26 reviews over Camping Municipal Le Mont Libre in het Nederlands

Heerlijke rustige camping

Grinwis
20-6-2018

Mooie camping de plaatsen wordt zeer goed bij gehouden. Spontane beheerder, het sanitair wordt ook goed bijgehouden, het is alleen wat gedateerd. We hebben met plezier weer enkele dagen op de camping gestaan. Volgend jaar gaan we weer deze camping bezoeken👍👍

Gereisd Met partner in juni 2018

Schone Camping zeker voor een municipal

PaulP
31-8-2017

Duidelijk en gemakkelijk te vinden ,in het hoogseizoen word er bepaalde spulletjes verkocht, en het brood kan er besteld worden . Toiletten en zo zijn schoon en je zit in de natuur dus er kan wel eens een spinnetje binnen komen. Wij komen er regelmatig ,de camping is goed om er een paar dagen te vertoeven ,maar ook voor 1 nacht. Voor groot vermaak en een groot zwembad als mede voor een animatie team moet men niet hier zijn . Mooi uitzicht is er wel ,en het stadje Gannat is een klein plattelands plaatjes niet meer en minder.Er zit wel een goede Kebab en een goede Pizaria in Gannat.

Een aanrader ,Mooie camping!

G Heikens -van der Molen
15-10-2016

We zijn op deze camping in Oktober geweest op de terugreis van de Dordogne. Uitzicht prachtig over het dal van de Auvergne. Camping ligt op loopafstand van Gannat. Deze plaats valt tegen ,niet veel te zien. Als je de andere kant vanaf de camping op loopt kom je Centre Commercial uit. Keurig nette Camping en Sanitair!

Gereisd Met partner in oktober 2016

prima doorreiscamping

tine
24-6-2016

Al verschillende keren hebben we op deze camping overnacht op door- of terugreis naar het Zuiden. Daarvoor is het een prima camping. Goede ligging, prachtig uitzicht, lekker rustig, niet te groot. De kids kennen de plek ook al goed. Het zwembad is klein maar warm. De laatste keer zaten er wel wespen rond het zwembad dus wilden ze er niet in. Alles wat je wil kun je in de nabije omgeving halen: brood, pizza... Langer dan een nacht hebben we er wel nooit gestaan, maar voor deze prijs kun je niet missen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige schone goed verzorgde camping

Jaap Pellikaan
16-5-2016

Wij waren 1 nacht (Pinksternacht) op deze camping. In alle opzichten een fantastische "municipal". Grote plaatsen, prachtig uitzicht, schoon sanitair. Speelwerktuigen en zwembad aanwezig. Bakker op loopafstand van 10 minuten. En niet te vergeten een voor Nederlanders zeer zacht prijsje.

Gereisd Met partner in mei 2016

Deze camping is zeker geen 8 waard.

NvR
1-11-2015

De camping ligt wel goed aan de doorgaande weg. Mooie grote plekken. Afwaswater koud. Douches wel warm. Spinnenwebben aan het plafond en op de bovenramen. Veel te weinig toiletten en douches voor deze camping. Al met al zeker geen cijver 8

Gereisd Met partner in oktober 2015

De beste onderwegcamping ooit geweest

Maria
26-8-2015

Prijs kwalliteit verhouding erg goed, schoon, klein zwembadje, receptie met brood, tafeltennistafel, tv met tour de france, uitzicht met aan de horizon de puy de dome bij ondergaande zon, leuk dorpje in de buurt, op 500 meter tweede reisdag banden vouwwagen oppompen, op 1 1/2 tot 2 km aldi etc met goede parkeermogelijkheid voor campers en garage, goedkoop tanken bij de supermmarkt. Op het eind van de autoroute de l ' arbre of aan het begin net hoe je wil. Vlak bij de aansluiting A 71 naar A 75 om omgekeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Wat een ontdekking!

watcher
9-4-2015

Deze municipal is voor mij absoluut een ontdekking. 6 ruime camperplekken en circa 55 overige (gras-) plekken. Terrassen geven uitzicht op dorp Gannat. Sanitair schoon en prima (douche gratis). Zelfs op tactische plaatsen een zitbankje. Jammer, dat fietsen wel érg zwaar is hier. Grote supers op circa 2 km. Nu - april - onbegrijpelijk rustig met 4 plekken bezet. Zalige rust dus. Kleine speeltuin voor kids. Een heerlijke plek voor een paar dagen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Roel-Jaco
28-10-2014

Leuke camping met mooi uitzicht en met ruime plaatsen. Eenvoudig sanitair, afwaswater mag warmer. Gratis (goede) Wifi in de recreatie ruimte.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping voor overnachting

mama71
18-8-2013

Wij komen al een aantal jaren op de terugreis op deze camping voor een overnachting.

Altijd prettig, schoon en goed sanitair, aantrekkelijke prijs, voornemens om een volgende keer wat langer te blijven. Zwembad aanwezig (nog niet door ons gebruikt). WIFI gratis :-) Ruime plaatsen, terrassen. Vroeg stil, voor de overnachting op doorreis is dat ideaal.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Mont Libre in Gannat (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Mont Libre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.