Reviews over Dallet (Puy de Dome)

fantastisch

nico,
    24-8-2018

we hebben een fantastische vakantie gehad, grote plekken (wij stonden aan de rivier), rustige camping, klein zwembadje, maar een geweldige rivier waar je prima kunt zwemmen, springen en met luchtbed/zwemband kunt drijven, heerlijk kunt kanoën. je kunt prima eten op de camping (eenvoudig maar goed en zeker niet te duur). 's-avonds wel veel last van muggen, dus spray meenemen. twee kinderen kwamen invliegen vanuit nederland en daar is deze camping een perfecte plek voor (10 km van vliegveld). wij hadden een prima contact met de eigenaars. dicht in de buurt is er wat minder vertier, Clermont-Ferrand en Puy de Dome, maar voor de rest moet je wat verder, vulkanengebied, thiers. lekker dicht bij de snelweg langs Clermont.

Super

Sylvia,
    14-8-2018

Een hele fijne en rustige camping. Hele ruime, schaduwrijke plaatsen. Een aantal prachtig gelegen aan de rivier. Een heerlijke rivier om in te zwemmen en te spelen. Ook nog een zwembad. Fijn dat er brood is en dat je ook wat kunt eten op de camping als je geen zin hebt om te koken. Sanitair oke, schoon, maar een wc-bril zou wel fijn zijn. En het belangrijkste: heel veel kinderen voor mijn zoons van 8 en 10 om mee te spelen. Echt een aanrader!

Fantastisch en rustgevend!

Blom,
    10-9-2017

Wij hadden een prachtige plek aan de rivier en hadden elke avond een live concert van de eenden! De mensen van de camping zijn heel aardig en denken mee over activiteiten in de buurt. Je hebt op je plek heel veel ruimte, waardoor je voldoende privacy ervaart!

Prachtige camping aan een rivier.

Oranje,
    9-9-2017

Wij zijn hier ontvangen door een zeer vriendelijke Nederlandse mevrouw. Het plekje wat wij aangewezen kregen was prachtig met uitzicht op de rivier. Wij zullen hier zeker terug komen ook al om de Puy de Dôme dan te bezoeken.

Om tot rust te komen

Fam. vd Anker,
    18-8-2017

Ook in hoogseizoen is camping rustig, daardoor kom je zelf ook tot rust. Rivier is heerlijk om in te zwemmen of te spelen. Onze kinderen hebben dit veel gedaan met afwisseling het zwembad. Sanitair is schoon. Paar keer werd er iets georganiseerd voor de kinderen. Pannekoeken eten en een zwemdisco avond. Grote supermarkt in lemdes, is maar paar kilometer rijden. Wij hebben een fijne vakantie hier gehad en onze kinderen willen nog een keertje terug.

Dallet (Puy de Dome) scoort een 7 uit 10, op basis van 10 reviews