Camping Municipal Dompierre-sur-Besbre

7.9Goed

Frankrijk, Auvergne, Dompierre-sur-Besbre (Allier)

7.9Goed

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Municipal Dompierre-sur-Besbre

• 2018
    8W. Groeneveld27-07-2018

Keurige camping

Gemeente camping als doorgangscamping gebruikt. Dik tevreden over onthaal en camping.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8zonenbos04-09-2011

Leuke camping

Keurige camping naast de sportfaciliteiten van Besbre op fietsafstand van het plaatsje. Eenvoudige camping met keurig sanitair en overal mooie bloemperken. Wordt veel gebruikt als doorgangscamping. Goedkoop, ook in het hoogseizoen, 9,60 euro per nacht.

• 9Staat v/h sanitair

• 8R. Bloemert28-07-2008

Aanrader voor rustzoekers

Heerlijke camping dat garant staat voor rust. Zeer ruime, met hegjes afgescheiden, plekken. Camping is zeer mooi aangekleed met prachtige bloempartijen. Sanitair is niet heel uitgebreid, maar er onstaan geen wachtrijen. Daarnaast wordt het goed onderhouden. Op de camping zelf is niet veel te doen, maar het maakt wel onderdeel uit van een groot (gemeentelijk) sportcomplex. Er zijn genoeg uitstapje te maken in de omgeving. Bij de 'tourist office' in het dorp zijn ze graag bereid het een en ander daarover (ook in het Engels) te vertellen. 'Le Pal' is een aanrader. Het is een groot attractie/dierenpark op slechts een kleine 10 minuten rijden vanaf Dompierre.

Voor zes overnachtingen (2 personen, tent, auto én elektra (10 Amp!) waren we slechts € 52,20 kwijt! Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 10R.Krijgsman10-07-2006

Qua verzorging en onderhoud de mooiste camping van frankrijk. Een zee van bloemen per kampeerplaats, bijzonder verzorgd gras , heggen en overige zaken. zeer rustig gelegen aan sportcomplex, waar altijd activiteiten zijn. Sanitair uitstekend. PRIJS per overnachting is een lachertje. Per staanplaats, 2 personen en auto in het hoogseizoen 7,42 Euro. Een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal Dompierre-sur-Besbre