Bed and Breakfast Domaine La Réveille

Bed and Breakfast Domaine La Réveille

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Doré l' Eglise

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Réveille voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
Meer bedandbreakfast info

56 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Réveille

• 10Emma van gorkum03-09-2016

heerlijke plek en fantastisch eten

Het was een heerlijke week in domaine la reveille. We hadden een mooie grote kamer met genoeg ruimte voor het babybedje. De tuin had veel schaduwrijke plekjes en het zwembad was heerlijk. De service van de eigenaren was geweldig. En elke avond werd er een feestmaal op tafel gezet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Familie Sloesarwij14-08-2016

Een pareltje in Frankrijk!

Als tussenstop onderweg naar het zuiden van Frankrijk hadden wij een overnachting geboekt bij de B&B in Dore l'Eglise. Na een lange reis kwamen we aan bij Domaine La Reveille en werden we hartelijk ontvangen door Charles en Tarcies. Na een welkomstdrankje doken de kinderen al snel het zwembad in en ondertussen werd de BBQ aangestoken. Wat een feest om je vakantie zo te mogen beginnen. De kamers waren top, de bedden uitstekend! Wij reisden samen met vrienden, vier volwassenen en 5 kinderen. (15,14,13,9.8 jaar) De BBQ was voortreffelijk en vooral de kinderen waren dol op de toetjes. Alle gerechten werden door Tarcies en Charles zelf bereid met gebruik van kruiden en fruit uit de tuin en streekproducten. De B&B is echt een aanrader voor 1 of meerdere dagen. Helaas moesten wij de volgende dag weer verder.
    Charles en Tarcies ontzettend bedankt. Domaine La Reveille is een pareltje in Frankrijk.

Familie Sloesarwij

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Henk en Jolanda van Effrink (Stroe NL).25-07-2016

Formidable !!!

Ondanks dat deze ontzettend mooie op en top Franse locatie nog niet geopend was toen wij 18 juli 2016 aanklopten werd de poort wagenwijd voor ons opengezet en mochten wij als eerste gasten gebruik maken van de spontane gastvrijheid van Charles en Tarcies. Eigenlijk was alles meteen goed, we konden niets bedenken wat beter kon. We zonken weg in een heerlijk comfortabel bed, in een verrassend mooie en ruime kamer met alles erop en eraan. Ook mochten we genieten van de culinaire specialiteiten en bijpassende drankjes. Het allermooiste was toch wel het gevoel echt welkom te zijn. Charles en Tarcies: Bedankt!! Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Tarcies16-05-2015

Supelocatie

La Reveille is een toplocatie: mooie kamers, gezellige algemene ruimtes, de wandelpaden om de hoek. De table d'hotes smaakvol en verzorgd. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Barbara13-08-2014

Genieten! Zeer gastvrij

Bij aan komst was de kamer al helemaal voor onze kids klaargezet. De kinderstoel stond klaar aan tafel. Anne en Rob waren zeer vriendelijk, 'sprongen' als het ware voor ons. Onze kindjes konden we ook met een gerust hart laten rondlopen in de tuin. Rob vond het ook geen probleem om het zwambad voor ons alleen open te doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Jos en Anny Königs30-08-2013

Bedankt.

Rob en Anne, Bedankt voor de fijne dagen die we in jullie prachtige domein mochten verblijven. Sfeer ,gezelligheid, de kookkunsten van Anne en de behulpzaamheid van Rob hebben we zeer op prijs gesteld.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10FamilieCeulemans18-08-2013

Leven als God in Frankrijk

Wij hebben genoten van ons te kort verblijf bij Anne en Rob in hun prachtig kasteel in Doré l'Eglise. Wij hebben zalig geslapen in een mooi decor. De tuin en het landschap is er zeer mooi. In de omgeving is er veel natuur /bos, kleine dorpjes met brocant en leuke marktjes. De kinderen vonden het zwembad geweldig. Het eten is er top. En de gastvrouw en gastheer verwennen de gasten zodat het echt leven is als God in Frankrijk. Voor hen een dikke dankjewel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10s_bemelmans30-07-2013

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Wat hebben we van begin tot eind ontzettend genoten van alles wat domeine la Reveille te bieden heeft, allereerst de geweldige gastheer en gastvrouw, Rob en Anne, zij hebben deze vakantie onvergetelijk gemaakt. Je wordt gastvrij ontvangen en voelt je meteen thuis. Anne zet iedere avond een super lekker uitgebreid diner op tafel, we hebben samen gegeten met de andere gasten en ontzettend veel lol gehad met z'n allen! Rob kan je alles vertellen over de omgeving, die overigens prachtig is. Het eeuwenoude gebouw is 's zomers lekker koel en dat is prettig om te slapen. De kamers zijn zeer netjes. Anne en Rob zijn ook zo lief met kinderen, ons zoontje van 3 jaar werd op handen gedragen! Anne en Rob, we komen snel nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10famvankan30-07-2013

Geweldig!!

Dit was een vakantie zoals we ons die van te voren wensten. De nieuwe eigenaren, Anne en Rob, hebben ons ontzettend verwend. Anne kan fantastisch lekker koken. Rob zorgde voor een heerlijk aperitief en wist alles van de omgeving. Heerlijke kamers, lekker zwembad. 's Avonds gezellig met z'n allen aan tafel.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Janette29-07-2013

Geweldige locatie!

Het was heerlijk vertoeven in La Reveille. Een pracht huis, met mooie kamers. Met dank aan Robert en Anne, de gastheer en gastvrouw. Wat een geweldige service! Niets is hen teveel. Een dikke chapeau voor de kookkunsten van Anne. Dit gecombineerd met een prachtige omgeving maakte deze vakantieweek compleet.

Gereisd met partner in juli 2013

Bed and Breakfast Domaine La Réveille info