Vakantiehuis Maison Van Stijn

Vakantiehuis Maison Van Stijn
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

128 reviews over Vakantiehuis Maison Van Stijn in het Nederlands

Heerlijke vakantie zowel voor hond als mens!

Claudia,
14-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn de laatste week van het jaar geweest, omdat het vuurwerkvrij en zowel wij als onze hond dat erg fijn vonden.

Het twee onder 1 kap huisje wat wij hadden gehuurd, was een zeer aangename woning. Maison van Stijn heeft 3 woningen die verhuurd worden.

De woningen liggen aan de achterzijde van het terrein in een tuin waar je gerust je hond los kunt laten lopen. De tuin is afgezet door een hek. Vanuit de tuin kan je ook naar beneden lopen ( let op: spannende afdaling) naar de rivier.

Bedden zijn zeer goed. Lange luxe bedden. Als je boven je raam in de slaapkamer open doet, hoor je de rivier!

Niet te vergeten, de huisjes zijn zeer schoon! Dit is wel een heel belangrijk punt voor ons!

Je kunt bij Maison ook heerlijk mee eten, Gerti kookt fantastisch.

Wij zijn zo fijn ontvangen door Gerti en Ellen, ook hebben we kennis gemaakt met de moeder van de dames. ( Wat een heerlijke vrolijke vrouw is dat) .

Gereisd met partner in december 2018

Komen zeker nog eens terug

bart laenen,
21-9-2018

Voor de 2de maal Super leuk verblijf gehad bij maison van stijn

Zeer leuk dat ondertussen de tuin volledig is omheind wat het voor onze honden des te leuker maakte om altijd buiten te kunnen spelen

Absolute aanrader voor een ontspannen vakantie met de hond

Gereisd met partner in september 2018

Dorien Rommers,
6-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Genoten van twee heerlijke weken bij Maison van Stijn.

Schone gezellige gites, mogelijkheid tot mee eten. Honden alle vrijheid.

Omgeving is fantastisch

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een heerlijke plek voor mens & dier!

Mirjam & Roel,
24-8-2018

Leuk en gezellig huisje met 2 terrassen met heerlijke ligstoelen, grote tuin waar onze hond heerlijk kon ballen en lekker afkoelen in het riviertje aan het einde van de tuin. Er is veel te doen in de omgeving met bossen, schone meren en riviertjes en bergen met weidse uitzichten en waar de hond vrij kan rondlopen. Besse is een schattig middeleeuws stadje in de buurt en we vonden het leuk om te snuffelen op allerlei broccantes. Fijn klimaat met veel zon, maar niet te warm omdat je wat hoger zit dus je kunt van alles ondernemen. Heerlijke regionale keuken waar veel te ontdekken valt. Het wordt gerund door gastvrije eigenaren die ook nog eens heel lekker voor je koken zodat je het gevoel hebt dat je écht vakantie hebt. Ze hebben alle info over de omgeving paraat en een grote liefde voor honden. Dat is fijn als je zelf je hond bij je hebt. Het was een heel ontspannen en gezellig verblijf.

Gereisd met partner in juli 2018

Zalig verblijf in een fantastische omgeving!

Familie Deschilder,
13-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het eerst met de wagen naar de Auvergne streek... we hebben hier de tijd van ons leven gehad en dit samen met onze viervoeter Nemko! Lekker rustig, een gîte voorzien van alle gemakken, een omheinde tuin en natuurlijk de lekkere maaltijden. Kortom een verblijf die zeker aan te raden is. 😍🐾 Nogmaals dikke merci aan Ellen, Gerti en Trees voor de onvergetelijke week.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

een aanrader voor zomer en winter

Familie De Leeuw,
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen al verschillende jaren met de familie (2 volwassenen en 2 kinderen) naar de familie van Stijn. Zowel in de zomer als in de winter is het er geweldig. De omgeving is prachtig en de gites zijn perfect in orde en rustig gelegen. Doorheen de jaren hebben we het domein mee zien evolueren. Elke keer als we terugkomen hebben Gerti en Ellen weer enkele nieuwe dingen geïntroduceerd. Erg handig, vooral lekker en ook nog eens heel gezellig zijn de table d'hotes en enkele andere maaltijden die Gerti en Ellen voorzien, vooral aangezien we niet echt dol zijn op de lokale Franse specialiteiten. Ellen en Gerti zijn heel fijne gastvrouwen en we wensen hen nog veel succes met hun domein.

Peter & Natasja,
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vonden alles 1 in woord geweldig. Gites erg schoon voldoende ruimte. Met alles erop en eraan! Heel gastvrij zijn Gerti , Ellen &Trees. Het eten is er erg lekker!! Voor vakantie met je hond/honden is het helemaal geweldig. Wij hebben genoten

Gereisd met partner in juli 2018

Zalig genieten

Elke & Corina,
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor het tweede jaar op rij mochten we 2 weken genieten van ons verblijf bij Gerti, Ellen en Trees. Wat genieten wij er telkens weer van!! Alles wat je maar kan bedenken is aanwezig om je even in de hemel te wanen. Onze deur heeft gedurende heel de vakantie open gestaan zodat ook Joy kon genieten van de grote, gezellige en volledig omheinde tuin. Hadden we 's avonds zin in een heerlijk ijsje of een latte dan moesten we dit maar vragen en even later konden we van al dat lekkers genieten. Wij komen zeker terug (en liever vandaag dan morgen :-) ). Top locatie en top gastvrouwen88

Gereisd met partner in juni 2018

Super fijn dat onze honden zo welkom zijn en dat speciaal voor hen het terrein omheind is! Het huisje is sfeervol ingericht en heel schoon en fris. We hebben enorm genoten van de gastvrije ontvangst en het heerlijke table d’hote diner! Het ‘privé-riviertje’ op het terrein is zeer uniek. Zo ook de waterval op wandelafstand!

Onvergetelijk

Fam. Neven-Palmers,
16-7-2018

Aan ons verblijf in de gîte bij Gerti en Ellen houden we alleen maar positieve herinneringen over : een vriendelijk onthaal (zeker ook voor de hond), gezellige babbel, een overvloed aan enthousiasme, aanwezige gastvrouwen (maar nooit opdringerig), zeer propere, alles aanwezige gîte, zeer lekker eten.

Dankzij jullie hebben wij tijdens de week van 7 tem 14 juli kunnen leven als "God in Frankrijk".

De omgeving is erg mooi : prachtige watervallen, riviertjes en alles op korte afstand.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan langer dan 1 week.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Van Stijn in Egliseneuve d'Entraigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Van Stijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.