Reviews over Goudet (Haute Loire)

Good vibes

Winfried de Haer,
    10-8-2016

Goede sfeer. 2-3 x per week een band (niet alleen rock). Iedere avond de mogelijkheid om alleen of met andere campinggasten wat muziek te maken. Gasten zoeken elkaar bijv. overdag op en oefenen wat nummers voor die avond. Er ontstaan zo leuke contacten. Er is echt niets te horen van de muziek als je in je tent zit. Je hoort het pas als je voor de deur staat. Hele mooie natuur. Direct aan de Loire. Legio wandelmogelijkheden. Mijn dochter heeft paard gereden (5 min. met de auto bergop).

3-3,5 uur voor 40,-. Goed getrainde paarden. Spectaculair parcours; dalen, klimmen, stenen, modder, water. Of anders 1,5-2 uur voor 22,-. Echte aanrader. Ruime en goedkope plekken. Prima zwembad zonder extra's. Gratis wifi.

Eenvoudige maar lekkere keuken in gezellige bar. Dagelijks vers brood. Vriendelijke engels sprekende eigenaar. Toiletten zonder bril worden 2 x dd schoongemaakt. Voldoende prima douches. Afwassen met redelijk warm water. Kan 's nachts erg koud zijn. Ligt wel wat afgelegen. Kleine dure supermarkt op 10 min. (Castaros). Grote supermarkt op 25 km (Clermont Ferrant), daar heb je echt alles. Wij komen terug voor het wandelen, paardrijden, de muziek en de goede sfeer. En het is goedkoop.

fantastisch en apart

carolien,
    9-8-2012

mooie ruime schaduwrijke plaatsen, vernieuwd en voldoende sanitair, wasmachine, droger envriezer beschikbaar. leuk terras met gratis wifi. ligt mooi direct aan de loire. geen animatie wel klein speeltuintje en klein zwembad met apart peuterbad.

2 a 3 x per week een lokaal bandje en mogelijkheid om zelf de instrumenten te bespelen. Een niet standaard camping met goede sfeer. de naam rock camping geeft m.i. verkeerd beeld. Veel sportfieters, wandelaars, paardrijders ed. voor oudere kinderen weinig te doen. Grote Geant /Lidl supermarkt op 30 min. per auto, kleine winkel 15 min. 3 weken gebleven.

Heerlijke rustige plek met prima voorzieningen

Berber van Amerongen,
    28-7-2010

Wij hebben heerlijk genoten en lekkere start van de vakantie! Lekker en schoon zwembad en ondanks alle verhalen vooraf is het sanitair in prima staat en wordt keurig onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaren en het muziek concept is ook heel leuk. Veel live muziek maar hiervan heb je op de camping helemaal geen last , je hoort er niets van.

Paradijsje

Ruigrok,
    13-7-2010

Net terug van een weekje Goudet. Al vele jaren een geliefd stukje Frankrijk voor ons en ...het gaat nooit vervelen. Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaars. Prachtige omgeving meer veel wandelmogelijkheden. Ook uitstapjes in de omgeving zijn aan te raden. Per fiets ( Voor de spotievelingen onder ons) Of met de auto. Grote campeer plaatsen. Geen animatie voor kinderen maar met een beetje fantasie is er meer dan genoeg te beleven. Bij de rivier / klimmen over de rotsten/ klauteren naar de ruïne etc.

Vanwege bacterïen was het zwembad helaas niet te gebruiken. Het sanitair blijft eenvoudig maar voldoende.

zeer sfeervolle en rustige camping

vitsepole,
    16-7-2009

Alles is er dik in orde met zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. Je kan op de camping nu ook gebruik maken van een uniek concept: concerten, versterkers, gitaren etc.:

rockncamp.com Eén minpunt wel:het sanitair, dit werd door de eigenaars slecht onderhouden en is wel aan een opknapbeurt toe.

Goudet (Haute Loire) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews