Vakantiepark Etoile Doré

Geweldig

Martijn en Anneloes
15-6-2018
  • Onderkomen9

Fantastische plek, fijn huisje, goede service, heerlijk eten

Ik zou zeggen; Doen!

Eveline
13-5-2018
  • Onderkomen8

Wat een mooie plek in Frankrijk is dit. Huisjes met veel privacy, genoeg ruimte en van alles voorzien wat je maar nodig hebt. Broodservice, ideaal om niet eerst op pad te hoeven. Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat de huisjes vrij gehorig zijn. Als de kinderen wakker zijn, ben je dat als ouders ook!

Bijzonder fijne vakantieplek.

John & Joost
11-5-2018
  • Onderkomen10

Gastvrijheid, vriendelijke gastheer en gastvrouw, respectvol, relaxen mensen, het is er netjes, voldoende fasiliteiten, goed onderhouden, mooie natuuromgeving.

Top locatie

Marcel
5-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een hele fijne en mooie plek om met jonge kinderen te genieten van een heerlijke vakantie. In de omgeving is voldoende te doen.

Topper voor gezin met jonge kids

Jurrian Hartdorff
21-8-2017
  • Onderkomen9

Bevind je je net zoals wij in een drukke levensfase met kleine kids? Dan is dit vakantieverblijf een pareltje. In de eerste plaats door de relaxte huisjes omringd door mooi groen. Maar wat er vooral fijn is dat de kids zelf naar de speeltuin kunnen en al snel veel vriendjes/vriendinnetjes maken. Voor jezelf ook makkelijk. Daarnaast een leuk zwembad en nog een mooie overdekte speelplek met tafelvoetball, poolbiljart en een tafeltennis tafel. Gastheer Ed doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Alle credits ook voor Fred en Wilma voor alle goede zorg en het lekkere eten. Gewoonweg top! De omgeving is echt prachtig als je van ongerept Frans houdt en niet te toeristich.

Onze beste vakantie ooit

Familie de jong
3-8-2017
  • Onderkomen10

Terwijl ik dit schrijf genieten wij met ons gezin al een kleine week van deze heerlijke plek en hebben gelukkig nog een week voor de boeg.

Sinds enige tijd blijkt etoile dore een nieuwe eigenaar te hebben "ed" . Hij is enorm gastvrij en staat altijd voor je klaar. De huisjes zijn erg fijn, hebben genoeg privacy een lekker terras met eigen ligbedden, goede bedden en een complete keuken met goed werkende oven.

Het zwembad, de speeltuin, de speelzolder en leeftijdsgenootjes om mee te spelen maakt dat we enorm aan het genieten zijn.

Enkele keren per week wordt er iets georganiseerd ( borrel/ Franse avond/ kampvuur) waar het vrijblijvend is om mee te doen.

Gisteravond was de Franse avond, eerst aten de kinderen aan mooi gedekte tafels, daarna waren de ouders aan de beurt voor een bijzonder lekker, uitgebreid en gezellig 5 gangen diner waarbij er op hoog niveau gekookt is door Fred en Wilma. Er is een barretje en een bibliotheek met vele boeken en tijdschriften.

Super plek om te verblijven met kinderen

Carin
30-7-2017
  • Onderkomen10

Toen wij in de beoordeling van dit park zagen waren we een beetje in sceptisch, een 9,3! Wij zijn net terug van 2 weken verblijf bij L' Etoile Dore met onze kinderen van 13 en 11 (2-ling). Het huisje ligt heerlijk rustig midden in de natuur en is keurig onderhouden en schoon. Heerlijke boxspring bedden zorgen voor een goede nachtrust. Er is genoeg te doen voor de kinderen: zwembad, tafeltennis, poolen, tafelvoetbal, div balspelen, speeltuin met trampoline etc. In het huisje ligt een map met allerlei activiteiten die je in de buurt kan doen, hiervoor heb je veelal wel de auto nodig. Wij zijn vanwege het mindere weer best aktief geweest: bezoek aan Le Puy, Fortress Pontignac, watervallen bij Le Puy, kanoën, kolenmijn in St. Etienne, amathyst mijn etc. Verder werd er op het park ook nog het eea georganiseerd. Al met al zijn ze deze goede beoordeling meer dan waard! Wij hebben een top vakantie gehad!

Genoeg te doen, maar ook een oase van rust!

Familie Bo
  • Onderkomen9

We zaten in chalet 10, ik denk de beste plek. Boven op de heuvel met het mooiste uitzicht. De chalet was schoon en oogde als nieuw. Buiten een heerlijke porche. De bedden sliepen als nieuw. Het park zag er netjes uit. Genoeg speelplekken voor kinderen waar wij geen last van hadden. Het zwembad was verwarmd, dus in begin juni konden we al heerlijk zwemmen. Het bubbelbad was ook lekker. Er is ook een sauna, maar die hebben we helaas niet meer gebruikt. Misschien volgend jaar. Op woensdag hebben we bij de bar gegeten met alle andere park bezoekers. Gezellig. De kok Fréd had echt zijn best gedaan, 5 Franse gangen en allemaal specialiteiten uit de streek, super leuk. Fréd komt een beetje nors over, maar daar konden we erg om en mee lachen. Zijn vrouw Wil heeft ons goed ontvangen, en bij alle vragen konden we bij haar terecht. Kortom een lieve en gezellige gastvrouw. De eigenaar Ed is ook een gezellige man, erg behulpzaam met alles.

Heerlijke vakantie!!

Nick
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad!! Ed, Fred en Wil zijn erg gastvrij en gezellig. Het park ziet tip top uit, het zwembad was altijd mooi schoon en na een paar mooie dagen lekker op temperatuur. Tijdens de gezellige Franse avond is er heerlijk voor ons gekookt terwijl de kids lekker aan de pannenkoeken zaten. Een echte aanrader, wij gaan zeker terugkomen!!

Absoluut een aanrader!

Lonneke
  • Onderkomen9

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen! Mooie, grote en schone huisjes in de natuur met veel privacy. Onze kinderen sliepen er fantastisch! Maar ook: een heerlijk zwembad waar je kunt genieten van een duik of lekker in de zon kunt zitten met een cappuccino of koud biertje. De kids vermaken zich prima in het zwembad, bij de speeltuin of bij de spelletjes zolder. Er waren meerdere kinderen toen wij er verbleven. We hebben ook nog meegedaan aan een heerlijke en gezellige Franse avond. Kortom: absoluut een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Etoile Doré in Doré l' Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Etoile Doré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Etoile Doré scoort een 9.35 uit 10 op basis van 108 reviews.