Camping Les Ombrages

97 reviews over Camping Les Ombrages in het Nederlands

Ga ander werk zoeken.

Henk
25-8-2018

Als je thuis of op het werk veel gezeur hebt van onvriendelijke/asociale mensen, kun je net zo goed thuis blijven.. dat krijg je hier ook.

Een fijne vakantie is hier ver te zoeken.Een zwembad wat door vandalisme kapot is gemaakt maar niet wordt gerepareerd 🤔. En dan kinderen de voeten laten openhalen aan de tegels.. een kind van 2 wat het poortje met kinderslot na het zwembad met een duw open krijgt.

Het gehele object inclusief sanitair, restaurant, groen etc.. kan wel een hele goede opknapbeurt gebruiken.

En qua vriendelijkheid tja.. zij zit volgens mij niet te wachten op gasten. Althans daar doet de eigenares goed haar best voor.

Regeltjes regeltjes... Zie het bord... Staat allemaal opgeschreven.. is een van haar slagzinnen. Welkom, goeie reis gehad.. kent ze niet.

Als je wilt tanken, kun je dagelijks op 1 uur van hier veel zien maar, daar zijn ook leuke campings

Kortom overnacht liever op de snelweg dan hier ooit weer

fantastisch

nico
24-8-2018

we hebben een fantastische vakantie gehad, grote plekken (wij stonden aan de rivier), rustige camping, klein zwembadje, maar een geweldige rivier waar je prima kunt zwemmen, springen en met luchtbed/zwemband kunt drijven, heerlijk kunt kanoën. je kunt prima eten op de camping (eenvoudig maar goed en zeker niet te duur). 's-avonds wel veel last van muggen, dus spray meenemen. twee kinderen kwamen invliegen vanuit nederland en daar is deze camping een perfecte plek voor (10 km van vliegveld). wij hadden een prima contact met de eigenaars. dicht in de buurt is er wat minder vertier, Clermont-Ferrand en Puy de Dome, maar voor de rest moet je wat verder, vulkanengebied, thiers. lekker dicht bij de snelweg langs Clermont.

Super

Sylvia
14-8-2018

Een hele fijne en rustige camping. Hele ruime, schaduwrijke plaatsen. Een aantal prachtig gelegen aan de rivier. Een heerlijke rivier om in te zwemmen en te spelen. Ook nog een zwembad. Fijn dat er brood is en dat je ook wat kunt eten op de camping als je geen zin hebt om te koken. Sanitair oke, schoon, maar een wc-bril zou wel fijn zijn. En het belangrijkste: heel veel kinderen voor mijn zoons van 8 en 10 om mee te spelen. Echt een aanrader!

Over de houdbaarheids datum...........

Erik
12-7-2018

Schitterende plekken aan de rivier de Allier. Wel ernstig veel muggen dus lek geprikt. De toegang richting camping is wel via een aantal Z.I.'s, dus niet erg sfeervol. Onze indruk is dat het onderhoud aan de camping wat achter loopt. De verf bladdert oa van de watertappunten. Het sanitair is ok, maar ook niet meer dan dat. Aan afval scheiden doet men niet. Alles wordt in een grote open laadbak gedumpt. Mmmmm, dat kan veel beter. Wij houden van zwemmen en hebben de camping uitgezocht omdat ze een mooi zwembad hebben. Wat niet op de site stond was dat het zwembad altijd pas op 1 juli open gaat. Toen ik er naar vroeg kreeg ik als antwoord "u betaald de voorseizoen prijs, weet u wel hoeveel werk dat is?". Als gast wil je niet zo'n antwoord krijgen. De ligging tov Puy de Dome en Clermont-Ferrand is prima. Een leuke stad met veel terrasjes. Het Michelin museum is een aanrader. De camping eigenlijk niet.

Fantastisch en rustgevend!

Blom
10-9-2017

Wij hadden een prachtige plek aan de rivier en hadden elke avond een live concert van de eenden! De mensen van de camping zijn heel aardig en denken mee over activiteiten in de buurt. Je hebt op je plek heel veel ruimte, waardoor je voldoende privacy ervaart!

Prachtige camping aan een rivier.

Oranje
9-9-2017

Wij zijn hier ontvangen door een zeer vriendelijke Nederlandse mevrouw. Het plekje wat wij aangewezen kregen was prachtig met uitzicht op de rivier. Wij zullen hier zeker terug komen ook al om de Puy de Dôme dan te bezoeken.

Om tot rust te komen

Fam. vd Anker
18-8-2017

Ook in hoogseizoen is camping rustig, daardoor kom je zelf ook tot rust. Rivier is heerlijk om in te zwemmen of te spelen. Onze kinderen hebben dit veel gedaan met afwisseling het zwembad. Sanitair is schoon. Paar keer werd er iets georganiseerd voor de kinderen. Pannekoeken eten en een zwemdisco avond. Grote supermarkt in lemdes, is maar paar kilometer rijden. Wij hebben een fijne vakantie hier gehad en onze kinderen willen nog een keertje terug.

De camping ligt geweldig aan de rivier Allier waarin je heerlijk kunt zwemmen.

Prima en schoon sanitair (wel erg gladde tegels met slippers)

Maar de eigenaren stralen uit dat ze het wel gehad hebben... er zit geen ziel meer in....wanneer er drie of vier tafeltjes in het restaurant nog voor je zijn... kan het een uur tot 90 minuten duren voordat je je eten krijgt. En de reactie: dan ga je ergens anders naar toe.... geen ziel meer.

Superplek

Ronald Mirjam Baarda Beijsens
3-5-2017

Deze camping is top.

En de eugenaren ook.

Fantastisch geweldig mooie ligging bij riviertje

Sietse en Sietske Klijnstra
22-11-2016

We waren op door reis naar Spanje we zouden maar een weekje blijven maar het zijn het bijna 3 weken geworden want we genoten aan de rivier zwemmen vissen en natuurlijk ook zonne baden we gaan hier zeker nog wel vaker naar toe als de gezondheid het toe laat wij zijn de 70 jaren gepasseerd camping eigenaar was behulpzaam en vriendelijk ook met het geven van tips en in overleg met eigenaar gaan de douche,s eerder open

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Dallet (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.