Vakantiehuis Maison Van Stijn

120 reviews over Vakantiehuis Maison Van Stijn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Super fijn dat onze honden zo welkom zijn en dat speciaal voor hen het terrein omheind is! Het huisje is sfeervol ingericht en heel schoon en fris. We hebben enorm genoten van de gastvrije ontvangst en het heerlijke table d’hote diner! Het ‘privé-riviertje’ op het terrein is zeer uniek. Zo ook de waterval op wandelafstand!

Onvergetelijk

Fam. Neven-Palmers
16-7-2018

Aan ons verblijf in de gîte bij Gerti en Ellen houden we alleen maar positieve herinneringen over : een vriendelijk onthaal (zeker ook voor de hond), gezellige babbel, een overvloed aan enthousiasme, aanwezige gastvrouwen (maar nooit opdringerig), zeer propere, alles aanwezige gîte, zeer lekker eten.

Dankzij jullie hebben wij tijdens de week van 7 tem 14 juli kunnen leven als "God in Frankrijk".

De omgeving is erg mooi : prachtige watervallen, riviertjes en alles op korte afstand.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan langer dan 1 week.

fantastische vakantie

Ingrid De Pooter
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Maison Van Stijn in Egliseneuve d'Entraigues

Super lieve mensen, mooi vakantiehuisje, lekker eten

Onze dochter is veganist en er werd voor haar speciaal iets anders klaargemaakt, heel tof

Tsja als je voor de derde keer boekt dan is het gewoon goed!

Altijd fijne ontvangst, schone huisjes, prachtige omgeving zowel zomer als winter, voor wie wil ook lekker eten (waarbij ook rekening wordt gehouden met dingen die je niet mag of zou lusten) en veel ruimte in de tuin voor de hond.

Kortom een echte aanrader voor wandelaars, wintersporters en mensen met honden die houden van rust en natuur!

Helemaal geweldig!

Tanja
24-6-2018

Prachtige gite, van alle gemakken voorzien (koffiezetapparaat, waterkoker, vaatwasser, heerlijke douche, fijne matrassen).

Prachtige omgeving voor heerlijke wandelingen. Hond kan bijna overal los lopen. Wandelingen door gps goed te volgen, echt leuk!

Zeer gastvrije en gezellige zussen. Je wordt volledig ontzorgt!

KVV voor de hond (onze moeilijke eter heeft iedere dag gesmuld).

Ook wijzelf hebben heerlijk gegeten bij Maison van Stijn.

Het is wel erg rustig overal (voorseizoen).

Gezellig marktje op woensdag.

Top vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Comfortabele gîte in een fantastische omgeving

André en Sandra
21-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de tweede keer genoten van een relaxte vakantie bij Maison van Stijn in de mooie Auvergne. Net als bij de vorige keer was ook deze gîte super schoon en voorzien van alle gemakken zoals houtkachel, goede bedden en een fijne bank. Bijna elke ochtend was het ontbijten in het zonnetje op het terras, waarna we elke keer een andere wandeling met onze hond maakte. Deze wandelroutes kregen we voor vertrek per mail toegestuurd. Voor mij als enthousiaste hobbyfotograaf was het genieten van de fotogenieke omgeving. ‘s Avonds hebben we gebruik gemaakt van o.a, de table d’hôte samen met de andere gasten, wat gezellig en erg lekker was. En ook bij aankomst konden wij meteen aanschuiven voor een heerlijke pizza. Dit was een erg fijn welkom na zo’ lange rit.

Bij vragen waren beide gastvrouwen goed bereikbaar en altijd bereid te helpen.

Echt een wandelparadijs!!

• Ligging t.o.v. pistes6

Op de site van M v Stijn loop je zo vanaf hun terrein het bos in. Leek ons geweldig, maar dat viel tegen. Helaas kwamen we bedrogen uit, want je moest eerst een stuk over de provinciale weg lopen, waar het verkeer 80 km p/u rijdt. Toen we eindelijk bij het pad aankwamen wat als bos moest doorgaan, moesten we halverwege weer terug, omdat je er niet meer door mocht. Het was ook geen bos maar een bospad met stijle afgrond naar het riviertje. Waar de hond toch maar weer aan de riem moest. Als je wilde wandelen met de hond moet je wel steeds de auto pakken. In het dorp zelf was niets te beleven en altijd langs de provinciale op woensdag markt met vijf marktkramen. Een slapend dorpje waar je niemand tegen komt. Besse op half uur rijden was leuk en superbesse op 30 min is wintersport gebied. De gite ligt 50 m van de provinciale weg met alle verkeer en dag en nacht herrie naast het terrein een benzinepomp. Staat onduidelijk op de site.

Gerti & Ellen van Stijn | Maison Van Stijn, Eigenaar, 22-6-2018
Daar wij graag tevreden gasten hebben, geven wij op onze website (Maison Van Stijn) heldere en eerlijke informatie over wat u bij ons kunt verwachten. Nergens op onze site is te lezen dat u vanaf ons terrein zo het bos in loopt, aangezien dat niet het geval is. Op de satelliet prints op onze site is duidelijk te zien is dat ons terrein aan een Départementale weg ligt, die ons goed en makkelijk bereikbaar maakt. Van dag en nacht herrie is totaal geen sprake (getuige vele reacties van gasten op internet; heerlijke rust!). De blokkade op 1 van de tientallen wandelingen heeft 1 dag geduurd, wegens werkzaamheden. Een alternatieve route is uitgelegd, maar niet gevonden. De markt in ons rustige, authentieke dorpje met diverse voorzieningen telt veel meer dan 5 kraampjes, Besse en Superbesse liggen op 15 km afstand en zijn derhalve met de auto op een weg van 80 km/u in 15 min. bereikbaar. Daar wij ons noch in bovenstaande omschrijving herkennen noch begrijpen waarom Mw. Boortman onze informatie totaal verkeerd heeft geïnterpreteerd, kunnen we niet anders concluderen dan dat deze gasten geheel op de verkeerde plek waren; spijtig voor zowel hen als voor ons

Fantastische verblijf voor baasje en hond!

Bob & Wim
4-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zalig verblijf in een tot voor kort onbekende streek voor ons. Prachtige natuur en leuke dorpjes. In de gites werden we warm verwelkomd. Een heerlijk verblijf, zeker met je hond. Die heeft een prachtige tuin om van te genieten. Daarnaast hebben we lekker gegeten bij ontvangst, maar ook de take away en table d'hôtes zijn top! De gites is perfect uitgerust en proper! Echt een aanrader.

Bijzonder en geweldig!

Annemarie de Vries
24-5-2018

Wij zijn hier in mei geweest met onze 2 honden. Je kunt hier prachtige wandelingen maken op elk gewenst niveau. Gerti en Ellen zijn zeer enthousiast en gastvrij. Onze gîte was smaakvol ingericht en gezellig. Wij hebben hier een hele leuke, plezierige vakantie gehad. Dit is zeker een aanrader.

Geweldig!

Sandra Buytelaar
9-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eigenlijk was alles goed. Een fijn huis met een gezellig inrichting, schitterende omgeving waar wij met de honden mooie wandelingen hebben gemaakt. Heerlijk eten en zeer gastvrije familie die je met raad en daad bijstaat. Wat ons betreft een enorme aanrader als je van mooie natuur houd, een fijne plek voor je hond wil en waar je tot rust wilt komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Van Stijn in Egliseneuve d'Entraigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Van Stijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Van Stijn scoort een 9.51 uit 10 op basis van 120 reviews.