Hotel Brit Hotel du Ban

Kleine hotelsWeer vandaag15°3°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Brit Hotel du Ban voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Brit Hotel du Ban in het Nederlands

Met vrienden

Verschrikkelijk

Mabelis
28-6-2011

Kuuroord voor ouderen,niets te eten,wel ontbijt,heeft bar,maar niet open.Lange donkere gangen,doolhof naar kamers.Alleen frans sprekende receptie, Hoort nu bij thermen Caleden,ook geen restaurant aanwezig,terwijl je er de hele dag in kunt relaxen.Ziet er groot uit,maar heeft 2 kleine sauna,s en n piep zwembad en drie bubbelbaden.T lijkt alsof je boven op t dak kunt zwemmen, dit is bedrog!!!..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brit Hotel du Ban in Chaudes-Aigues (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brit Hotel du Ban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.