Camping Domaine du Bourg

Camping Domaine du Bourg
8,1

53 reviews over Camping Domaine du Bourg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima camping voor als je op doorreis bent

Ger M
10-8-2018

Eenvoudige camping prima voor een paar dagen. Omgeving niet bijzonder en maakte een desolate indruk wat wellicht ook kwam door het warme weer. Sanitair gebouw komt in aanmerking voor renovatie en warm water mag hier geen warm water heten. Was niet meer dan lauw. Meer aandacht voor de hygiene kan hier geen kwaad. Toppunt was dat de wc-borstels werden schoon gespoeld in de afwasbakken.

Peter, Eigenaar-beheerder, 13-8-2018

Bedankt voor jullie opbouwende review. We krijgen de indruk dat jullie een sterrencamping gewend zijn en dat zijn wij niet. Onze camping is een camping "aire naturelle", dit kan worden vergeleken met een natuurcamping.

We zijn zeer benieuwd wat er voor renovatie in aanmerking komt het sanitair gebouw is nog geen 5 jaar oud en gebouwd met zeer duurzame materialen zoals o.a. het trespa interieur. De temperatuur van het water is vast ingesteld en wordt bepaald op navraag bij de gasten, in augustus waren er meerdere gasten die vroegen of de temperatuur nog lager kon vanwege de hitte.

We krijgen de indruk dat jullie er niet veel op uit zijn gegaan want er is zeer veel te zien en te doen in de omgeving, dat de regio ietwat desolaat overkomt kan kloppen want er wonen hier maar 22 mensen per km2 en dat is heel wat anders dan de 570 in Nederland.

Veel gasten vinden dat juist een pré van onze regio, de echte franse campagne.

De wc borstels zijn nog nooit bij de afwasplekken schoongemaakt, deze werden hier even geparkeerd tijdens de schoonmaak van het toiletten blok. We hebben dit inmiddels aangepast want jullie hebben hier wel een punt.

Bedankt en tot een volgende keer.

Heerlijke plek

Josha Hubbers
3-10-2017

Dit is een eenvoudige maar fijne camping. Een eenvoudig zwembad, eenvoudig sanitair, maar schoon. Een hele fijne klim en klauter plek voor de kids en een trampoline. Hartelijke beheerders die Nederlands spreken. Gewoon een fijne camping! Enige wat wij ietsje minder vonden was dat heren en dames sanitair niet gescheiden is, maar och... als dat alles is.

Fantastische plek voor een gezin

Lisette Ter Burg
17-9-2017

De chambre d'hôte van Domaine du Bourg is geweldig. Gezellig, rustig, relaxed. Genieten van het zwembad, een boek lezen in de tuin. Gezellige contacten tijdens het ontbijt en avondeten. Lekkere maaltijden, Vriendelijke service en hulp van de Nederlandse eigenaren. Erg mooi gelegen, sfeervolle ruime kamers met eigen badkamer. We komen er zeker terug!

Genieten

Familie
24-8-2017

Domaine du Bourg is een fijne rustige ruim opgezette camping met een mooi zwembad en prima sanitair.

Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel!

V.B.
18-8-2017

Vriendelijke eigenaren, die je graag willen helpen. Mooie ruime camping. Hier kom je tot rust.

Relaxen in een hangmat onder de Franse zon

Joke Kijzer
1-7-2017

In mei was ik een weekje alleen kamperen op Domaine du Bourg, wat heel fijn is want het is een kleine camping. Het is daar behoorlijk stil, de sterren zijn daar s nachts supergoed te zien. Ik heb wandeltochtjes gemaakt, fiets gehuurd op de camping. En gekanood op de Loire met mensen die ik heb ontmoet op de camping.

Jammer was dat zwemmen nog niet mogelijk was in de Loire. Te koud. Van zwemmen in een zwembad hou ik niet zo, dus dat heb ik niet gedaan.

De eigenaars zijn supervriendelijk en er wordt heerlijk gekookt. Lekker aanschuiven na een dag in de natuur. Heel gezellig.

Redelijk ok

Marcel
22-8-2016

Op zich een mooie camping en alles is wat er staat beschreven maar niets meer dan dat. Het terrein en de gebouwen zijn mooi en het terrein is goed aangelegd. Maar de speeltuin is gevaarlijk, er stond een bordje bij dat hij niet was goedgekeurd, en het zwembad was klein met troebel water. De omgeving is mooi maar heeft geen charme en ziet er desolaat en verlaten uit. De eigenaar vond ik een onsympathiek man in de omgang die er duidelijk geen zin meer in heeft.

Peter, Eigenaar-beheerder, 13-8-2018

Vergeten te melden maar sinds 2016 is het gehele acrppark (speeltuin) gecertificeerd door de TUV. 22 zaken zijn aangepast en alle toestellen zijn goedgekeurd en veilig.

Dezelfde eigenaar is er helaas nog steeds en heeft er nog steeds veel zin in, bij veel andere reviews is te lezen dat we zeer gastvrij en klantvriendelijk zijn en dat klopt helemaal.

Camping voor jong en oud

Erika
21-7-2016

Fijne plek waar je tot rust kan komen, vogelzang met soms een bosmaaier tussendoor. Bij hoge temperaturen kun je een frisse duik nemen in het schone zwembad nemen. Kinderen kunnen zich eindeloos vermaken op de speeltoestellen. Ook is er de mogelijkheid om te kajakken over het oh zo mooie Loire. Verder gast/kindvriendelijke mensen, met de kajakman in het bijzonder. Wie weet tot volgend jaar

Genieten

Kees den Butter
19-7-2016

Weer een geweldige tijd gehad. Dit keer een kort bezoek van enkele dagen. Wel weer een kanotocht gemaakt op de Loire. Super

Super fijne plek om tot rust te komen

David
18-7-2016

We waren op Domaine Du Bourg voor een weekje fietsen.

Het was fijn een week niets te hoeven, lekker in de tuin te zitten, de kippen kwamen langs bij het ontbijt en 's avonds een gezellig houtvuurtje maken terwijl we genoten van het Franse eten. fijne plek, waar ik graag terug kom.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bourg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Bourg in Gannay sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Bourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.