Appartement
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Brigaudix voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Brigaudix in het Nederlands

Erg gastvrij

Ruud
7-8-2013

Een mooi verzorgd appartement met gastvrije eigenaren. Alles wat nodig is aanwezig. Een ideale uitvalbasis voor uitstapjes in de prachtige omgeving.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekende accommodatie

Ruud
11-7-2013

Appartement Brigaudix wordt liefdevol gerund door een Nederlands echtpaar. Een en al vriendelijkheid, schoon en een uitstekend verzorgd ontbijt. Het is gelegen in een rustige landelijke omgeving.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brigaudix in Gelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brigaudix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.