9,5

2 reviews over Camping La Font st Julien in het Nederlands

Uitstekend!

linda_klis
30-6-2016

Zeer goede camping met zeer ruime plaatsen. Zowel in de schaduw als in de zon. goed sanitair. Sportveld ligt ernaast, tevens een kleine speeltuinmmet daarbij een redelijk nieuw gemeentelijk zwembad wat in de zomermaanden vanaf 14.30 geopend is. Entree is gratis! Bij de camping ligt een grote visvijver, bij de vijver kan je gebruik maken van de barbecue plekken. In het dorpje Couleuvre zit een klein winkeltje. Verder leuke plaatsen in de buurt die het bezoek meer dan waar zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een van onze favorieten

R.R.
19-6-2012

Deze camping is niet gekend. Ze ligt ook wat "van de weg af". + Mooie, rustige Municipal in parkvorm naast een grote vijver en een dierenparkje + vlak bij dorpje met winkel + klein, maar zeer goed sanitair (als ze zo'n douches maar overal hadden) + waarschijnlijk de goedkoopste van Frankrijk + Couleuvre is gekend voor zijn porselein. Er is een porseleinmuseum midden in het dorp en de magasin d'usine in de fabriek net erbuiten ('s namiddags altijd open)

Gereisd Met partner in juni 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Font st Julien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Font st Julien in Couleuvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Font st Julien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.