Camping Les Ombrages

7,5

93 reviews over Camping Les Ombrages in het Nederlands

Fantastisch en rustgevend!

Blom, 10-9-2017

Wij hadden een prachtige plek aan de rivier en hadden elke avond een live concert van de eenden! De mensen van de camping zijn heel aardig en denken mee over activiteiten in de buurt. Je hebt op je plek heel veel ruimte, waardoor je voldoende privacy ervaart!

Prachtige camping aan een rivier.

Oranje, 9-9-2017

Wij zijn hier ontvangen door een zeer vriendelijke Nederlandse mevrouw. Het plekje wat wij aangewezen kregen was prachtig met uitzicht op de rivier. Wij zullen hier zeker terug komen ook al om de Puy de Dôme dan te bezoeken.

Om tot rust te komen

Fam. vd Anker, 18-8-2017

Ook in hoogseizoen is camping rustig, daardoor kom je zelf ook tot rust. Rivier is heerlijk om in te zwemmen of te spelen. Onze kinderen hebben dit veel gedaan met afwisseling het zwembad. Sanitair is schoon. Paar keer werd er iets georganiseerd voor de kinderen. Pannekoeken eten en een zwemdisco avond. Grote supermarkt in lemdes, is maar paar kilometer rijden. Wij hebben een fijne vakantie hier gehad en onze kinderen willen nog een keertje terug.

De camping ligt geweldig aan de rivier Allier waarin je heerlijk kunt zwemmen.

Prima en schoon sanitair (wel erg gladde tegels met slippers)

Maar de eigenaren stralen uit dat ze het wel gehad hebben... er zit geen ziel meer in....wanneer er drie of vier tafeltjes in het restaurant nog voor je zijn... kan het een uur tot 90 minuten duren voordat je je eten krijgt. En de reactie: dan ga je ergens anders naar toe.... geen ziel meer.

Superplek

Ronald Mirjam Baarda Beijsens, 3-5-2017

Deze camping is top.

En de eugenaren ook.

Fantastisch geweldig mooie ligging bij riviertje

Sietse en Sietske Klijnstra, 22-11-2016

We waren op door reis naar Spanje we zouden maar een weekje blijven maar het zijn het bijna 3 weken geworden want we genoten aan de rivier zwemmen vissen en natuurlijk ook zonne baden we gaan hier zeker nog wel vaker naar toe als de gezondheid het toe laat wij zijn de 70 jaren gepasseerd camping eigenaar was behulpzaam en vriendelijk ook met het geven van tips en in overleg met eigenaar gaan de douche,s eerder open

Geweldige plek aan de Allier

Nante_vd, 12-8-2016

Een hele mooie camping direct aan de Allier. Wij hadden een plekje direct aan de rivier. Geweldig mooi uitzicht en voldoende schaduw. Elke ochtend vers brood. Sanitair goed onderhouden, maar mag vanwege ontbreken WC brillen, iets vaker worden schoongemaakt.

Eigenaresse wordt wel erg negatief weg gezet! Iedereen heeft zo zijn eigen nukken, maar daar hoef je je camping plezier niet door te laten bederven. En met regels is het voor iedereen een stuk duidelijker.

In de omgeving is binnen een half uur rijden meer dan voldoende vertier te vinden. Stadjes, natuur en kastelen. Na 10 dagen waren we eigenlijk nog niet uitgekeken. Binnen 5 minuten rij-afstand voldoende winkels.

Enig minpunt voor mij waren de muggen. Om 8 uur 's avonds kwamen ze massaal aanvliegen. Met Deet en muggenspiralen wordt de overlast gelukkig een stuk minder.

Prachtcamping, zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker rustig!

Robert Snijder, 7-8-2016

Voordat de zomervakantie in Nederland losbarstte hebben we vijf dagen op deze camping doorgebracht. We hadden een plek gereserveerd, maar mochten de tent op elke plek neerzetten die nog niet gereserveerd was.. Direct aan de rivier dus! Mooi uitzicht, alleen geen rekening gehouden met de muggen, wat het gevolg was van de vele regen die in juni was gevallen.

Leuke eigenaren. Niet op de voorgrond aanwezig, maar zeer behulpzaam. Zelfs het afval wordt bij je tent opgehaald. Toiletten zijn wat aan de kleine kant, en WC papier en een WC-bril ontbreken. Ik kan me voorstellen dat dit is gedaan omdat (jeugdige) gasten niet altijd netjes met het sanitair omgaan.

Als je 's avonds voor 18:00 uur brood bestelt, ligt dat de volgende dag om 08:00 uur versgebakken klaar.

In de omgeving is voldoende te doen; Puy de Dome, ambachtelijke messenfabriek (privé-rondleiding!), met een fietsvoertuig over een stuk treinrails fietsen, en je kunt er ook lekker fietsen en wandelen. Alleen de temperatuur viel wat tegen.

Wéér genoten!

Janna, 7-8-2016

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad op deze camping! Mooi terrein, dat goed onderhouden is. Grote plaatsen, met voldoende schaduw. Schitterend uitzicht op de Allier, er komen veel kano´s en bemande luchtbedjes voorbij. Het nieuwe sanitair is top en wordt goed schoon gehouden. Heerlijk eten, naar keuze binnen of buiten. `s Ochtends ter plekke vers gebakken brood, heerlijk!! In de avond worden de vuilniszakken opgehaald en krijg je gelijk een nieuwe zak. Service! Ik snap al die negatieve kritieken niet, en daarbij: hoe kort is je eigen lontje als je na een dag weer vertrekt? Wij komen zeker weer terug!!

Super fijne en nette camping.

Anke en Marcel, 31-7-2016

Wij zijn net 1 week terug na ruim 11 dagen op de camping te hebben gestaan. mooie zeer goed onderhouden camping, nieuw schoon sanitair, grote plaatsen en je kan er goed eten een echte aanrader. Wij vinden de negatieve reactie niet terecht, natuurlijk zijn er regels, waar wij als kampeerders ons aan hebben te houden. Wij komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Dallet (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Ombrages scoort een 7.46 uit 10 op basis van 95 reviews.