Vakantiehuis Maison Van Stijn

Tonen op kaart

134 reviews over Vakantiehuis Maison Van Stijn

• 2019
    10Judith Van Eijk23-08-2019

Kom zeker terug bij maison van Stijn

April doet wat hij wil” We hebben alle weersomstandigheden meegemaakt. We enjoyed every moment Noor, mijn flatje, heeft het hier super gehad; ik dus ook. Heerlijke, nette mooie en nette gîte ,en een grote mooie omheinde tuin voor de hond, met een mooie afdaling naar de rivier. De omgeving is prachtig ; veel meren en rivieren. Ideaal om met de hond te ontdekken. Thanks voor de gastvrijheid, het lekkere eten en de gezelligheid aan tafel.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in april 2019

• 9Ton Zijdewind21-08-2019

Fantastische plek voor een gastvrije vakantie.

Een heerlijke plek met afgezet terrein voor de honden. De gastvrouwen Gerti en Ellen zijn fantastisch, je voelt je hier gelijk thuis. De omgeving is prachtig met veel wandelmogelijkheden. Verder zijn er prachtige meren, stroompjes en watervallen. Ook zijn er leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken. En niet onbelangrijk, de gites zijn schoon, fijn ingericht en zijn rustig en toch dicht bij het dorp gelegen. Kortom, we hebben hier een fantastische vakantie gehad! Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bruno en Taike26-07-2019

Topvakantie!

Wij hebben een super vakantie gehad! Onze labrador Noah genoot met volle teugen van de prachtige wandelingen, maar nog veel meer van de talrijke zwemmeren en watervallen. Een paradijs in Frankrijk! De gite is ook heel mooi en in de tuin was het zalig zitten! Veel complimenten ook voor de kookkunsten van Gerti! Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde locatie op reis, maar hier zien ze ons wellicht nog terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

• 9karin de Mos26-07-2019

onvergetelijk!!!!

We zijn hier voor de tweede keer geweest, en het was net of we bij weer in een het warme nest terug kwamen! twee warme , hartelijke lieve dames , die er alles aan doen om het je naar de zin te maken , en een schat van een moeder die ook nog haar steentje bij draagt en altijd in voor een gezellig babbeltje!, een heerlijk huisje van alle gemakken voorzien, netjes en schoon, met goede bedden. honden zijn meer dan welkom , mooie omgeving waar iedereen aan zijn trekken komt!
    We hopen er weer zodra we de gelegenheid hebben weer menig voet en honde sporen uit te zetten!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9André & Sandra07-07-2019

Topper

We zijn nu driemaal bij Maison van Stijn geweest en dat is niet voor niets. De gîtes zijn schoon en van alle gemakken voorzien, zodat je je ook prima kan vermaken, mocht het weer wat minder zijn. Er is veel ruimte om de gïtes, zodat onze hond lekker rond kan rennen en snuffelen. De tuin is zo afgezet, dat ook onze kleine hond (border terrïer) niet op jacht kan gaan. Je kunt een paar maal per week gebruikmaken van de kookkunsten van Gerti, maar niets hoeft, zodat je je nergens toe gedwongen voelt. De omgeving is fantastisch en verveelt nooit. In de lente staan de weides en de bermen vol met prachtige bloemen. Er zijn vele wandelingen in de omgeving mogelijk, maar ook zijn er diverse stadjes te bezoeken. Afwisseling genoeg. De mensen zijn er aardig en onze ervaring is, dat de hond overal welkom is. Zowel op het terras als ook binnen in een restaurant.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Winnie Pesch01-07-2019

Zeker voor weer een herhaling vatbaar!

Wij zijn hier meerdere malen geweest omdat we het hele fijne gites vinden; van alle gemakken voorzien, schoon, goede bedden en fijne terrassen waar je buiten heerlijk kan vertoeven. Verder is het prima afgezet voor de hond zodat die heerlijk kan loslopen en je daar niet continue op hoeft te letten. Bovendien zijn de gastvrouwen ontzettend gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Claudia14-01-2019

Heerlijke vakantie zowel voor hond als mens!

