Hotel De La Providence

Hotel De La Providence
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,0

21 reviews over Hotel De La Providence in het Nederlands

Fantastisch leuk karakteristiek hotel, Aanrader!

Simon en Anja
28-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden een heerlijke ruime kamer met alle gemakken voorzien. We zijn er een week geweest en hebben volop genoten van de gastvrijheid, het mooie hotel en schitterende omgeving. We komen zeker nog eens terug!

Super locatie!

Jaap Peele
14-6-2017

Mooie plek in het binnenand van Frankrijk. Fantastische wegen om met de motor te rijden. Alleen kan het in voorjaar nog wel sneeuwen. Ook het hotel zelf was heel goed ruime kamer en uitstekend eten van de streek. Al met al een super tijd gehad.

Genoten van gastvrijheid

Ingrid
9-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit sfeervolle hotel. Zeer gastvrij ontvangst. heerlijk geslapen en 's morgens een uitgebreid ontbijt.

De kamer was romantisch ingericht, maar voorzien van alle luxe die slapen in een hotel zo leuk maakt.

Het eten in het restaurant was heerlijk en de eigenaar wist iedere avond een goede wijn aan te bevelen.

Locatie is erg leuk: Prachtige omgeving en veel te zien en te doen. Veel tips van de eigenaren.

Bijkomend voordeel: eigenaren zijn Nederlands.

Genoten!

Bart
12-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aangenaam, gezellig en goed ontvangen!

Gewoon spijtig van het weer anders zouden we zeker langer gebleven zijn. :-)

Heel sfeervol hotel goede plek om te ontspannen.

Pim Grootenboers
16-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Stijlvolle romantische sfeer in de kamers, vriendelijk personeel heerlijk eten met een goed glas wijn.

fantastisch hotel en natuur

els kluin
6-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik heb het hotel een aantal jaren geleden in de oude staat bezocht. Met de huidige eigenaren is het een prachtig, sfeervol en stijlvol hotel geworden. Het mooie oorspronkelijke hotel heeft een sfeer die bij dit hotel thuishoort gekregen dankzij alle verbouwingen en aankleding. De gastvrouw en gastheer zijn uitermate vriendelijk, behulpzaam. Ze maken heerlijke gerechten en schenken erg smakelijke wijnen. De gastheer is wijnkenner en zijn vrouw heeft ook meer te bieden zoals ontspanningsmassage indien gewenst. Met eigen ervaring zeer aan te raden. Staat van de kamers perfect en zeer schoon.Kortom, zeer aan te raden.

• Ligging t.o.v. pistes6

Hotel De La Providence ligt ongeveer een kwartier rijden van het skigebied in Super Besse. Wij hebben er twee maal gedineerd, in een prettige sfeer. De eigenaars spreken prima Nederlands, er is een uitstekende kennis van wijn en er wordt gekookt met verse producten, veel vegetarisch met prima smaak en kwaliteit. Er zaten veel kinderen aan tafel die goed mee aten.

Echt gastvrij, heerlijk eten!

Willem Bruggeman
5-12-2014

Hotel De La Providence** in Egliseneuve d'Entraigues is een origineel oud posthuis, los en stijlvol ingericht, in het hart van het dorp. Zeer attente en persoonlijke ontvangst door de eigenaars, echtpaar van Nederlandse origine, met regionale keuken en wijnen. De kamer al even origineel en comfortabel. Ontbijt helemaal naar je wensen. Heerlijk om hier uit te zijn en thuis te komen.

Auvergne in Hollandse B&B

Stefaan Lips
18-8-2014

Prachtig huis op rustige & idyllische locatie. Kamers & tuin zijn zeer mooi. Zeer service minded. Op verblijf zelf zeker geen opmerkingen.

Keuken vinden wij geen aanrader. Restaurant is aangenaam van setting, maar wat geserveerd wordt is basic & relatief duur. In alle andere locaties waar we in de Auvergne gebleven zijn, hebben we beter gegeten, ook al was de setting dikwijls een stuk minder.

Gezellig Hotel in leuke Stadje

Hans van den Broeke
21-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel De La Providence in Egliseneuve d'Entraigues is een authentiek hotel, welke gezellig is ingericht. De kamer zijn ruime en de bedden goed. Egliseneuve d'Entraigues is een rustig typische Frans plaatsje. De streek heeft een prachtige natuur, waar vele wandelingen gemaakt kunnen worden. De bediening is vriendelijk e behulpzaam. De verhouding prijs/ kwaliteit is redelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor De La Providence voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Providence in Egliseneuve d'Entraigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Providence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.