Camping Au Bord de l'Eau

14 reviews over Camping Au Bord de l'Eau in het Nederlands

Good vibes

Winfried de Haer
10-8-2016

Goede sfeer. 2-3 x per week een band (niet alleen rock). Iedere avond de mogelijkheid om alleen of met andere campinggasten wat muziek te maken. Gasten zoeken elkaar bijv. overdag op en oefenen wat nummers voor die avond. Er ontstaan zo leuke contacten. Er is echt niets te horen van de muziek als je in je tent zit. Je hoort het pas als je voor de deur staat. Hele mooie natuur. Direct aan de Loire. Legio wandelmogelijkheden. Mijn dochter heeft paard gereden (5 min. met de auto bergop). 3-3,5 uur voor 40,-. Goed getrainde paarden. Spectaculair parcours; dalen, klimmen, stenen, modder, water. Of anders 1,5-2 uur voor 22,-. Echte aanrader. Ruime en goedkope plekken. Prima zwembad zonder extra's. Gratis wifi. Eenvoudige maar lekkere keuken in gezellige bar. Dagelijks vers brood. Vriendelijke engels sprekende eigenaar. Toiletten zonder bril worden 2 x dd schoongemaakt. Voldoende prima douches. Afwassen met redelijk warm water. Kan 's nachts erg koud zijn. Ligt wel wat afgelegen. Kleine dure supermarkt op 10 min. (Castaros). Grote supermarkt op 25 km (Clermont Ferrant), daar heb je echt alles. Wij komen terug voor het wandelen, paardrijden, de muziek en de goede sfeer. En het is goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch en apart

carolien
9-8-2012

mooie ruime schaduwrijke plaatsen, vernieuwd en voldoende sanitair, wasmachine, droger envriezer beschikbaar. leuk terras met gratis wifi. ligt mooi direct aan de loire. geen animatie wel klein speeltuintje en klein zwembad met apart peuterbad. 2 a 3 x per week een lokaal bandje en mogelijkheid om zelf de instrumenten te bespelen. Een niet standaard camping met goede sfeer. de naam rock camping geeft m.i. verkeerd beeld. Veel sportfieters, wandelaars, paardrijders ed. voor oudere kinderen weinig te doen. Grote Geant /Lidl supermarkt op 30 min. per auto, kleine winkel 15 min. 3 weken gebleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verouderd

nicole
21-8-2010

de camping ligt in een afgelegen maar zeer mooi gebied. het zwembad stelt niks voor maar vlakbij is een leuk strandje aan de loire. de standplaatsen zijn mooi en ruim. het sanitair een ramp! klein en vies! om er 2 nachten te staan (zoals wij) perfect maar zeker niet voor een week!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Heerlijke rustige plek met prima voorzieningen

Berber van Amerongen
28-7-2010

Wij hebben heerlijk genoten en lekkere start van de vakantie! Lekker en schoon zwembad en ondanks alle verhalen vooraf is het sanitair in prima staat en wordt keurig onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaren en het muziek concept is ook heel leuk. Veel live muziek maar hiervan heb je op de camping helemaal geen last , je hoort er niets van.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Paradijsje

Ruigrok
13-7-2010

Net terug van een weekje Goudet. Al vele jaren een geliefd stukje Frankrijk voor ons en ...het gaat nooit vervelen. Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaars. Prachtige omgeving meer veel wandelmogelijkheden. Ook uitstapjes in de omgeving zijn aan te raden. Per fiets ( Voor de spotievelingen onder ons) Of met de auto. Grote campeer plaatsen. Geen animatie voor kinderen maar met een beetje fantasie is er meer dan genoeg te beleven. Bij de rivier / klimmen over de rotsten/ klauteren naar de ruïne etc. Vanwege bacterïen was het zwembad helaas niet te gebruiken. Het sanitair blijft eenvoudig maar voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer sfeervolle en rustige camping

vitsepole
16-7-2009

Alles is er dik in orde met zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. Je kan op de camping nu ook gebruik maken van een uniek concept: concerten, versterkers, gitaren etc.: rockncamp.com Eén minpunt wel:het sanitair, dit werd door de eigenaars slecht onderhouden en is wel aan een opknapbeurt toe.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2008

7 jaar terug een topcamping!

C. Beemsterboer
18-11-2008

Ik ben met mijn ouders zo'n 7 jaar terug naar deze camping geweest. Ik was toen 15 jaar oud en heb daar een toptijd gehad. Er was een hele groep jongeren en elke avond was er kampvuur in het bos. Nu wil ik samen met mijn vriend heen gaan. Wel jammer dat de eigenaars veranderd zijn. Het oude vrouwtje van toen was echt een schat. Ben benieuwd hoe de camping nu is.

Gereisd Familie in november 2008

Zeer mooie, rustige en ruime camping

San
      19-8-2008

De camping ligt prachtig in een dal. De plaatsen zijn heel ruim en hebben voldoende schaduw. Sanitair is prima. De eigenaren zijn erg vriendelijk (in tegenstelling tot eerdere berichten), zij zijn bezig de camping te verbeteren. De camping is voor rustzoekers, maar er is voldoende speelgelegenheid voor de kinderen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

prachtige, rustige , groene omgeving

Michel
      16-8-2008

Begin augustus een week gestaan. Twee mooie wandelingen langs de Loire gemaakt met ons gezin (13, 10 en 8 jaar), dorpjes in de buurt bezocht en le Puy,genoten van de rust en het uitzicht, mooie staanplaatsen. Echt voor rustzoekers, er is geen georganiseerde animatie voor kinderen. Campingeigenaren prima, sanitair moet wel opgeknapt worden. Lekker zwemmen aan de strandjes bij de camping. Zeer geslaagd!

Gereisd Familie in augustus 2008

Een zeer mooie ruime camping in rustige omgeving

Rst
      15-8-2008

Een camping voor mensen die van rust houden.. Het personeel is erg klantvriendelijk.. Voor kleine kinderen is het een erg leuke omgeving (rivier en speeltuin).. De nieuwe eigenaren zijn de camping aan het verbeteren.. Wat het warm water betreft: dit is de gehele dag aanwezig.. Ik ben er nu voor de 12e keer geweest en ga volgend jaar weer!!

Gereisd Anders in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bord de l'Eau in Goudet (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bord de l'Eau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.