Vakantiepark Etoile Doréstersterstersterster

Meer vakantiepark info

122 reviews over Vakantiepark Etoile Doré

• 2017
    10Carin30-07-2017

Super plek om te verblijven met kinderen

Toen wij in de beoordeling van dit park zagen waren we een beetje in sceptisch, een 9,3! Wij zijn net terug van 2 weken verblijf bij L' Etoile Dore met onze kinderen van 13 en 11 (2-ling). Het huisje ligt heerlijk rustig midden in de natuur en is keurig onderhouden en schoon. Heerlijke boxspring bedden zorgen voor een goede nachtrust. Er is genoeg te doen voor de kinderen: zwembad, tafeltennis, poolen, tafelvoetbal, div balspelen, speeltuin met trampoline etc. In het huisje ligt een map met allerlei activiteiten die je in de buurt kan doen, hiervoor heb je veelal wel de auto nodig. Wij zijn vanwege het mindere weer best aktief geweest: bezoek aan Le Puy, Fortress Pontignac, watervallen bij Le Puy, kanoën, kolenmijn in St. Etienne, amathyst mijn etc. Verder werd er op het park ook nog het eea georganiseerd. Al met al zijn ze deze goede beoordeling meer dan waard! Wij hebben een top vakantie gehad!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Familie Bo26-06-2017

Genoeg te doen, maar ook een oase van rust!

We zaten in chalet 10, ik denk de beste plek. Boven op de heuvel met het mooiste uitzicht. De chalet was schoon en oogde als nieuw. Buiten een heerlijke porche. De bedden sliepen als nieuw. Het park zag er netjes uit. Genoeg speelplekken voor kinderen waar wij geen last van hadden. Het zwembad was verwarmd, dus in begin juni konden we al heerlijk zwemmen. Het bubbelbad was ook lekker. Er is ook een sauna, maar die hebben we helaas niet meer gebruikt. Misschien volgend jaar. Op woensdag hebben we bij de bar gegeten met alle andere park bezoekers. Gezellig. De kok Fréd had echt zijn best gedaan, 5 Franse gangen en allemaal specialiteiten uit de streek, super leuk. Fréd komt een beetje nors over, maar daar konden we erg om en mee lachen. Zijn vrouw Wil heeft ons goed ontvangen, en bij alle vragen konden we bij haar terecht. Kortom een lieve en gezellige gastvrouw. De eigenaar Ed is ook een gezellige man, erg behulpzaam met alles.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Nick26-06-2017

Heerlijke vakantie!!

Heerlijke vakantie gehad!! Ed, Fred en Wil zijn erg gastvrij en gezellig. Het park ziet tip top uit, het zwembad was altijd mooi schoon en na een paar mooie dagen lekker op temperatuur. Tijdens de gezellige Franse avond is er heerlijk voor ons gekookt terwijl de kids lekker aan de pannenkoeken zaten. Een echte aanrader, wij gaan zeker terugkomen!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Lonneke26-06-2017

Absoluut een aanrader!

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen! Mooie, grote en schone huisjes in de natuur met veel privacy. Onze kinderen sliepen er fantastisch! Maar ook: een heerlijk zwembad waar je kunt genieten van een duik of lekker in de zon kunt zitten met een cappuccino of koud biertje. De kids vermaken zich prima in het zwembad, bij de speeltuin of bij de spelletjes zolder. Er waren meerdere kinderen toen wij er verbleven. We hebben ook nog meegedaan aan een heerlijke en gezellige Franse avond. Kortom: absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9corrie_rijnen12-06-2017

rust, natuur, schoon en stilte

gewoon supergoed, persoonlijk en toch veel privacy.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9PaulJilt12-05-2017

Paradijsje in prachtige natuur

Ed is een super host. Enorm aardig en biedt een super service. Hij bood samen met z'n vrouw Sophie zelfs aan om op te passen op de kids zodat wij samen op de racefiets een rondje konden doen. Wat een prachtige plek met veel vrijheid per huisje. De huisjes zijn heel ruim en goed ingericht. En de kinderen kunnen zelf naar de speeltuin waar veel leuke speeltoestellen staan. Het is een prachtig gebied voor wandelen, daguitjes en veel hoogtemeters maken op de racefiets.;) Op Koningsdag werden zelfs activiteiten bedacht en een geweldig kampvuur met uitzicht over het dal. Ed houdt erg van koken en de table d'hote is een echte aanrader. We komen hier zeker terug.

• 8Activiteiten

• 9Fam. Montagne04-05-2017

Zeer fijn kleinschalig vakantiepark, schoon, knus.

