Vakantiepark Etoile Doréstersterstersterster

• Sauna
Meer vakantiepark info

122 reviews over Vakantiepark Etoile Doré

• 9Karen25-08-2016

Superaccomodatie: rustig, groen en veel te doen!

Op het complex zijn 10 goed onderhouden ruime chalets gebouwd op een veld met gras, struiken en bomen. Tussen de huisjes zijn padjes gemaaid. Heel leuk voor kinderen om rond te rennen en verstoppertje te spelen. Er is geen animatieteam, maar dat heb je ook niet nodig want er is voldoende te doen voor de kids met een speeltuin, zwembad, speelzolder voor kids met o.a. pooltafel & tafeltennis, een speelhoek met spelletjes&boeken bij de bar, boerengolf en veelal nederlandse kinderen om mee te spelen. De eigenaren zijn supergastvrij, zij wonen in het hoofdhuis waar ook de bar en speelzolder is. Elke week organiseren ze een franse avond met heerlijk eten, een wandeling vanaf het complex door het riviertje en een kampvuur met marshmellows. Ze weten ook veel over de omgeving, niet supertoertisch, genoeg te doen. De kids vonden stenen zoeken (ametisten) het leukste uitstapje. We hadden 3 weken geboekt, vooraf wel even spannend of het echt zo leuk is als op zoover staat. Dat was het, super vakantie gehad!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Familie Vos21-08-2016

Ultieme vakantie voor een jong gezin!

Wat een fantastisch , ontspannen, gezellig en gewoon heerlijke 2 weken hebben we hier achter de rug. Met onze 2 dochters van 4 en 5 die zich geen moment hebben verveeld. Het park is zeer kindvriendelijk, met omheind zwembad, speeltuin en autovrij. Alle ruimte om heerlijk hun gang te gaan,waardoor je als ouders ook zorgenvrij kunt ontspannen en genieten. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door de ontzettend gastvrije en behulpzame eigenaren. Een tocht naar de rivier, Franse avond met bbq of fraai, een frietuurtje 1 x per week en bij aankomst een simpele maar heerlijke warme maaltijd.

Prachtige omgeving met veel leuke uitstapjes.De Auvergne is een fantastisch gebied, dat het op nr 6 staat van meest prachtige plekken op aarde is echt niet voor niets. Het weer was ook perfect wat koudere nachten met heerlijke zomerse temperaturen overdag.Door de hoge ligging warmt het snel op als het zonnetje begint te schijnen. Een echte aanrader voor jonge gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Leanne & Geert17-07-2016

Niet twijfelen, gewoon doen!

Wat een fantastische plek is dit! In een prachtig gebied gelegen en heerlijk om echt uit te rusten. We zijn met onze baby van 10 weken op vakantie gegaan en dit park was er super geschikt voor. Het weer is altijd beter dan de voorspellingen en de gastheren en dames doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Genoeg te doen in de omgeving en ook een dagje aan het zwembad is heerlijk! Met een gezellige bar, een Franse avond en een rivierentocht hoef je je ook 's avonds niet te vervelen. We hebben een fantastische tijd gehad en zetten dit park zeker op ons lijstje om nog eens terug te gaan.

• 9Activiteiten

• 9Marieke11-07-2016

Super met jonge kinderen

Prachtige plek met zeer veel ruimte en privacy. Eigenaren Evert en Mariëtte en hun ondersteunend duo Elmar en Maartje zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Ze doen graag een stapje extra voor je. Topteam! De chalets zijn ruim en schoon met een zeer uitgebreide inventaris. De speeltuin was favoriet bij ons zoontje van bijna 3 en door de ruimte en doordat er geen auto's op het park rijden (alleen bij aankomst en vertrek voor je bagage) heeft hij zich heerlijk kunnen uitleven. Het zwembad was prima; de kinderen vermaakten zich goed op het trapje van het zwembad en eromheen, maar een peuterbad zou ook wel fijn zijn geweest. Voor peuters is het ondiepe gedeelte namelijk net nog te diep om te kunnen staan. De dagelijkse broodservice, wekelijkse patatdag en Franse avond waren de kers op de taart. Wij gaan niet snel een tweede keer terug naar dezelfde plek, maar l'etoile dore blijft toch zeker op ons lijstje staan voor de komende jaren.

• 10Nina Bloemsma-Schleeper24-06-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Begin juni zijn we met 2 kinderen (3.5 en 1.5) 2 weken geweest. We hebben echt een hele fijne vakantie gehad. Onze oudste kon heerlijk zn gang gaan op het park, het was er veilig en altijd wel iemand om mee te spelen. Huisje is comfortabel en schoon! Zwembad was wat fris door de wisselende temperaturen. Maar dat hebben we opgelost met ons opblaasbare badje. Erg gezellige en lekkere bbq en Franse avond gehad. Alles super verzorgd door de eigenaren maar ook door maartje en elmar. Ook met jonge kids zijn er genoeg leuke uitstapjes te maken naar omliggende dorpjes etc. Wij komen graag nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden

• 10Simon de Haas23-05-2016

Super, wat een verzorging en heerlijk gefietst

Knusse vakantiewoningen met een super verzorging.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Familie met 2 kleine kinderen24-01-2016

Echt de moeite waard!

