap naar boven erg ongemakkelijk. Ook voor ons een gemis is een kast om kleding op te hangen ik leefde nu vanuit de koffer. Maar we hebben het uiteindelijk wel leuk gehad.

Heel gezellig huisje

Marlies van de velde,
23-9-2018

Heel leuk huisje. Alles er op en er aan. Mooie keuken en badkamer. Mooie omgeving! Winkels in de buurt.Gezellig terras. Min puntje:de trap!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig

Marlies Van zijl,
22-9-2018

Wat een geweldige plek.en wat hebben wij hier genoten.alles.is aanwezig.heerlijk bed .goede douche en goed schoon. Super aardige eigenaar.niks was te veel.wij gaan zeker terug

Heerlijk rustig!

P&R,
22-9-2018

Hele mooie rustige plek midden in het Franse platteland. Hou er wel rekening mee dat je een stukje moet rijden om bijv restaurants of bezienswaardigheden te bereiken. Wij verbleven in de roulotte en deze heeft daarbij een eigen buitenkeuken en gedeeld sanitair met de gebruikers van de andere woonwagen. Alles ziet er keurig netjes uit!

Gereisd met partner in september 2018

MaisonQQ klein van formaat, groots genieten!

Yvonne van Bommel,
14-7-2018

Lief klein huisje, authentiek, op een mooi groot terrein. Omgeven door velden vol met mooie bloemen. Hogerop de 2 roulottes die ook bij Domaine des Reves horen.

Het huisje is 'petit' maar zeer praktisch ingericht. In het woongedeelte is het plafond laag, als je meer dan 2.00 meter bent levert dit misschien wat problemen op?

Het allerbelangrijkste in mijn ogen is dat er een heel fijn bed staat (160x200) i.p.v. een brocant twijfelaartje. Al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat de slaapzolder ook niet veel meer ruimte heeft dan voor het bed zelf! En de trap is even wennen door de bijzondere treden (om met weinig ruimte steil omhoog te kunnen, maar toch met voldoende voetruimte) en niet zo geschikt voor mensen die wat onvaster ter been zijn.

De keuken is van alle gemakken voorzien. De badkamer is naar verhouding groot, met een heerlijke douche.

Vakantie vier je vooral buiten! Heerlijke plek met veel privacy!

Gereisd met partner in juni 2018

Rust, stilte, gastvrij en prachtige accommodatie.

Jan Overwg,
13-12-2017

We hebben genoten van een week in de Auvergne en zijn gastvrij ontvangen door Ron en Regina in het prachtige 'kunstenaarshuisje'. Een mooi knus huis dat voorzien is van alle gemakken. Er om heen een zee aan ruimte waar je kunt genieten van de rust, stilte in het gebied. Als het donker is zie je een sterrenhemel zoals je hem in Nederland niet gewend bent.

Wij hebben genoten van de natuur, zoals bijv. de uil die in de boom kwam zitten en de vleermuizen die overvlogen.

In de omgeving is er van alles te doen: wandelen, steden bezoeken, kanoën, bergen beklimmen, etc. .

Het nieuwe tweepersoons bed slaapt heerlijk. En we hadden het geluk dat de eigenaren ons hebben laten genieten van de sauna die in een bijgebouw is gemaakt.

Wij hebben genoten en kunnen geen minpuntjes benoemen.

Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een fantastische plek!

Rob en Astrid Timmer,
4-12-2017

Prachtige plek ! Veel privacy !

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Rêves (+ Roulottes + vakantiehuis) in Gouttieres (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Rêves (+ Roulottes + vakantiehuis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.