Voor ons de eerste keer dat wij hier waren en werden perfect ontvangen door Ed & Sophie, de nieuwe eigenaren. Buiten het feit dat het huisje ideaal was, schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien, hebben we op de eerste avond van aankomst heerlijk gegeten voor een klein prijsje. (Fijn als je wat later aankomt met kleine kinderen).Op de Franse avond kregen we een 5-gangen diner voorgeschoteld en de kinderen kregen van tevoren hun maaltijd, leuk gezelschap van andere huisjes en Ed was de chef kok en Sophie had een heerlijk dessert gemaakt en deed alle drankjes. Gebruik gemaakt van de jacuzzi, lekker met zonnetje in gezicht en Sophie die drankjes bij je komt brengen. Je kan gebruik maken van de wasmachine en droger (wasmiddel inbegrepen). Bakkerservice elke ochtend indien gewenst en er is een gezellige bar en terras voor een drankje, praatje of een biljartje. De kinderen vermaken zich ondertussen prima in de speeltuin of de overdekte speelruimte met o.a. tafelvoetbal. Ed & Sophie, wij hebben genoten! Goed seizoen gewenst!

• 8Activiteiten

• 10Marjolein04-05-2017

Heerlijke vakantiewoning op fantastische plek

Supercombinatie van rust, natuur en privacy en tegelijkertijd de luxe van andere (Nederlandse) gasten met kinderen en klantvriendelijke, gastvrije en gezellige eigenaren. Met zwembad, speeltuin, speelzolder, jacuzzi, een eigen hellingbos, mooie zitjes op allerlei bijzondere plekjes, overal mooie vergezichten en een gezellige bar ideaal voor wie rust en natuur zoekt, zijn/haar kinderen speelkameraadjes gunt en op zijn tijd de gezelligheid met andere gasten kan waarderen. Wij vonden de huisjes niet alleen erg mooi gelegen, maar ook voorzien van alles wat wij nodig hadden.

• 10Charles02-02-2017

Geweldige vakantiebestemming

Vakantiepark l'Etoile Dore is een heerlijke kleinschalige bestemming voor gezinsvakanties. Hele mooie ruime chalets, midden in de natuur. Autovrij, zeer kindvriendelijk, uitstekende ontvangst. Een aanrader!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2015

• Oude reviews

9Marly14-09-2016

Echt super!

We zijn net terug van 2 weken etoile dore. Het was echt geweldig. Wat een mooi plekje! Op de heuvel, tussen het groen. Alles klopt aan het concept. Huisjes met voldoende privacy maar ook genoeg interactie met andere vakantievierders dus gevoel van een camping. Goeie bedden, kids hele dag op de trampoline, mooie omgeving, leuke activiteiten zoals de Franse avond en ook welkomst eten bij aankomst. Genoeg te doen voor kids in allerlei leeftijden. Echt een aanrader! Enige kritiekpunt: zwembad was toch te fris voor de kleintjes. Verder wordt alles gedaan om je te helpen en je verblijf aangenaam te maken. Chapeau!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

22 tips over Vakantiepark Etoile Doré

• Francien Pas, 30-06-2014

De stad Le Puy Velay op 55km van het park is echt een must. Een schitterende plaats met prachtige gebouwen en leuke eetgelegenheden. In de omgeving zijn verschillende wandelroutes die variëren van een leuke wandeling tot een fikse tocht met klauterpartijen. De waterval bij La Baume is ook een aanrader, Een leuke wandeling om er te komen en een ervaring om beneden te staan en het water omlaag te zien storten..

• Familie Van den Ouden, 11-09-2013

De vriendelijke buurman aan de overkant ("Dédé") heeft veel dieren en vindt het leuk als de kinderen hem komen helpen met voederen.

• A. van Steenis, 03-06-2012

Bezoek de marktjes in de naburige en gezellige plaatsjes. Wandel vanaf het park met eventueel spannende doorwadingen door de snelstromende beken. Huur in het dorp een mountain bike en trek de heuvels in: prachtige vergezichten, schitterende natuur en de route is goed aan te passen aan de eigen conditie en mogelijkheden (durf). De staf van het park adviseert uitstekend over die mogelijkheden en de routes. Zij gaan ook mee als gids (doen!) en zorgen voor verrassingen onderweg.

1 vraag over Vakantiepark Etoile Doré

• Bart Bohms, 14-01-2018

Internet verbinding in accommodatie

Is er een wifi verbinding beschikbaar in de accommodatie en als dit er niet is hoe is het bereik (data) van de telecom provider? Is dit dan 3g/4g, kan hier weinig van terug vinden in reviews.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan