Camping Municipal du Gue de Loire

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Municipal du Gue de Loire

• 5Jannes28-08-2019

Ons tegengevallen

Wij hebben absoluut bij u op de camping gestaan, en het type camping municipal ken ik bijzonder goed, hadden dit graag gemeld aan U maar hebben U misschien maar 10 minuutjes gezien. Via de site zag het er schitterend uit vandaar dat we ook langer wouden blijven, maar de volgende morgen toch weggereden anders hadden we dit zeker gemeld

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 4Jannes04-08-2019

Voor ons nooit weer

Hier 1 nacht gestaan, beheerders komen als ze zelf zin hebben, toiletten en douches mogen absoluut wel een grondige schoonmaakbeurt hebben, wij vonden Het erg vies

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Camping Gue de Loire, Beheerder, 07-08-2019

Ik wil u bedanken voor uw review maar volgens onze administratie bent U NIET op de camping geweest. U kent waarschijnlijk ook de werkwijze van een municipal niet. De beheerders komen daar maar 1 keer per dag langs om de campinggelden te innen. Ons toiletgebouw kunt u niet bezocht hebben jammer dat u toch denkt daar een mening over te hebben. U heeft waarschijnlijk op de gratis plek voor de camping gestaan ( mag u niet eens gebruik maken van ons toilet) en het toilet publiek bezocht. Jammer dat u ons in discrediet probeert te brengen. Wij wensen u desalniettemin een fijne vakantie.

• 2017
    5Brota18-08-2017

rustig

Op onze terugweg kwamen , per toeval, op deze camping. De staanplaatsen zijn ruim , maar wel wat donker door de bomen. De camping ligt op een 50tal meter van de Loire. Naast de camping zijn sportvelden en er is ruimte om uw spullen te drogen door de waslijnen . Het sanitair is ruim, maar wel wat apart. . Een flinke poetsbeurt zou geen overbodige luxe zijn.

• 3Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Jos31-08-2014

Rustige kleine eenvoudige camping aan de Loire

De camping heeft +/- 30 ruime vaste plekken, de meeste onder de bomen. Verder enkele veldjes voor trekkers met kleine tentjes. Bij flinke regen veranderen sommige plekken in een modderpoel. De camping ligt op 50 m van de Loire, waar kanoers kunnen in/uitstappen. Op de camping zelf zijn geen sport of speelfaciliteiten, maar die zijn er wel in naastliggende voetbalvelden en een gemeentelijk park met picknickplekken en tafeltennistafel, etc. Bakker en supermarktje op loopafstand. Het vriendelijke NL beheerderspaar houdt de camping goed onder controle, waardoor toiletgebouwen ook bij zware regenval redelijk schoon blijven. Mooie uitvalsbasis om omgeving te bekijken. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen vast nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Hans02-08-2012

Fantastische plek

Geweldig leuke camping voor zo wel de doortrekkende campinggasten als voor een verblijf van langere duur. We hebben een schitterende tijd gehad in een prachtige omgeving. Een goede plek om de Allier te verkennen. Leuke restaurantjes om te eten (la Traditionel).

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 0Maria en Jan27-10-2011

Prachtige plek aan de Loire

Deze camping is een prachtige plek om even tot rust te komen tijdens een vermoeiende reis. Oploopafstand is er bovendien een bakker met heerlijk brood, waarvoor de Fransen een omweg maken!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Glynis24-08-2010

schitterend gelegen, kleine rustige mooie plekken

De camping heeft sinds 2010 nieuwe sanitaire voorzieningen, ook voor minder validen zeer geschikt ivm de aanpassingen. Zowel zon als schaduwrijke plekken, mooi naastgelegen park met mooie picknickplaatsen en een schitterend uitzicht over de Loire. Ideaal voor kanovaarders en vissers. Vanuit de camping, vele mooie fietsroutes,en leuke dorpjes in de buurt, zoals Bourbon Lancy, Digoin, en Dompierre. Ook voor als u op doorreis bent door de mooie Bourgogne is deze locatie zeker een aanrader. Volgend jaar komen we zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden