Camping Au Bord de l'Eau

7.5Goed

Frankrijk, Auvergne, Goudet (Haute Loire)

7.5Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

26 reviews over Camping Au Bord de l'Eau

• 8Winfried de Haer10-08-2016

Good vibes

Goede sfeer. 2-3 x per week een band (niet alleen rock). Iedere avond de mogelijkheid om alleen of met andere campinggasten wat muziek te maken. Gasten zoeken elkaar bijv. overdag op en oefenen wat nummers voor die avond. Er ontstaan zo leuke contacten. Er is echt niets te horen van de muziek als je in je tent zit. Je hoort het pas als je voor de deur staat. Hele mooie natuur. Direct aan de Loire. Legio wandelmogelijkheden. Mijn dochter heeft paard gereden (5 min. met de auto bergop). 3-3,5 uur voor 40,-. Goed getrainde paarden. Spectaculair parcours; dalen, klimmen, stenen, modder, water. Of anders 1,5-2 uur voor 22,-. Echte aanrader. Ruime en goedkope plekken. Prima zwembad zonder extra's. Gratis wifi. Eenvoudige maar lekkere keuken in gezellige bar. Dagelijks vers brood. Vriendelijke engels sprekende eigenaar. Toiletten zonder bril worden 2 x dd schoongemaakt. Voldoende prima douches. Afwassen met redelijk warm water. Kan 's nachts erg koud zijn. Ligt wel wat afgelegen. Kleine dure supermarkt op 10 min. (Castaros). Grote supermarkt op 25 km (Clermont Ferrant), daar heb je echt alles. Wij komen terug voor het wandelen, paardrijden, de muziek en de goede sfeer. En het is goedkoop.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9carolien09-08-2012

fantastisch en apart

mooie ruime schaduwrijke plaatsen, vernieuwd en voldoende sanitair, wasmachine, droger envriezer beschikbaar. leuk terras met gratis wifi. ligt mooi direct aan de loire. geen animatie wel klein speeltuintje en klein zwembad met apart peuterbad. 2 a 3 x per week een lokaal bandje en mogelijkheid om zelf de instrumenten te bespelen. Een niet standaard camping met goede sfeer. de naam rock camping geeft m.i. verkeerd beeld. Veel sportfieters, wandelaars, paardrijders ed. voor oudere kinderen weinig te doen. Grote Geant /Lidl supermarkt op 30 min. per auto, kleine winkel 15 min. 3 weken gebleven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6nicole21-08-2010

verouderd

de camping ligt in een afgelegen maar zeer mooi gebied. het zwembad stelt niks voor maar vlakbij is een leuk strandje aan de loire. de standplaatsen zijn mooi en ruim. het sanitair een ramp! klein en vies! om er 2 nachten te staan (zoals wij) perfect maar zeker niet voor een week!

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Berber van Amerongen28-07-2010

Heerlijke rustige plek met prima voorzieningen

Wij hebben heerlijk genoten en lekkere start van de vakantie! Lekker en schoon zwembad en ondanks alle verhalen vooraf is het sanitair in prima staat en wordt keurig onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaren en het muziek concept is ook heel leuk. Veel live muziek maar hiervan heb je op de camping helemaal geen last , je hoort er niets van.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Ruigrok13-07-2010

Paradijsje

Net terug van een weekje Goudet. Al vele jaren een geliefd stukje Frankrijk voor ons en ...het gaat nooit vervelen. Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaars. Prachtige omgeving meer veel wandelmogelijkheden. Ook uitstapjes in de omgeving zijn aan te raden. Per fiets ( Voor de spotievelingen onder ons) Of met de auto. Grote campeer plaatsen. Geen animatie voor kinderen maar met een beetje fantasie is er meer dan genoeg te beleven. Bij de rivier / klimmen over de rotsten/ klauteren naar de ruïne etc. Vanwege bacterïen was het zwembad helaas niet te gebruiken. Het sanitair blijft eenvoudig maar voldoende.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9vitsepole16-07-2009

zeer sfeervolle en rustige camping

Alles is er dik in orde met zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. Je kan op de camping nu ook gebruik maken van een uniek concept: concerten, versterkers, gitaren etc.: rockncamp.com Eén minpunt wel:het sanitair, dit werd door de eigenaars slecht onderhouden en is wel aan een opknapbeurt toe.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 0C. Beemsterboer18-11-2008

7 jaar terug een topcamping!

Ik ben met mijn ouders zo'n 7 jaar terug naar deze camping geweest. Ik was toen 15 jaar oud en heb daar een toptijd gehad. Er was een hele groep jongeren en elke avond was er kampvuur in het bos. Nu wil ik samen met mijn vriend heen gaan. Wel jammer dat de eigenaars veranderd zijn. Het oude vrouwtje van toen was echt een schat. Ben benieuwd hoe de camping nu is.

Gereisd met familie in november 2008

• 10San19-08-2008

Zeer mooie, rustige en ruime camping

De camping ligt prachtig in een dal. De plaatsen zijn heel ruim en hebben voldoende schaduw. Sanitair is prima. De eigenaren zijn erg vriendelijk (in tegenstelling tot eerdere berichten), zij zijn bezig de camping te verbeteren. De camping is voor rustzoekers, maar er is voldoende speelgelegenheid voor de kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Michel16-08-2008

prachtige, rustige , groene omgeving

Begin augustus een week gestaan. Twee mooie wandelingen langs de Loire gemaakt met ons gezin (13, 10 en 8 jaar), dorpjes in de buurt bezocht en le Puy,genoten van de rust en het uitzicht, mooie staanplaatsen. Echt voor rustzoekers, er is geen georganiseerde animatie voor kinderen. Campingeigenaren prima, sanitair moet wel opgeknapt worden. Lekker zwemmen aan de strandjes bij de camping. Zeer geslaagd!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Rst15-08-2008

Een zeer mooie ruime camping in rustige omgeving

Een camping voor mensen die van rust houden.. Het personeel is erg klantvriendelijk.. Voor kleine kinderen is het een erg leuke omgeving (rivier en speeltuin).. De nieuwe eigenaren zijn de camping aan het verbeteren.. Wat het warm water betreft: dit is de gehele dag aanwezig.. Ik ben er nu voor de 12e keer geweest en ga volgend jaar weer!!

Gereisd in augustus 2008

Camping Au Bord de l'Eau info