Wij zijn de laatste week van het jaar geweest, omdat het vuurwerkvrij en zowel wij als onze hond dat erg fijn vonden. Het twee onder 1 kap huisje wat wij hadden gehuurd, was een zeer aangename woning. Maison van Stijn heeft 3 woningen die verhuurd worden.

De woningen liggen aan de achterzijde van het terrein in een tuin waar je gerust je hond los kunt laten lopen. De tuin is afgezet door een hek. Vanuit de tuin kan je ook naar beneden lopen ( let op: spannende afdaling) naar de rivier. Bedden zijn zeer goed. Lange luxe bedden. Als je boven je raam in de slaapkamer open doet, hoor je de rivier! Niet te vergeten, de huisjes zijn zeer schoon! Dit is wel een heel belangrijk punt voor ons! Je kunt bij Maison ook heerlijk mee eten, Gerti kookt fantastisch. Wij zijn zo fijn ontvangen door Gerti en Ellen, ook hebben we kennis gemaakt met de moeder van de dames. ( Wat een heerlijke vrolijke vrouw is dat) .

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9bart laenen21-09-2018

Komen zeker nog eens terug

Voor de 2de maal Super leuk verblijf gehad bij maison van stijn Zeer leuk dat ondertussen de tuin volledig is omheind wat het voor onze honden des te leuker maakte om altijd buiten te kunnen spelen Absolute aanrader voor een ontspannen vakantie met de hond

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2018

• 9Dorien Rommers06-09-2018

Genoten van twee heerlijke weken bij Maison van Stijn. Schone gezellige gites, mogelijkheid tot mee eten. Honden alle vrijheid. Omgeving is fantastisch

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Mirjam & Roel24-08-2018

Een heerlijke plek voor mens & dier!

Leuk en gezellig huisje met 2 terrassen met heerlijke ligstoelen, grote tuin waar onze hond heerlijk kon ballen en lekker afkoelen in het riviertje aan het einde van de tuin. Er is veel te doen in de omgeving met bossen, schone meren en riviertjes en bergen met weidse uitzichten en waar de hond vrij kan rondlopen. Besse is een schattig middeleeuws stadje in de buurt en we vonden het leuk om te snuffelen op allerlei broccantes. Fijn klimaat met veel zon, maar niet te warm omdat je wat hoger zit dus je kunt van alles ondernemen. Heerlijke regionale keuken waar veel te ontdekken valt. Het wordt gerund door gastvrije eigenaren die ook nog eens heel lekker voor je koken zodat je het gevoel hebt dat je écht vakantie hebt. Ze hebben alle info over de omgeving paraat en een grote liefde voor honden. Dat is fijn als je zelf je hond bij je hebt. Het was een heel ontspannen en gezellig verblijf.

Gereisd met partner in juli 2018

16 tips over Vakantiehuis Maison Van Stijn

• Connie , 01-07-2013

De vele mogelijkheden aan wandelingen zijn een prima manier om de omgeving te verkennen, de natuur is prachtig. Wij hebben de lokale markt in Besse bezocht en brocante markten; een prima gelegenheid om met de vriendelijke bevolking in contact te komen. Topper vonden wij de wandeling om het Lac du Pavin, een prachtig vulkaanmeer.

• Astrid de Boer, 20-07-2014

Met de kabelbaan omhoog in Super-Besse, Besse (markt op maandag). In dorp egliseneuve zelf weinig te beleven. Table d'hote bij Gerti en Ellen. Het meer lac lastouilles.

• Gerti van Stijn, 16-11-2010

Een zeer geschikte locatie voor iedereen die van wandelen, fietsen, skien, langlaufen en lekker luieren houdt! Rust, ruimte, natuur en comfort, een vakantie om bij te komen!

0 vragen over Vakantiehuis Maison Van Stijn

Vakantiehuis info