Camping Des Nières

Camping Des Nières
7,8

2 reviews over Camping Des Nières in het Nederlands

een aanrader! toch in de rustige periode!

Debora Paulissen
15-5-2019

prachtig groene ruime campeerplaatsen aan de rivier Sioul. rustig gelegen, toch dicht bij het dorp voor boodschappen. kleine kaart, zéér lekker eten. zéér vriendelijke en behulpzame eigenaars! toplocatie!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Prima doorgangscamping

acdavids
27-8-2012

Dit is een nette goedkope doorgangscamping in een leuke streek. De camping ligt aan de Sioule, vlak naast de camping is het gemeente strandje en kan je zwemmen. De percelen hebben flinke afmetingen en worden van elkaar gescheiden door lage hekjes. Wij waren er in het hoogseizoen en er was ruim plaats dus voldoende privacy. Het sanitair is eenvoudig en netjes. Naast de camping is de kanoverhuur, op loopafstand het dorpscentrum met supermarktje, slager en bakker.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Nières in Ebreuil (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Nières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.