Vakantiepark Etoile Doréstersterstersterster

Meer vakantiepark info

122 reviews over Vakantiepark Etoile Doré

• 2018
    9kay10-08-2018

Gastvrij, ontspannen sfeer, veel faciliteiten

We waren te gast bij Ed Smulders. Wat een heerlijke plek om een week door te brengen. Het park is mooi onderhouden en het gebied is nog authentiek Frans. Op woensdag hebben we meegedaan met de Table d'Hote. Een vijf gangen diner werd ons voorgezet. Het was niet alleen heerlijk maar ook erg gezellig. Wij komen zeker terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Fam. Bruls05-08-2018

Fantische, heerlijk ontspannen vakantie

Weer geweldig genoten (voor de 3de keer) op dit mooie kleinschalige park. De nieuwe eigenaar Ed doet er alles aan om het je 100% naar de zin te maken, zo is er bv. op de dag van aankomst een pasta-avond, is er broodjes service, en kun je 1x per week frietjes halen. Verder is er iedere week een gezellige Franse avond en kampvuur voor de kinderen. Het kleine park met speeltuin, zwembad en speel-varanda is ideaal voor vakantie met kinderen. Verder is er in de omgeving voldoende te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Vik24-07-2018

Een aanrader op alle vlak!

Voor de tweede keer op rij verbleven wij (een gezin met 2 kinderen van 6 en 7 jaar) de eerste 2 weken van juli op dit fantastische domein.

De huisjes zijn eenvoudig (maar je hebt alles wat je nodig hebt), heel netjes en staan middenin het groen. Het domein is op en top kidsproof: een speeltuin met trampoline, een geweldige speelzolder, een leuk zwembad én heel veel vriendjes (die Nederlands praten) zorgen ervoor dat er voor de kinderen geen moment verveling is.

De sympathieke uitbater, Ed, zorgt ervoor dat alles van een leien dakje loopt. Hoogtepunt hiervan is de Franse avond: op dinsdagavond haalt Ed zijn culinaire kwaliteiten boven en schotelt hij enkele typische Franse specialiteiten voor. De kids genieten die avond van een kindvriendelijk diner met pannenkoeken en frietjes!

Op donderdag is het kampvuur, en je krijgt naast gezellige knetterende vlammen ook nog eens de mooiste sterrenhemel ter wereld erbovenop!

Kortom: een aanrader voor iedereen! Wij komen in elk geval zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Fam ter Haar23-07-2018

Geweldig!

Kleinschalig park met houten huisjes gelegen in het groen. Volop privacy. Een zeer ruim prachtig terrein met volop speelmogelijkhefen voor de kinderen. Er wordt gekookt , geborreld, een kampvuur gemaakt om marshmellow’s te roosteren. Je bent nergens toe verplicht. De eigenaar kookt fantastisch!

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Martijn en Anneloes15-06-2018

Geweldig

Fantastische plek, fijn huisje, goede service, heerlijk eten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Eveline13-05-2018

Ik zou zeggen; Doen!

Wat een mooie plek in Frankrijk is dit. Huisjes met veel privacy, genoeg ruimte en van alles voorzien wat je maar nodig hebt. Broodservice, ideaal om niet eerst op pad te hoeven. Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat de huisjes vrij gehorig zijn. Als de kinderen wakker zijn, ben je dat als ouders ook!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10John & Joost11-05-2018

Bijzonder fijne vakantieplek.

Gastvrijheid, vriendelijke gastheer en gastvrouw, respectvol, relaxen mensen, het is er netjes, voldoende fasiliteiten, goed onderhouden, mooie natuuromgeving.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Marcel05-05-2018

Top locatie

Een hele fijne en mooie plek om met jonge kinderen te genieten van een heerlijke vakantie. In de omgeving is voldoende te doen.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2017
    10Jurrian Hartdorff21-08-2017

Topper voor gezin met jonge kids

Bevind je je net zoals wij in een drukke levensfase met kleine kids? Dan is dit vakantieverblijf een pareltje. In de eerste plaats door de relaxte huisjes omringd door mooi groen. Maar wat er vooral fijn is dat de kids zelf naar de speeltuin kunnen en al snel veel vriendjes/vriendinnetjes maken. Voor jezelf ook makkelijk. Daarnaast een leuk zwembad en nog een mooie overdekte speelplek met tafelvoetball, poolbiljart en een tafeltennis tafel. Gastheer Ed doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Alle credits ook voor Fred en Wilma voor alle goede zorg en het lekkere eten. Gewoonweg top! De omgeving is echt prachtig als je van ongerept Frans houdt en niet te toeristich.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie de jong03-08-2017

Onze beste vakantie ooit

Terwijl ik dit schrijf genieten wij met ons gezin al een kleine week van deze heerlijke plek en hebben gelukkig nog een week voor de boeg. Sinds enige tijd blijkt etoile dore een nieuwe eigenaar te hebben "ed" . Hij is enorm gastvrij en staat altijd voor je klaar. De huisjes zijn erg fijn, hebben genoeg privacy een lekker terras met eigen ligbedden, goede bedden en een complete keuken met goed werkende oven. Het zwembad, de speeltuin, de speelzolder en leeftijdsgenootjes om mee te spelen maakt dat we enorm aan het genieten zijn. Enkele keren per week wordt er iets georganiseerd ( borrel/ Franse avond/ kampvuur) waar het vrijblijvend is om mee te doen. Gisteravond was de Franse avond, eerst aten de kinderen aan mooi gedekte tafels, daarna waren de ouders aan de beurt voor een bijzonder lekker, uitgebreid en gezellig 5 gangen diner waarbij er op hoog niveau gekookt is door Fred en Wilma. Er is een barretje en een bibliotheek met vele boeken en tijdschriften.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

22 tips over Vakantiepark Etoile Doré

• Francien Pas, 30-06-2014

De stad Le Puy Velay op 55km van het park is echt een must. Een schitterende plaats met prachtige gebouwen en leuke eetgelegenheden. In de omgeving zijn verschillende wandelroutes die variëren van een leuke wandeling tot een fikse tocht met klauterpartijen. De waterval bij La Baume is ook een aanrader, Een leuke wandeling om er te komen en een ervaring om beneden te staan en het water omlaag te zien storten..

• Familie Van den Ouden, 11-09-2013

De vriendelijke buurman aan de overkant ("Dédé") heeft veel dieren en vindt het leuk als de kinderen hem komen helpen met voederen.

• A. van Steenis, 03-06-2012

Bezoek de marktjes in de naburige en gezellige plaatsjes. Wandel vanaf het park met eventueel spannende doorwadingen door de snelstromende beken. Huur in het dorp een mountain bike en trek de heuvels in: prachtige vergezichten, schitterende natuur en de route is goed aan te passen aan de eigen conditie en mogelijkheden (durf). De staf van het park adviseert uitstekend over die mogelijkheden en de routes. Zij gaan ook mee als gids (doen!) en zorgen voor verrassingen onderweg.

1 vraag over Vakantiepark Etoile Doré

• Bart Bohms, 14-01-2018

Internet verbinding in accommodatie

Is er een wifi verbinding beschikbaar in de accommodatie en als dit er niet is hoe is het bereik (data) van de telecom provider? Is dit dan 3g/4g, kan hier weinig van terug vinden in reviews.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan