Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia

Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia

Appartement
Weer vandaag24°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Clermont Ferrand Gergovia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia in het Nederlands

Net hotel, zeer geschikt als doorreis hotel

Anouk
22-7-2015

Kwamen 's nachts aan (doorreis hotel) helaas geen bewaakt parkeren mogelijk. Kregen een code waarmee we naar binnen konden en sleutel lag zoals afgesproken op de balie. Nette ruime kamers met ruim balkon, ventilator en goede bedden. Wi-Fi werkt prima. Uitchecken ging vlot, toeristenbelasting zijn ze vergeten. Zeer geschikt op doorreis naar Zuid-Frankrijk / Spanje.

Gereisd Met partner in juli 2015

Praktische tussenstop voor vakantie naar Spanje

Arjan
27-8-2013

Het complex is een Aparthotel, feitelijk een soort studio met een klein keukentje. Kamers zijn ruim en netjes, maar enigszins sfeerloos. Ligging aan een brede saaie weg, naast het voetbalstadion. Prijs / kwaliteit verhouding erg gunstig als je onderweg van of naar het Zuiden ergens een tussenstop wilt maken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Net en schoon appartement voor een nachtje

Jekiboso
19-8-2011

Nieuw complex (2009). Ruime badkamer. Alles schoon. Twee losse bedden en in woonkamer moderne slaapbank. Deze deed niet onder voor een normaal bed. Vriendelijk behulpzaam personeel. Checkin vanaf 1500 uur. Wij waren er om 10.00 uur en ze hebben snel ons appartement beschikbaar gemaakt. Tram stopt voor de deur. Voor 5 euro retour voor 4 pers. naar centrum. (10 min.) Ontbijt netjes maar niet bijzonder. Omgeving ook niets bijzonders. Afgesloten eigen parkeergarage. Makkelijk bereikbaar vanaf snelweg.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Adres125 Avenue De La République 63100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia in Clermont-Ferrand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Residhome Clermont Ferrand Gergovia