Camping Domaine du Bourg

61 reviews over Camping Domaine du Bourg

• 2019
    7Margot01-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijke camping, groene camping. Sanitair kan met een flinke schrob en poetsbeurt verbeterd worden. Eventueel nieuwe betonverf en dan ziet het er weer fris uit. Misschien dagelijks een rondje over het veld lopen om de gasten uit te nodigen voor de tablet d hotes Prachtig schoon zwembad

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Roel29-08-2019

Mooie plek, maar sanitair kan beter.

Hele leuke camping. Echter de Nederlandse eigenaren zijn vertrokken en er zit nu een Franse eigenaar. Het sanitair is zeker niet schoon. Een wc en douch bestaan uit meer dan alleen een wc pot en een sproeier. Verder zitten er ruwe geverfde betonvloeren in die niet schoon te houden zijn. We stonder er met 10 eenheden, maar om 23.00 uur was het warme water op. Conclusie: Met betere schoonmaak en een investering in het sanitair zou dit een perfecte camping zijn.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    6Ger M10-08-2018

Prima camping voor als je op doorreis bent

Eenvoudige camping prima voor een paar dagen. Omgeving niet bijzonder en maakte een desolate indruk wat wellicht ook kwam door het warme weer. Sanitair gebouw komt in aanmerking voor renovatie en warm water mag hier geen warm water heten. Was niet meer dan lauw. Meer aandacht voor de hygiene kan hier geen kwaad. Toppunt was dat de wc-borstels werden schoon gespoeld in de afwasbakken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Peter, Eigenaar-beheerder, 13-08-2018

Bedankt voor jullie opbouwende review. We krijgen de indruk dat jullie een sterrencamping gewend zijn en dat zijn wij niet. Onze camping is een camping "aire naturelle", dit kan worden vergeleken met een natuurcamping. We zijn zeer benieuwd wat er voor renovatie in aanmerking komt het sanitair gebouw is nog geen 5 jaar oud en gebouwd met zeer duurzame materialen zoals o.a. het trespa interieur. De temperatuur van het water is vast ingesteld en wordt bepaald op navraag bij de gasten, in augustus waren er meerdere gasten die vroegen of de temperatuur nog lager kon vanwege de hitte. We krijgen de indruk dat jullie er niet veel op uit zijn gegaan want er is zeer veel te zien en te doen in de omgeving, dat de regio ietwat desolaat overkomt kan kloppen want er wonen hier maar 22 mensen per km2 en dat is heel wat anders dan de 570 in Nederland. Veel gasten vinden dat juist een pré van onze regio, de echte franse campagne. De wc borstels zijn nog nooit bij de afwasplekken schoongemaakt, deze werden hier even geparkeerd tijdens de schoonmaak van het toiletten blok. We hebben dit inmiddels aangepast want jullie hebben hier wel een punt. Bedankt en tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Josha Hubbers03-10-2017

Heerlijke plek

Dit is een eenvoudige maar fijne camping. Een eenvoudig zwembad, eenvoudig sanitair, maar schoon. Een hele fijne klim en klauter plek voor de kids en een trampoline. Hartelijke beheerders die Nederlands spreken. Gewoon een fijne camping! Enige wat wij ietsje minder vonden was dat heren en dames sanitair niet gescheiden is, maar och... als dat alles is.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Lisette Ter Burg17-09-2017

Fantastische plek voor een gezin

De chambre d'hôte van Domaine du Bourg is geweldig. Gezellig, rustig, relaxed. Genieten van het zwembad, een boek lezen in de tuin. Gezellige contacten tijdens het ontbijt en avondeten. Lekkere maaltijden, Vriendelijke service en hulp van de Nederlandse eigenaren. Erg mooi gelegen, sfeervolle ruime kamers met eigen badkamer. We komen er zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Familie24-08-2017

Genieten

Domaine du Bourg is een fijne rustige ruim opgezette camping met een mooi zwembad en prima sanitair.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9V.B.18-08-2017

Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel!

Vriendelijke eigenaren, die je graag willen helpen. Mooie ruime camping. Hier kom je tot rust.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Joke Kijzer01-07-2017

Relaxen in een hangmat onder de Franse zon

In mei was ik een weekje alleen kamperen op Domaine du Bourg, wat heel fijn is want het is een kleine camping. Het is daar behoorlijk stil, de sterren zijn daar s nachts supergoed te zien. Ik heb wandeltochtjes gemaakt, fiets gehuurd op de camping. En gekanood op de Loire met mensen die ik heb ontmoet op de camping. Jammer was dat zwemmen nog niet mogelijk was in de Loire. Te koud. Van zwemmen in een zwembad hou ik niet zo, dus dat heb ik niet gedaan. De eigenaars zijn supervriendelijk en er wordt heerlijk gekookt. Lekker aanschuiven na een dag in de natuur. Heel gezellig.

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2017

• 6Marcel22-08-2016

Redelijk ok

Op zich een mooie camping en alles is wat er staat beschreven maar niets meer dan dat. Het terrein en de gebouwen zijn mooi en het terrein is goed aangelegd. Maar de speeltuin is gevaarlijk, er stond een bordje bij dat hij niet was goedgekeurd, en het zwembad was klein met troebel water. De omgeving is mooi maar heeft geen charme en ziet er desolaat en verlaten uit. De eigenaar vond ik een onsympathiek man in de omgang die er duidelijk geen zin meer in heeft.

• 4Eetgelegenheden

Peter, Eigenaar-beheerder, 13-08-2018

Vergeten te melden maar sinds 2016 is het gehele acrppark (speeltuin) gecertificeerd door de TUV. 22 zaken zijn aangepast en alle toestellen zijn goedgekeurd en veilig. Dezelfde eigenaar is er helaas nog steeds en heeft er nog steeds veel zin in, bij veel andere reviews is te lezen dat we zeer gastvrij en klantvriendelijk zijn en dat klopt helemaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Erika21-07-2016

Camping voor jong en oud

Fijne plek waar je tot rust kan komen, vogelzang met soms een bosmaaier tussendoor. Bij hoge temperaturen kun je een frisse duik nemen in het schone zwembad nemen. Kinderen kunnen zich eindeloos vermaken op de speeltoestellen. Ook is er de mogelijkheid om te kajakken over het oh zo mooie Loire. Verder gast/kindvriendelijke mensen, met de kajakman in het bijzonder. Wie weet tot volgend jaar

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2016