Vakantiepark Etoile Doré

9,2

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen8,8

114 reviews over Vakantiepark Etoile Doré in het Nederlands

Voor ons allemaal een fijne ervaring

fam. Nouwkens
26-8-2018
  • Onderkomen8

Kleinschalig (10 chalets), dus snel een gevoel van veiligheid en vertrouwdheid. Voldoende privacy, maar evenzeer voldoende mogelijkheden voor sociaal contact en deelname aan groepsactiviteiten. Erg kindvriendelijk (vooral t.e.m. 12 j.)met een gevarieerd aanbod aan spel en ontspanning. Niet te vergeten een heel gastvriendelijke uitbater (Ed) die zowel eens frietjes aanbiedt, een handige broodservice heeft, een uitgebreide, gezellige en lekkere tables d'hôtes organiseert, een kampvuuravond, maar iedereen vrij laat om deel te nemen of niet. De chalets zijn goed uitgerust, verrassend koel zelfs in warme zomers en 't zwembad is fijn voor kinderen én ouders.

Neem zeker wel anti-insectenmiddel mee.

De Auvergne (mooie natuur) is niet supertoeristisch, maar je kan wel enkele leuke uitstapjes maken in de buurt, of ,als graag wat verder trekt, is er Le Puy-en-Velay, Clermont-Ferrand en de Puy-de-Dôme. Kortom, een ontspannende vakantie !

Prima gastvrije locatie voor een gezin

Godfried
18-8-2018
  • Onderkomen2

L’etoile dore bestaat uit 10 bungalows die voldoende uiteen liggen om privacy te garanderen. De huisjes zijn ruim en functioneel ingericht. Ed Smulders neemt zijn rol als gastheer serieus en is zeer attent is naar zijn gasten. Het zwembad is voldoende ruim en omgeven door een hek dat afgesloten wordt ivm kleine kinderen. De omgeving biedt voldoende vertier. Kortom een aanrader zeker met kleinere kinderen.

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

We waren te gast bij Ed Smulders. Wat een heerlijke plek om een week door te brengen. Het park is mooi onderhouden en het gebied is nog authentiek Frans. Op woensdag hebben we meegedaan met de Table d'Hote. Een vijf gangen diner werd ons voorgezet. Het was niet alleen heerlijk maar ook erg gezellig. Wij komen zeker terug.

Fantische, heerlijk ontspannen vakantie

Fam. Bruls
5-8-2018
  • Onderkomen9

Weer geweldig genoten (voor de 3de keer) op dit mooie kleinschalige park. De nieuwe eigenaar Ed doet er alles aan om het je 100% naar de zin te maken, zo is er bv. op de dag van aankomst een pasta-avond, is er broodjes service, en kun je 1x per week frietjes halen. Verder is er iedere week een gezellige Franse avond en kampvuur voor de kinderen. Het kleine park met speeltuin, zwembad en speel-varanda is ideaal voor vakantie met kinderen. Verder is er in de omgeving voldoende te doen.

Een aanrader op alle vlak!

Vik
24-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de tweede keer op rij verbleven wij (een gezin met 2 kinderen van 6 en 7 jaar) de eerste 2 weken van juli op dit fantastische domein.

De huisjes zijn eenvoudig (maar je hebt alles wat je nodig hebt), heel netjes en staan middenin het groen. Het domein is op en top kidsproof: een speeltuin met trampoline, een geweldige speelzolder, een leuk zwembad én heel veel vriendjes (die Nederlands praten) zorgen ervoor dat er voor de kinderen geen moment verveling is.

De sympathieke uitbater, Ed, zorgt ervoor dat alles van een leien dakje loopt. Hoogtepunt hiervan is de Franse avond: op dinsdagavond haalt Ed zijn culinaire kwaliteiten boven en schotelt hij enkele typische Franse specialiteiten voor. De kids genieten die avond van een kindvriendelijk diner met pannenkoeken en frietjes!

Op donderdag is het kampvuur, en je krijgt naast gezellige knetterende vlammen ook nog eens de mooiste sterrenhemel ter wereld erbovenop!

Kortom: een aanrader voor iedereen! Wij komen in elk geval zeker terug!

Geweldig!

Fam ter Haar
23-7-2018
  • Onderkomen7

Kleinschalig park met houten huisjes gelegen in het groen.

Volop privacy. Een zeer ruim prachtig terrein met volop speelmogelijkhefen voor de kinderen.

Er wordt gekookt , geborreld, een kampvuur gemaakt om marshmellow’s te roosteren.

Je bent nergens toe verplicht.

De eigenaar kookt fantastisch!

Geweldig

Martijn en Anneloes
15-6-2018
  • Onderkomen9

Fantastische plek, fijn huisje, goede service, heerlijk eten

Ik zou zeggen; Doen!

Eveline
13-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wat een mooie plek in Frankrijk is dit. Huisjes met veel privacy, genoeg ruimte en van alles voorzien wat je maar nodig hebt. Broodservice, ideaal om niet eerst op pad te hoeven. Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat de huisjes vrij gehorig zijn. Als de kinderen wakker zijn, ben je dat als ouders ook!

Bijzonder fijne vakantieplek.

John & Joost
11-5-2018
  • Onderkomen10

Gastvrijheid, vriendelijke gastheer en gastvrouw, respectvol, relaxen mensen, het is er netjes, voldoende fasiliteiten, goed onderhouden, mooie natuuromgeving.

Top locatie

Marcel
5-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een hele fijne en mooie plek om met jonge kinderen te genieten van een heerlijke vakantie. In de omgeving is voldoende te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Etoile Doré in Doré l' Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Etoile Doré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.