Camping Domaine du Bourg

52 reviews over Camping Domaine du Bourg in het Nederlands

Heerlijke plek

Josha Hubbers
3-10-2017

Dit is een eenvoudige maar fijne camping. Een eenvoudig zwembad, eenvoudig sanitair, maar schoon. Een hele fijne klim en klauter plek voor de kids en een trampoline. Hartelijke beheerders die Nederlands spreken. Gewoon een fijne camping! Enige wat wij ietsje minder vonden was dat heren en dames sanitair niet gescheiden is, maar och... als dat alles is.

Fantastische plek voor een gezin

Lisette Ter Burg
17-9-2017

De chambre d'hôte van Domaine du Bourg is geweldig. Gezellig, rustig, relaxed. Genieten van het zwembad, een boek lezen in de tuin. Gezellige contacten tijdens het ontbijt en avondeten. Lekkere maaltijden, Vriendelijke service en hulp van de Nederlandse eigenaren. Erg mooi gelegen, sfeervolle ruime kamers met eigen badkamer. We komen er zeker terug!

Genieten

Familie
24-8-2017

Domaine du Bourg is een fijne rustige ruim opgezette camping met een mooi zwembad en prima sanitair.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bourg voor je op een rij gezet:

Vriendelijke eigenaren, die je graag willen helpen. Mooie ruime camping. Hier kom je tot rust.

Relaxen in een hangmat onder de Franse zon

Joke Kijzer
1-7-2017

In mei was ik een weekje alleen kamperen op Domaine du Bourg, wat heel fijn is want het is een kleine camping. Het is daar behoorlijk stil, de sterren zijn daar s nachts supergoed te zien. Ik heb wandeltochtjes gemaakt, fiets gehuurd op de camping. En gekanood op de Loire met mensen die ik heb ontmoet op de camping.

Jammer was dat zwemmen nog niet mogelijk was in de Loire. Te koud. Van zwemmen in een zwembad hou ik niet zo, dus dat heb ik niet gedaan.

De eigenaars zijn supervriendelijk en er wordt heerlijk gekookt. Lekker aanschuiven na een dag in de natuur. Heel gezellig.

Oude reviews (archief)

Redelijk ok

Marcel
22-8-2016

Op zich een mooie camping en alles is wat er staat beschreven maar niets meer dan dat. Het terrein en de gebouwen zijn mooi en het terrein is goed aangelegd. Maar de speeltuin is gevaarlijk, er stond een bordje bij dat hij niet was goedgekeurd, en het zwembad was klein met troebel water. De omgeving is mooi maar heeft geen charme en ziet er desolaat en verlaten uit. De eigenaar vond ik een onsympathiek man in de omgang die er duidelijk geen zin meer in heeft.

Camping voor jong en oud

Erika
21-7-2016

Fijne plek waar je tot rust kan komen, vogelzang met soms een bosmaaier tussendoor. Bij hoge temperaturen kun je een frisse duik nemen in het schone zwembad nemen. Kinderen kunnen zich eindeloos vermaken op de speeltoestellen. Ook is er de mogelijkheid om te kajakken over het oh zo mooie Loire. Verder gast/kindvriendelijke mensen, met de kajakman in het bijzonder. Wie weet tot volgend jaar

Genieten

Kees den Butter
19-7-2016

Weer een geweldige tijd gehad. Dit keer een kort bezoek van enkele dagen. Wel weer een kanotocht gemaakt op de Loire. Super

Super fijne plek om tot rust te komen

David
18-7-2016

We waren op Domaine Du Bourg voor een weekje fietsen.

Het was fijn een week niets te hoeven, lekker in de tuin te zitten, de kippen kwamen langs bij het ontbijt en 's avonds een gezellig houtvuurtje maken terwijl we genoten van het Franse eten. fijne plek, waar ik graag terug kom.

Voorjaarsvakantie met kinderen en kleinkinderen

Lucie Martini
8-7-2016

Heerlijke plek voor jong en oud. Voor een ieder wat te doen. Klimrek, zwembad (met veilig hek er omheen). Wij hebben fietsen gehuurd en de omgeving verkend, alles vrij plat dus makkelijk fietsen. Het weer liet het zelfs toe om af te koelen in de Loire, en dat eind april.

Alles ruim aanwezig om zelf te koken voor de familie. Ook twee x gebruik gemaakt van de tabel d'hotes. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bourg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Bourg in Gannay sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Bourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine du Bourg scoort een 8.23 uit 10 op basis van 59 reviews.