Vakantiehuis Maison Chauviere

Meer vakantiehuis info

34 reviews over Vakantiehuis Maison Chauviere

• 9René en Petra V01-07-2019

Fantastisch verblijf

Wat een heerlijke week hebben wij gehad in Maison Chauvieres. Mario en Marga hebben een geweldige ruime vakantiewoning. Wij kwamen voor de rust en de mooie omgeving en we hadden geweldig weer dus het zwembad kwam prima van pas. Zoekt u een fijne vrijstaande woning met ruimte en een grote tuin en een zwembad dan is dit de locatie om te huren. Mario en Marga zijn een heel fijne gastheer en gastvrouw heeft u ze nodig dan zijn ze aanwezig maar u heeft alle privacy en de tuin/zwembad voor u zelf. Kortom: geweldig en bijzonder aan te bevelen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Marc19-08-2018

Rust en ruimte

Wil je rust en ruimte en een goed bed ! En af en toe wat doen, zwemmen ,trapoline, boogschieten. Ligging, iedereen houd van een andere omgeving. Vandaar een 8 ,ik hou meer van bergen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Ed14-08-2018

oase van rust en ruimte

Een waanzinnig mooie plek om helemaal tot rust te komen. Het huis is prachtig en bied alle faciliteiten die je maar kunt wensen. De tuin is echt heerlijk alsook het zwembad. Mario en zijn vrouw zijn lieverds. wij gaan hier zeker nog terug komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

10Melanie van der Dussen25-08-2016

Wederom een fantastische vakantie

Na drie jaar weer terug gegaan en het is ook dit keer weer perfect bevallen. Het vakantiehuis is gezellig ingericht en voorzien van Nederlandse TV en WIFI. De vele speel/sport toestellen zijn door onze meiden veelvuldig gebruikt en het zwembad maakte het natuurlijk helemaal af. Dit is een zeer kindvriendelijke locatie en onze meiden hebben zich geen moment verveeld. en wij ook niet.De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. We gaan zeker voor een derde keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Fam. Heerdink14-08-2016

Volgend jaar weer

Fantastisch huis, rustige omgeving, lekker weer en genoeg mogelijkheden voor de kids om zich bezig te houden. Kortom, een heerlijke relaxte vakantie voor iedereen. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Ruud en Marloes29-07-2016

Perfecte comfortabele rustplek

Uitermate compleet en mooi vakantiehuis. Ruime kamers, woonkamer en keuken. Badkamer ruim met goede douche en ligbad. Gastheer en -dame zijn hartelijk en hulpvaardig. Privacy is prima. Wifi en NL-televisie aanwezig. Gebruik van heerlijk zwembad. De locatie is zeer rustig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10hanneke11-07-2016

Geweldig mooie plek!

Wat een fantastische plek om tot rust te komen! Heerlijk huis met een nog heerlijkere tuin waar van alles te doen is voor de kinderen, van klein tot groot is er wel wat! En is het er niet dan zorgen de lieve buurtjes wel voor wat leuks voor de kindjes! We hebben genoten van 2 heerlijke rustige weken met prachtig weer! Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Jolanda17-08-2015

Geweldig!

Wij (gezin met kinderen) hebben een geweldige vakantie gehad. Het huis is perfect en de omgeving prachtig. Alles is zeer goed onderhouden. De tuin is gigantisch met allerlei speeltoestellen voor de kinderen, schommels, trampolines, voetbaldoeltjes, etc. Wij hadden prachtig weer en hebben ons goed vermaakt bij het mooie zwembad. Al onze verwachtingen zijn uitgekomen. De omgeving is prachtig en wij hebben wat dagjes uit gedaan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Ingrid Mans16-08-2015

Fantastisch vakantiehuis

Afgelopen 2 weken doorgebracht in het huis en het is echt een aanrader! Heerlijk rustig maar geweldig gelegen met een enorme tuin met zwembad en alle mogelijke buitenactiviteiten die je maar kunt verzinnen.Met drie grote kinderen( 16.19 en 22 ) is dat nog wel een opgave maar het was zo gek niet te bedenken of het was er,van badminton,zwembad, voetbalveldje,pingpong tafel kruisboogschieten.Heel erg bedankt Marga en Mario voor de fijne tijd en jullie schoonzoon( macgyver :) voor alle hulp bij kleine ongemakjes! Het huis is een echte aanrader ook met grote kinderen dus,je moet inderdaad wel een eindje rijden om bij een stadje of winkels te komen maar misschien is dat ook niet zo'n probleem in de vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Stephanie19-07-2015

Heerlijk, mooi en fijn huis, tuin en vakantie!

Wij hebben genoten van het heerlijke weer in een prachtig, schoon en ruim huis. Onze 2 jonge kinderen hebben zich er vrij, veilig en onbezorgd kunnen vermaken. Dus ook wij hebben optimaal kunnen genieten, ondanks dat we zelf onze afwas en wasjes moesten doen. De ruimte om het huis was heerlijk en ook het zwembad was groot en netjes en heel belangrijk voor ons: omheind met een hek. Elke ochtend kwam het bakkertje aan de deur met een vers broodje, kwam het lieve hondje van de buren even buurten en graasden de koeien naast ons in de wei. Mario en Marga zijn er waar en wanneer nodig, maar laten je verder je gang gaan.

Het huis ligt in een prettige en rustige omgeving, voor een supermarkt, toeristisch druk stadje of dierentuin moet er wel een stukje gereden worden (van 20 minuten naar de supermarkt tot 1,5 uur naar de dierentuin). Dit vonden wij soms jammer, maar dit is een persoonlijke wens voor onze vakantie. Een echte aanrader voor een rustige en luxe vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

5 tips over Vakantiehuis Maison Chauviere

• Drries, 14-07-2014

De stad Montlucon is vlakbij met een winkelcentrum en veel grote supermarkten, tevens de tijd nemen om hier doorheen te gaan als je van mooie gebouwen houd.

In Vallon en Sully zit een kleine supermarkt

wat ook heerlijk is, is om door de omgeving te rijden

• barbara69, 23-08-2013

LePal pretpark is 5 kwartier rijden van het vakantiehuis. Niet al te dure entree, gezien dit pretpark ook nog een dierentuin is. Er zijn 2 leuke klimparken op zo'n uurtje rijden en Bourges vonden wij een leuke stad. Herrisson is ook in de buurt en adembenemend.

• Mario van Gend, 26-08-2013

Avonturen parcours in Toulx-Sainte-Croix Twee uur lang sensatie in de bomen. 55 verschillende klimonderdelen (tokkelbaan, apenbrug, loopbruggen, tarzan sprong) Speciaal parcours voor 4 tot 11 -jarigen. Tijden hoogseizoen: van 10.00u tot 19.00u. Andere periodes geopend van 14.00u tot 18.30u Geopend alle dagen van 15 juni tot 15 september en elk weekend de rest van het jaar. Gesloten tussen 1 en 15 februari, Laser game - springkussens en trampolines. www.lespierresjaumatres.fr

1 vraag over Vakantiehuis Maison Chauviere

• Eric, 20-09-2012

wat te doen in de omgeving?

Wij gaan volgend jaar naar deze woning en wellicht heeft iemand nog tips / aanraders die we kunnen doen / moeten zien? We gaan met volwassenen, 2 honden en 1 kind..

Tips zijn welkom :o) Bezienswaardigheden, lekkere restaurantjes, leuke dorpen, leuk voor de kids e.d... we horen ze graag..

Anja, 12-09-2013

Tochtje met een fluisterbootje over le Canal du Berry vanuit Vallons-en-Sully (niet voor honden). De enorme keien/rotsen in de buurt: les Pierres Jaumâtres. Met het treintje naar de top van de Puy de Dôme (voor honden tot 10 kg); is wel een dagtrip. Het dorpje Hérisson, bijzonder sfeertje. Er ligt een map met allerlei info over de omgeving; er is ook een aquapark maar daar zijn wij niet geweest. Wij hadden ons van alles voorgenomen, hebben een paar dingen gedaan maar zijn vooral in de tuin gebleven omdat we dat toch het allerfijnst vonden! Auberge Magnette, buiten Audes is geschikt voor kinderen; super notentaart als dessert!. Auberge des Ris, buiten Vallon heeft fantastisch eten en een veranda met een mooi uitzicht, heel 'gastvriendelijk'. Veel plezier!

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6