Camping Domaine Naturiste Les Fourneaux

6 reviews over Camping Domaine Naturiste Les Fourneaux

• 2018
    9rené09-08-2018

Schitterend.

Wat een geweldige plek en een heerlijke rust. Tot laat naar de sterren kijken en lekker wandelen over de camping, Fantastisch schoon sanitair en een supervriendelijke ontvangst. Een aanrader voor rustzoekers. Komen hier zeker terug, waarschijnlijk al in de herfstvakantie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Geert14-07-2018

Uniek

Nog nooit zo n rustige natuurlijke ruim opgezette camping gevonden. Met plekken van 400 tot 1500 vierkante meter. Je kunt er ook wildkamperen. Met keurig sanitair en zwembad. Blootgewoon de beste.

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Harry21-10-2017

Camping om tot rust te komen

Goede sfeer, enorme plaatsen, enthousiast beheerderspaar, gezinsgedeelte en rustzoekersgedeelte, achterland ietwat saai.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Bart en Imke01-09-2016

We zouden een weekje blijven op deze camping, dat werden er dus 2. En we komen zeker een keertje terug! Wat een fijne eigenaren, we werden zeer hartelijk ontvangen en ze deden er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Het vernieuwde sanitair zag er prachtig uit en werd netjes schoon gemaakt. Onze kinderen hebben volop genoten van het zwembad en de speeltoestellen op het gezinsveld.

De plaatsen waren enorm. We hadden een "kleine" plaats en die was zeker 400m2 er zijn zelfs plaatsen die 3x zo groot zijn.

Kortom, we hebben genoten van een heerlijke vakantie en we gaan er zeker een keertje terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Crazy124-06-2016

Zeer grote plaatsen

Rustige camping door huidige beheerderspaar begin 2015 overgenomen. Plaatsen van 400 tot 1500m2 !!! Er is heel wat (achterstallig) werk verricht en er moet ook nog het e.e.a. gebeuren. Vanaf 2015 kindvriendelijk (de vorige eigenaren hadden niets met kinderen). Borreluurtje om 17:00 uur is erg leuk en zo leer je ook andere gasten kennen. De BBQ op zondagavond is super gezellig (zelf vlees/vis e.d. meenemen). Kortom een camping om zeker nog een keer naar toe te gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015