Camping Hondencamping Le Grand Larue

19 reviews over Camping Hondencamping Le Grand Larue in het Nederlands

relaxt!

Han en Jenny
31-8-2018

Heerlijk ruime camping waar je tot rust komt. Super royale plekken en erg ontspannen sfeer. Keurig en heel schoon sanitair en erg gezellig om geregeld te kunnen mee-eten. Erg rustige omgeving, maar doordat de wegen ook erg rustig zijn is het niet erg om een eindje te rijden voor 'vertier' (en dat is er genoeg en duidelijk te vinden in het leuke boekje dat je bij ontvangst krijgt).

Veel meeleven ondervonden (van eigenaren en campinggasten) na een infarct van onze hond. Hartverwarmend.

Fantastisch!

Margot
31-8-2018

Zeer ruim opgezette camping met grote plaatsen, zelfs de 4 extra omheinde plaatsen zijn mega groot. Leuke zwemmeertje voor de honden. Mogelijkheid voor 3x per week table d'hotes met heerlijke gezonde maaltijden. Heel veel grote meren in de omgeving waarin je zelf ook lekker kunt zwemmen. Veel bezienswaardigheden (samengesteld in een mooie map zodat je kunt kiezen).

Mogelijkheid van een hondenoppasservice als je eens een dagje zonden honden weg wilt. Een echte aanrader als je met 1 of meerdere honden relaxed op vakantie wilt.

Harm en Saskia
23-8-2018

Hartstikke leuke camping, in de omgeving is vanalles te doen daarvan krijg je bij binnenkomst een soort boekje. Honden hebben alle vrijheid en kunnen heerlijk samen spelen. Het terrein is heel ruim dus bij een onenigheid onderling kunnen de hondjes zich ook prima terugtrekken. Als je een keer zonder hond wegwil kun je deze tegen een heel schappelijk bedrag achterlaten bij Frits en Ria die zelf ook heel goed zijn met honden! Mocht je geen zin hebben in te koken kun je op woensdag vrijdag en zondag eten in het gezellige schuurtje aan huis. Niet te duur en erg lekker. Wij gaan zeker weer terug!

vrijheid voor baas en hond, prachtplek

Hans en Renee
15-8-2018

Eerste keer dat we op een hondencamping waren en het is ons zeer goed bevallen bij camping Le Grand Larue. Ria en Frits, de eigenaren, zijn zeer hartelijke mensen die vol overgave hun camping runnen. Heerlijk voor Sirrah dat ze niet aan de riem moest bij de tent. Verder de grote plekken, de gezellige table d hote, de mooie omgeving met de meren, en de rivier de allier, waarin we heerlijk met Sirrah konden zwemmen. Kortom een heerlijke vakantie en ik denk dat we zeker nog een keer terug komen.

Echt heerlijk ontspannen hier, ook voor Bono.carre

Carla en Joop
21-5-2018

Heerlijke plek om met honden te kamperen. Aardige gastheer en vrouw. We hebben diverse keren meegegeten, een aanrader want je leert andere mensen zo goed kennen. Wij staan alweer in de startblokken want in juni 2018 kamperen we er voor de 2e keer.

fantastisch

Ingrid Mennes
22-4-2018

Honden zijn hier niet alleen welkom, maar hebben ook alle vrijheid!

Lekker loslopen, spelen met andere honden en badderen in het eigen meer of één van de vele meren en beekjes in de omgeving

Heerlijk tot rust gekomen!! Gewoon doen!

Jannie en Nico van Kessel
19-8-2017

Ben je toe aan n mooie rustgevende omgeving met heel veel ruimte dan is dit de place to be!Doe daarbij n warm ontvangst met n welkomstdrankje en alle info over de prachtige omgeving, mooi en heel schoon sanitair,.heerlijk bereide maaltijden gezellig met z n allen en niet te vergeten de overheerlijke toetjes van Ria, de lieve opvang voor de honden als je er eens samen op uit wilt.....dan heb je de ingredienten voor n ontspannende,rustgevende en vooral gezellige vakantie!Voor ons was t de 1e keer maar zeker niet de laatste! En onze honden Babs en Bella hebben ook n supertijd gehad!Frits en Ria,jullie zijn toppers! Dank jullie voor de goede zorgen en de service en zeker tot ziens!

Geweldige hondencamping, topvakantie!

Hanneke Deenen
15-8-2017

Le Grand Larue is een super plek om met je honden vakantie te vieren! Het ligt in een prachtige omgeving met heel veel mogelijkheden om met je honden te wandelen en/of zwemmen. De camping is keurig onderhouden en het sanitair is super netjes. Maar wat vooral zo fijn is aan deze plek is de gastvrijheid van Frits en Ria. Ze geven je een heel welkom gevoel en bovendien kunnen ze ook nog geweldige etentjes organiseren met super lekkere maaltijden.

Niets dan lof over deze camping, wij (en zeker onze honden) hebben een super leuke week gehad!

Een paradijs

Rinus & Marian
10-7-2017

Wat een fijne camping

Frits en Ria zijn fantastische hard werken mensen die alles doen om de gasten het naar de zin te maken.

leuke meertjes inde de buurt waar je heerlijk kunt zwemmen met de hond .

hele moe omgeving. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en komen zekker weer terug

Geweldige hondencamping in het mooie Auvergne

Eric Laterveer
3-7-2017

Drie jaar zijn de eigenaren, Frits en Ria hier bezig. Ze hebben er een mooie camping van gemaakt en zitten nog vol plannen om te verbeteren en te perfectioneren!

Prima accommodatie, mooi sanitair, altijd schoon en in een prachtige omgeving.

Standplaats, eventueel omheind tussen de 400-500 m2 en een 16A stroomaansluiting. Verwarmde hondendouche, wasmachine en droger, een watertje zodat de honden kunnen afkoelen bij warm weer en een aantal malen per week een table d' hote.

Wij zijn hier nu 4x geweest en de 5de en 6de keer zijn reeds besproken!

Kortom; zoek je een geweldige plek om vakantie te vieren voor baas en hond, dan ben je hier aan het goede adres!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hondencamping Le Grand Larue in Couleuvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hondencamping Le Grand Larue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.