Vakantiehuis Maison Chauviere

Met jonge kinderen

Rust en ruimte

Marc
19-8-2018

Wil je rust en ruimte en een goed bed ! En af en toe wat doen, zwemmen ,trapoline, boogschieten. Ligging, iedereen houd van een andere omgeving. Vandaar een 8 ,ik hou meer van bergen

oase van rust en ruimte

Ed
14-8-2018

Een waanzinnig mooie plek om helemaal tot rust te komen. Het huis is prachtig en bied alle faciliteiten die je maar kunt wensen. De tuin is echt heerlijk alsook het zwembad. Mario en zijn vrouw zijn lieverds. wij gaan hier zeker nog terug komen!

Wederom een fantastische vakantie

Melanie van der Dussen
25-8-2016

Na drie jaar weer terug gegaan en het is ook dit keer weer perfect bevallen. Het vakantiehuis is gezellig ingericht en voorzien van Nederlandse TV en WIFI. De vele speel/sport toestellen zijn door onze meiden veelvuldig gebruikt en het zwembad maakte het natuurlijk helemaal af. Dit is een zeer kindvriendelijke locatie en onze meiden hebben zich geen moment verveeld. en wij ook niet.De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. We gaan zeker voor een derde keer terug.

Volgend jaar weer

Fam. Heerdink
14-8-2016

Fantastisch huis, rustige omgeving, lekker weer en genoeg mogelijkheden voor de kids om zich bezig te houden. Kortom, een heerlijke relaxte vakantie voor iedereen. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Perfecte comfortabele rustplek

Ruud en Marloes
29-7-2016

Uitermate compleet en mooi vakantiehuis. Ruime kamers, woonkamer en keuken. Badkamer ruim met goede douche en ligbad. Gastheer en -dame zijn hartelijk en hulpvaardig. Privacy is prima. Wifi en NL-televisie aanwezig. Gebruik van heerlijk zwembad. De locatie is zeer rustig.

Geweldig mooie plek!

hanneke
11-7-2016

Wat een fantastische plek om tot rust te komen! Heerlijk huis met een nog heerlijkere tuin waar van alles te doen is voor de kinderen, van klein tot groot is er wel wat! En is het er niet dan zorgen de lieve buurtjes wel voor wat leuks voor de kindjes! We hebben genoten van 2 heerlijke rustige weken met prachtig weer! Een echte aanrader!

Geweldig!

Jolanda
17-8-2015

Wij (gezin met kinderen) hebben een geweldige vakantie gehad. Het huis is perfect en de omgeving prachtig. Alles is zeer goed onderhouden.

De tuin is gigantisch met allerlei speeltoestellen voor de kinderen, schommels, trampolines, voetbaldoeltjes, etc. Wij hadden prachtig weer en hebben ons goed vermaakt bij het mooie zwembad. Al onze verwachtingen zijn uitgekomen. De omgeving is prachtig en wij hebben wat dagjes uit gedaan.

Fantastisch vakantiehuis

Ingrid Mans
16-8-2015

Afgelopen 2 weken doorgebracht in het huis en het is echt een aanrader! Heerlijk rustig maar geweldig gelegen met een enorme tuin met zwembad en alle mogelijke buitenactiviteiten die je maar kunt verzinnen.Met drie grote kinderen( 16.19 en 22 ) is dat nog wel een opgave maar het was zo gek niet te bedenken of het was er,van badminton,zwembad, voetbalveldje,pingpong tafel kruisboogschieten.Heel erg bedankt Marga en Mario voor de fijne tijd en jullie schoonzoon( macgyver :) voor alle hulp bij kleine ongemakjes!

Het huis is een echte aanrader ook met grote kinderen dus,je moet inderdaad wel een eindje rijden om bij een stadje of winkels te komen maar misschien is dat ook niet zo'n probleem in de vakantie!

Heerlijk, mooi en fijn huis, tuin en vakantie!

Stephanie
    19-7-2015

Wij hebben genoten van het heerlijke weer in een prachtig, schoon en ruim huis. Onze 2 jonge kinderen hebben zich er vrij, veilig en onbezorgd kunnen vermaken. Dus ook wij hebben optimaal kunnen genieten, ondanks dat we zelf onze afwas en wasjes moesten doen. De ruimte om het huis was heerlijk en ook het zwembad was groot en netjes en heel belangrijk voor ons: omheind met een hek.

Elke ochtend kwam het bakkertje aan de deur met een vers broodje, kwam het lieve hondje van de buren even buurten en graasden de koeien naast ons in de wei. Mario en Marga zijn er waar en wanneer nodig, maar laten je verder je gang gaan.

Het huis ligt in een prettige en rustige omgeving, voor een supermarkt, toeristisch druk stadje of dierentuin moet er wel een stukje gereden worden (van 20 minuten naar de supermarkt tot 1,5 uur naar de dierentuin). Dit vonden wij soms jammer, maar dit is een persoonlijke wens voor onze vakantie.

Een echte aanrader voor een rustige en luxe vakantie!

Een klein paradijsje

Anka
    19-7-2015

Wij hebben twee heerlijke weken gehad in Maison Chauvieres. We werden warm ontvangen door de super vriendelijke eigenaren, die overal in mee willen denken, wat onze vakantie onbezorgd maakte. Het huis is een plaatje, van binnen en van buiten en de tuin ontzettend groot! Wat een ruimte! Onze twee jonge kinderen genoten van de trampolines met veiligheidsnet en het omheinde zwembad. Wij zouden deze plek aan iedereen aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Chauviere in Chazemais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Chauviere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.