Reviews over Egliseneuve des Liards

mooie bijzondere plek

familie met kinderen,
    28-7-2013

Wij sliepen in een de waardtent. Prima alternatief. Fijne bedden, veel privacy, ezels en geiten als overburen. Verder alle faciliteiten en gemakken van de Auberge. Het ontbijt en avondeten waren heerlijk en met veel zorg bereid. Kortom een fijne plek om te zijn. Wij hebben deze als tussenstop gebruikt maar zouden het hier een langere ook prima kunnen zijn. Ook voor kinderen een fijne plek.

Mooie plek om te verblijven op doorreis.

rjrietveld,
    1-6-2013

We hebben hier een nacht verbleven op doorreis naar Spanje. Absoluut een mooie ligging en uitzicht. Speeltoestellen voor de kids niet helemaal heel meer. Wel leuk dat er zoveel dieren zijn. De hond Bobbi was erg lief voor onze dochter en de kat liet zich gewillig overal heen slepen. Verder nog ezels, kippen, eenden, schapen, geiten, bokken, kortom: genoeg te zien voor de kids.

De kamers zijn mooi schoon, verwacht alleen geen luxe. Maar bedden liggen prima, en daar gaat het tenslotte om. Ook leuk dat de kamers op thema zijn ingericht.

Het eten was super, kwam allemaal uit de buurt of uit eigen tuin. Dat proef je zeker!

Kortom, wat ons betreft zeker de moeite waard om te overnachten, en als je de omgeving wat uitgebreider wilt bekijken voor een wat langere periode.

Onvergetelijk

fam. Van Hooff,
    16-8-2009

Niet zomaar een chambre d'hote, wel een hele bijzondere. In het vulkaangebied in de Auvergne ligt Auberge Les Liards, gelegen op ca. 700m hoogte, waar je kunt genieten van de absolute stilte om je heen en een weergaloze panorama. Het terrein kent een hoofdgebouw met enkele kamers en een bijgebouw met 2 grotere (thema)kamers geschikt voor gezinnen. Het terrein biedt ook veel plek voor de dieren van de eigenaren: honden, eenden, een bok, schapen, een paard, konijnen... Het bijzondere van de accommodatie vormt ook de eigenaren, een van oorsprong Nederlands stel en hun 2 kinderen met liefde voor de natuur en streekprodukten. Als gasten word je uitstekend onthaald en goed verzorgd. De meeste produkten die je voorgeschoteld krijgt zijn biologisch en uit de streek afkomstig. Alles klopt aan het verblijf, bij Auberge Les Liards kom je tot rust c.q. op adem. Zeker aan te raden.

Prima adres voor een paar mooie dagen!

paulpb,
    2-8-2008

Op onze 'tour de France' was dit een bijzonder en leuk verblijfsadres.

Gastvrij en ongedwongen sfeer.

Op diverse avonden worden er diverse concerten georgansieerd bij het diner.

Echt leuk adres.

Prachtig gelegen hotel, waar we zéér vriendelijk zijn en 2

Dieck en Renée Stellweg-Dobbenga,
    9-6-2008

Prachtig gelegen hotel, waar we zéér vriendelijk zijn ontvangen. Hotelkamer (terraskamer), ruim, schoon en met een fantastisch uitzicht. Diner heerlijk, gemaakt van verse en biologische producten van boeren uit de omgeving. We zijn 2 nachten gebleven, op weg naar zuid-Frankrijk. Echt een hotel om even te ''onthaasten''. Komen zeker terug.

Egliseneuve des Liards scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews