Hotel Lune Etoile

We hebben een aantal aanbieders voor Lune Etoile voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lune Etoile in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Het hotel is goed gelegen als tussenstop en we hadden een goede nachtrust.

Goede locatie

Gerrit
      12-6-2017

Goede locatie. Ideaal hotel als tussenstop bij een reis naar het zuiden.

Zeer goed

14-8-2016
          • Sfeer in stad10

Zeer vriendrlijk personeel. Hygienische en nette kamer/badkamer. Echt een aanrader om op doorreis te overnachten!

We hebben een aantal aanbieders voor Lune Etoile voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lune Etoile in Clermont-Ferrand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lune Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lune Etoile scoort een 7.99 uit 10 op basis van 267 reviews.