Prachtig domein, met oog voor detail ingericht en heeeel proper! We hadden hier een zalige vakantie. Onze meisjes, 2 en 5 jaar konden hier in alle veiligheid alleen rondlopen op het domein want er mogen geen auto's rijden en het zwembad is afgesloten, de gasten krijgen een sleutel. Top dat je 's avonds brood kon bestellen voor de volgende dag en dan gewoon je tas van de haak kan nemen zonder dat je eerst zelf naar de bakker hoeft te rijden. Veel mooie dingen te bezoeken in de omgevingen. Leuke wandelingen in en rond de kleine riviertjes in de buurt. Heel vriendelijke en behulpzame gastheren en -vrouwen. Leuk pluspunt dat het allemaal Vlaamse en Nederlandse gezinnen waren dus makkelijk voor de kindjes om vriendjes te maken. Ook de frietavond en de bbq waaraan je kan deelnemen zijn erg leuk. Hoewel wij normaal niet aan zulke georganiseerde groepsactiviteiten deelnemen, was dit zeer gezellig en ongedwongen. Echt genieten en ontspannen hier!! Niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Fam van Bruchem18-12-2015

Super!

Klein vakantiepark, heel gemoedelijk en rustig. Erg aardige eigenaars en personeel, waarbij je je welkom voelde en die altijd tijd voor je maakten. Kinderen maken snel contact met de andere kinderen. Erg mooie en ruime chalets. Eens in de week heerlijk eten met z'n allen, en op maandag wordt er patat gebakken. Leuke marktjes in de buurt bezocht, een aantal steden bezocht, maar vooral lekker rustig aan gedaan. We hebben het er superfijn gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Fam. Verberne02-09-2015

Een heel fijn plekje!

Dit is een heel fijn plekje om te verblijven! De ligging is mooi, de omgeving is erg groen en je kijkt lekker weg over de weilanden en het dal. Huisjes zijn comfortabel en gezellig ingericht en liggen mooi in/tegen de bebossing, wat fijn is op warme dagen. Het terrein is heel leuk, speels opgezet met oog voor detail, voldoende veilige ruimte voor de kinderen om te spelen, veel pittoreske plekjes om even te zitten, beschut of juist met uitzicht. Een fijn zwembad en leuke ontmoetingsplek (bar en terras). Onze kinderen van 4 en 6 konden we gewoon hun gang laten gaan met vriendjes. Er is voldoende te doen in de omgeving. Qua restaurants kan ik niets aanbevelen, wij hebben altijd zelf gekookt. De combinatie van rust en ruimte (voor ons) en back-to-basic speelmogelijkheden (voor de kids) vonden we erg fijn. Alles klopt hier gewoon! Ik denk dat we nog wel 's terug gaan!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10inge26-08-2015

Niet aarzelen, gewoon boeken!

Super schone chalet (!!), prachtige omgeving, prettige ontvangst, fijne broodjesservice, goed zwembad (eindelijk eens een bestemming waarbij je wel altijd de beschikking hebt over ligbedden :-) ), goede en gratis wifi...etc..

Je bent vrij om al dan niet mee te doen aan georganiseerde activiteiten (onze kinderen vonden het kampvuur erg leuk, waarbij ze zelf knakworstjes en marshmallows mochten klaarmaken op het vuur). Kanoën in de omgeving (ca 45 min met de auto) is ook zeker een aanrader; prachtige natuur en de rivier is niet al te diep.

Het enige, kleine minpuntje waren misschien de vliegen en wespen, maar gezien de landelijke ligging is dat ook wel logisch...

@ Maartje, Elmar, Cees en Cherry: Bedankt voor een heel fijn verblijf en ga vooral zo door!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

22 tips over Vakantiepark Etoile Doré

• Francien Pas, 30-06-2014

De stad Le Puy Velay op 55km van het park is echt een must. Een schitterende plaats met prachtige gebouwen en leuke eetgelegenheden. In de omgeving zijn verschillende wandelroutes die variëren van een leuke wandeling tot een fikse tocht met klauterpartijen. De waterval bij La Baume is ook een aanrader, Een leuke wandeling om er te komen en een ervaring om beneden te staan en het water omlaag te zien storten..

• Familie Van den Ouden, 11-09-2013

De vriendelijke buurman aan de overkant ("Dédé") heeft veel dieren en vindt het leuk als de kinderen hem komen helpen met voederen.

• A. van Steenis, 03-06-2012

Bezoek de marktjes in de naburige en gezellige plaatsjes. Wandel vanaf het park met eventueel spannende doorwadingen door de snelstromende beken. Huur in het dorp een mountain bike en trek de heuvels in: prachtige vergezichten, schitterende natuur en de route is goed aan te passen aan de eigen conditie en mogelijkheden (durf). De staf van het park adviseert uitstekend over die mogelijkheden en de routes. Zij gaan ook mee als gids (doen!) en zorgen voor verrassingen onderweg.

1 vraag over Vakantiepark Etoile Doré

• Bart Bohms, 14-01-2018

Internet verbinding in accommodatie

Is er een wifi verbinding beschikbaar in de accommodatie en als dit er niet is hoe is het bereik (data) van de telecom provider? Is dit dan 3g/4g, kan hier weinig van terug vinden in reviews.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan