Vakantiehuis Vidal

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Vidal in het Nederlands

2008

Mooi van buiten, vies en tegenvallend van binnen

Visser
11-9-2008

Voor aankomst was eigenaar/verhuurder niet bereikbaar. Buren reiken sleutel uit. De buitenkant van het huis ziet er goed uit. De binnenkant valt echter erg tegen. Alle servies en kookgerei zijn vies en sommige pannen onbruikbaar kapot. Banken en fauteuil zijn vies stoffig. Kasten in de slaapkamer gaan niet open en bedden zijn te zacht en versleten. Het huis staat in de middle of nowhere. Buiten de zomervakanties is hier echt niets direct in de buurt te doen. Alles is minstens 1/2 uur rijden. Dus niet heen gaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 11 2008 22:02:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vidal in Gourdièges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vidal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.