Gannay sur Loire

Reviews over Gannay sur Loire

Heerlijke plek

Josha Hubbers,
    3-10-2017

Dit is een eenvoudige maar fijne camping. Een eenvoudig zwembad, eenvoudig sanitair, maar schoon. Een hele fijne klim en klauter plek voor de kids en een trampoline. Hartelijke beheerders die Nederlands spreken. Gewoon een fijne camping! Enige wat wij ietsje minder vonden was dat heren en dames sanitair niet gescheiden is, maar och... als dat alles is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische plek voor een gezin

Lisette Ter Burg,
    17-9-2017

De chambre d'hôte van Domaine du Bourg is geweldig. Gezellig, rustig, relaxed. Genieten van het zwembad, een boek lezen in de tuin. Gezellige contacten tijdens het ontbijt en avondeten. Lekkere maaltijden, Vriendelijke service en hulp van de Nederlandse eigenaren. Erg mooi gelegen, sfeervolle ruime kamers met eigen badkamer. We komen er zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genieten

Familie,
    24-8-2017

Domaine du Bourg is een fijne rustige ruim opgezette camping met een mooi zwembad en prima sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel!

V.B.,
    18-8-2017

Vriendelijke eigenaren, die je graag willen helpen. Mooie ruime camping. Hier kom je tot rust.

Gereisd met partner in augustus 2017

Relaxen in een hangmat onder de Franse zon

Joke Kijzer,
    1-7-2017

In mei was ik een weekje alleen kamperen op Domaine du Bourg, wat heel fijn is want het is een kleine camping. Het is daar behoorlijk stil, de sterren zijn daar s nachts supergoed te zien. Ik heb wandeltochtjes gemaakt, fiets gehuurd op de camping. En gekanood op de Loire met mensen die ik heb ontmoet op de camping.

Jammer was dat zwemmen nog niet mogelijk was in de Loire. Te koud. Van zwemmen in een zwembad hou ik niet zo, dus dat heb ik niet gedaan.

De eigenaars zijn supervriendelijk en er wordt heerlijk gekookt. Lekker aanschuiven na een dag in de natuur. Heel gezellig.

Gereisd alleenreizend in mei 2017
Gannay sur Loire scoort een 8,2 uit 10, op basis van 13 reviews